Blog má sílu. A teď můžete blog na svém e-shopu využít i vy! Spustili jsme novou funkci ZDARMA na všech šablonách, které Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk nabízí svým zákazníkům.

Blog Eshop-rychle jako vytuněné autoKdyby byl obsahový marketing auto, tak jsme ho právě na všech šablonách e-shopů, které v rámci Eshop-rychle nabízíme, pořádně vytunili. Funkce blog je dokonalý marketingový nástroj, doslova motor vašeho podnikání.

Teď ho mají k dispozici všichni naši zákazníci a cesta k lepším konverzím z on-line podnikání může být (a bude) rychlejší i efektivnější, pokud blog správně využijete.

Proč přirovnáváte blog k autu?

Ono totiž to přirovnání blogu k autu dost přesně sedí.

„Aby vám byl k užitku, musíte blog nejprve rozjet,“

míní specialista na e-komerci Dan Višňák, který stojí nejen za úspěšným e-shopem s hokejovou výstrojí x-hokej.cz, ale především za programem, díky němuž se e-shopy v potížích znovu staví na nohy. Na blog nedá dopustit.

Proč se blogu věnovat?

„Díky blogu získáte jednoznačně konkurenční výhodu,“

vysvětluje dále Dan.

„Drtivá většina e-shopů u nás se blogem příliš nezabývá, nebo je jejich obsah zoufale tristní. Podnikatelé se ke své škodě nedokáží přinutit k příspěvkům, postrádají inspiraci, obsahový marketing podceňují… Pokud budete přispívat pravidelně a váš obsah bude unikátní a zajímavý, z pohledu SEO získáte opravdu zajímavou výhodu.“

Proč je ta správná chvíle s blogem začít právě teď?

Proč se nyní v odborných kruzích o potřebě tvořit unikátní obsah hodně mluví? Velké vyhledavače jako Google nebo Seznam posunují díky němu stránky ve vyhledavačích na přednější pozice.

Důležitost sdělení, kterou (nejen) prostřednictvím blogu na svém e-shopu zákazníkům nabízíte, v poslední době jednoznačně stoupá a kdo se obsahu věnuje a dělá to dobře, tomu se snaha vyplatí. Zopakovat v textu desetkrát klíčová slova (ale pozor, stále jsou důležitá) v prvním pádě zkrátka přestalo stačit!

Kdyby měl Dan Višňák vybrat jednu jedinou radu, kterou by v souvislosti s blogem předal, zněla by:

Pravidelnost. Udělat si reálný plán, jak můžete přispívat a pak se prostě, s prominutím, nakopat do zadku a uprostřed všech dalších povinností, kterých je kolem podnikání samozřejmě hodně, se nakopat do zadku a opravdu ten plán příspěvků plnit zajímavým obsahem. Obsahový marketing, tedy včetně práce s blogem, dokáže v dlouhodobějším horizontu – spíše týdnů až měsíců – přinést zajímavé výsledky.“

Co umí blog na platformě Eshop-rychle

Když zůstaneme u analogie s auty, tak blog na Eshop-rychle a Eshop-rychlo je ukázkový „model“ v perfektním designu s přívětivými uživatelskými vlastnostmi.

Obsahuje mimo jiné funkce jako:

  • stránkování výpisu článků,
  • profilový obrázek článku,
  • rozdělení do rubrik,
  • štítkování,
  • hezké URL adresy,
  • SEO titulky,
  • snadné sdílení pro sociální sítě,
  • a samozřejmě přívětivé zobrazení na mobilních zařízeních.

Jak blog obsluhovat?

Připravili jsme pro vás podrobný návod, jak s blogem zacházet a správně ho používat. Zvládne to každý, kdo bude chtít a samozřejmě, pokud i přesto nebudete moci na neco přijít, jsme připraveni s čímkoliv pomoci.

Rozhovor: Jak na obsahový marketing e-shopu (1. část)

Jedna on-line hádanka: Chová se TO jako parní válec. Jede TO sice pomalu, ale spolehlivě. Cestou TO udělá z překvapené konkurence mastný flek a nakonec TO začne přinášet zisky…

Žádný komentář

Čím blog krmit?

„Palivem“ pro blog jsou samozřejmě články.

Pokud jste se trápili nad každou slohovkou a psané slovo vás děsí, radí odborníci do psaní se nepouštět (nebo nechat projít všechny texty korekturou), a nebo pověřit někoho, kdo váš e-shop dokonale zná (ne, agentura to nejspíš nebude, hledejte kreativního jedince přímo v týmu nebo někoho, koho byť externě do týmu připojíte).

Starosti „o čem“ máte psát, jsou ale zbytečné. Řeknou vám to vaši zákazníci.

„Zaměření článků vyplyne z toho, co lidé na vašem e-shopu vyhledávají a také z toho, na co se pravidelně ptají,“

míní Dan Višňák.

Třeba jako my na svém blogu Eshop-rychle. Víme, že vás obsahový marketing (a samozřejmě nejen on) zajímá a potřebujete o něm vědět do nejvíc.

Proto sledujte náš blog

Stejně jako vy budete psát články, které zajímají vaše zákazníky, se totiž my snažíme publikovat na svém blogu články, které zajímají právě vás a které vám pomohou s vaším byznysem.

V souvislosti s obsahovým marketingem chystáme například celou řadu článků, díky kterým se dozvíte spoustu užitečných informací, nejen jak obsah tvořit krok za krokem, aby vám generoval zisk, ale také jak měřit jeho úspěšnost a další zajímavé aspekty.

Víme, že napsání dobrého článku, který zaujme, není pro každého úplně snadné. Proto vám s tím chceme co nejvíce pomoci. Připravili jsme pro vás 9 tipů, jak napsat článek, který zaujme nejen lidi, ale i vyhledávače.

Kromě jiného připravujeme rozhovor s machry na content marketing Včeliště.cz, na který se můžete těšit na našem blogu již velmi brzy.

A tvorba obsahu je také jedním ze stěžejních témat našeho vzdělávacího seriálu E-shop v plusu, který pravidelně každý čtvrtek uveřejňujeme.

Každý čtvrtek, i kdyby čert na koze jezdil – taky chceme být ve vyhledávačích nahoře!

9 tipů, jak napsat článek, který lidé a vyhledávače milují

9 tipů, jak napsat článek, který lidé a vyhledávače milují

Nevíte, jak má vypadat úspěšný článek? Máme pro vás 9 tipů, jak vytvořit článek, který vašemu e-shopu či webu přinese návštěvnost a tržby.

6 komentářů

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Jan Brož

    Dobrý den Pavle,
    předně se omlouvám za opožděnou reakci. Komentář tu trochu zapadl mezi neschválenými kvůli tomu, že byl anonymní, a tím pádem nebyl systémem automaticky autorizovaný. Snad vám tedy nevadí, že odpovím alespoň teď.
    Chápu, že na první pohled se může zdát, že na blogu oproti předchozím článkům k příliš změnám nedošlo. Ale není to pravda, změn ve funkčnosti je celá řada a z pohledu SEO jsou články na novém blogu mnohem stravitelnější než předchozí články.
    Největší změnou je ale automatizace věcí, které sice předtím člověk mohl naťukat ručně (šikovnější uživatelé si opravdu funkci blogu vytvořili sami použitím článků), ale také bylo pak potřeba přidávát články do výpisu článků ručně, hrát si ručně se stránkováním atd. Výsledkem tedy bylo, že pro laika byl blog v podstatě nedosažitelná funkčnost.
    To se právě s vydáním funkce blogu změnilo a nyní to dokáže i opravdu laik.
    Snadno si každý nastaví rubriky, štítky, náhledový obrázek, články se mu automaticky vypisují do seznamu se zobrazením názvu, perexu, data vydání, rubriky atd. I stránkování článků se mu pak řeší automaticky. A o nějakém ručním odladění článků pro vyhledávače ze strany začátečníků asi ani nemohla být řeč. Tohle všechno nyní blog řeší automaticky a navíc běží na stejné doméně, tedy si e-shopař netříští SEO tím, že by blog provozoval na jiné doméně. 😉
    Co se týká vaší připomínky k tomu, že po přepnutí do HTML některé části obsahu zmizí, tak to je bohužel pravda. Děje se tak ale jen u nejstarší verze verze TinyMCE editoru, která je (bohužel) mnohými uživateli oblíbená pro svou vzhledovou podobnost s Wordem. Po přepnutí do vyšší verze TinyMCE, nejpodobnější staré verzi je Editor TinyMCE 4.0 (Klasický design), už k této chybě mizení části obsahu nedochází. Tím by se měl tedy vyřešit tento problém i u vás. 🙂 (změnu můžete udělat v administraci v Nastavení -> Nastavení administrace)
    Navíc vám můžu dát trochu zákulisní info, že v plánu prací na příští měsíc je implementace úplně nové, aktuálně nejnovější verze TinyMCE editoru, která už je zase o něco propracovanější. Navíc by měl být jeho obsah postaven tak, aby už se články díky němu chovaly responzivně. To bude určitě další super věc.
    Přeji hezký den,
    Honza

  • Autodíly na škodu

    Dobrý den, rád bych se zeptal VŠECH OSTATNÍCH eshopařů, jak jsou z blogem s odstupem času spokojení? Nemám na mysli jeho funkce, nastavení a možnosti, které byly zřejmé hned, ale jeho indexaxi ve vyhledávačích a návštěvnost celkově? Chodí vám PŘÍMO z vyhledávačů nějaký slušný počet návštěvníků? Já mám s tímto problém, SEO eshopu samotného bez problémů, ale blog jakoby vyhledávače neznaly. Děkuji za odpovědi.

shares