Stačí jedna stránka A4, jeden graf a jedna věta. Nepotřebujete žádné složité vzorce, tabulky ani litanie textu. Podívejte se na konkrétní případovou studii a inspirujte se. Jak připravil svou strategii úspěšný e-shop s hokejovou výstrojí x-hokej.cz?


Video najdete na konci článku
Na startu e-shopu x-hokej.cz seděl tehdejší student a marketingový ředitel hokejového klubu Dan Višňák se svou přítelkyní doma u stolu a přemýšlel, do jakého oboru se pustit.

„Hokej mi byl blízký, e-shop s hokejovou výstrojí byl logická volba. Řekli jsme si ale, že když už, tak chceme podnikat jinak, než konkurence,“

říká odborník na e-komerci Dan Višňák, který společně s námi pro naše klienty z řad provozovatelů e-shopů vzdělávací seriál připravuje.

„Drtivá většina e-shopů nemá definovánu strategii žádnou nebo na to jde špatně. Bez strategie se ale nepohnete.

Díky dobré strategii budete:

  • Správně zorientovaní na silné stránky svého projektu
  • „V obraze“, jak vypadají aktivity konkurence
  • Jistější ve sledování cílů i jejich vyhodnocování
  • Přesnější
  • A hlavně ÚSPĚŠNĚJŠÍ!

„O dobrou strategii se můžete opírat několik let. Konkrétně my používáme tutéž od roku 2009 do letoška a modifikovali jsme ji za celou dobu pouze dvakrát,“

konstatuje zakladatel úspěšného e-shopu x-hokej.cz Dan Višňák.

Náš tip:
Metoda strategie „na A4“, kterou názorně bod po bodu rozebírá Dan na videu, je jednoduchá, ale velice účinná. Záleží nám na výsledcích vašeho podnikání a speciálně strategií e-shopu se budeme v budoucnu podrobněji zabývat také zde na našem blogu.

Proč je to tak důležité

Ještě jednou a podtrhujeme dvakrát. Bez strategie těžko uspějete.

Ivo Toman, specialista na rozvoj lidského potenciálu a podnikání, uvádí:

  • Strategické řízení představuje 70 % úspěchu.
  • 19 z 20 lidí neví, jak vytvořit správnou strategii.
  • Typický plán je zbytečně složitý.

Jedním z klíčových prvků každé strategie je unikátnost projektu a přístupu k jeho realizaci. Pokud nevíte, jak se v silné konkurenci odlišit, začněte od základů.

Naučte se například:

Správně zacházet s popisky u produktů

Využívat multimédia

Efektivně přistoupit ke komunikaci

Nebo

Konečně psát BLOG a svézt se na vlně content marketingu, která se řítí „o-ceánem on-line“  jako tsuna-mi

Rádi vám pomůžeme
Funkci BLOG máte nyní na všech šablonách Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk k dispozici ZDARMA. Jestli si nevíte rady, kontaktujte kolegy z technického servisu.

 

Nezávazné vyzkoušení 15 dní zdarma
Pokud zatím nemáte vlastní e-shop, na naší platformě si můžete vyzkoušet zdarma na 15 dní, jak takový provoz internetového obchodu funguje. Sami si navolíte grafiku, naplníte obchod produkty, jednoduše nastavíte a šup – můžete prodávat ještě dnes. Na naší platformě dokáže vytvořit e-shop opravdu každý!

17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!

ODKAZ NA STRATEGII X-HOKEJ.CZ: Strategie x-hokej.cz


Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares