Blog má sílu. A teď můžete blog na svém e-shopu využít i vy! Spustili jsme novou funkci ZDARMA na všech šablonách, které Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk nabízí svým zákazníkům.

Blog Eshop-rychle jako vytuněné autoKdyby byl obsahový marketing auto, tak jsme ho právě na všech šablonách e-shopů, které v rámci Eshop-rychle nabízíme, pořádně vytunili. Funkce blog je dokonalý marketingový nástroj, doslova motor vašeho podnikání.

Teď ho mají k dispozici všichni naši zákazníci a cesta k lepším konverzím z on-line podnikání může být (a bude) rychlejší i efektivnější, pokud blog správně využijete.

Proč přirovnáváte blog k autu?

Ono totiž to přirovnání blogu k autu dost přesně sedí.

„Aby vám byl k užitku, musíte blog nejprve rozjet,“

míní specialista na e-komerci Dan Višňák, který stojí nejen za úspěšným e-shopem s hokejovou výstrojí x-hokej.cz, ale především za programem, díky němuž se e-shopy v potížích znovu staví na nohy. Na blog nedá dopustit.

Proč se blogu věnovat?

„Díky blogu získáte jednoznačně konkurenční výhodu,“

vysvětluje dále Dan.

„Drtivá většina e-shopů u nás se blogem příliš nezabývá, nebo je jejich obsah zoufale tristní. Podnikatelé se ke své škodě nedokáží přinutit k příspěvkům, postrádají inspiraci, obsahový marketing podceňují… Pokud budete přispívat pravidelně a váš obsah bude unikátní a zajímavý, z pohledu SEO získáte opravdu zajímavou výhodu.“

Proč je ta správná chvíle s blogem začít právě teď?

Proč se nyní v odborných kruzích o potřebě tvořit unikátní obsah hodně mluví? Velké vyhledavače jako Google nebo Seznam posunují díky němu stránky ve vyhledavačích na přednější pozice.

Důležitost sdělení, kterou (nejen) prostřednictvím blogu na svém e-shopu zákazníkům nabízíte, v poslední době jednoznačně stoupá a kdo se obsahu věnuje a dělá to dobře, tomu se snaha vyplatí. Zopakovat v textu desetkrát klíčová slova (ale pozor, stále jsou důležitá) v prvním pádě zkrátka přestalo stačit!

Kdyby měl Dan Višňák vybrat jednu jedinou radu, kterou by v souvislosti s blogem předal, zněla by:

Pravidelnost. Udělat si reálný plán, jak můžete přispívat a pak se prostě, s prominutím, nakopat do zadku a uprostřed všech dalších povinností, kterých je kolem podnikání samozřejmě hodně, se nakopat do zadku a opravdu ten plán příspěvků plnit zajímavým obsahem. Obsahový marketing, tedy včetně práce s blogem, dokáže v dlouhodobějším horizontu – spíše týdnů až měsíců – přinést zajímavé výsledky.“

Co umí blog na platformě Eshop-rychle

Když zůstaneme u analogie s auty, tak blog na Eshop-rychle a Eshop-rychlo je ukázkový „model“ v perfektním designu s přívětivými uživatelskými vlastnostmi.

Obsahuje mimo jiné funkce jako:

  • stránkování výpisu článků,
  • profilový obrázek článku,
  • rozdělení do rubrik,
  • štítkování,
  • hezké URL adresy,
  • SEO titulky,
  • snadné sdílení pro sociální sítě,
  • a samozřejmě přívětivé zobrazení na mobilních zařízeních.

Jak blog obsluhovat?

Připravili jsme pro vás podrobný návod, jak s blogem zacházet a správně ho používat. Zvládne to každý, kdo bude chtít a samozřejmě, pokud i přesto nebudete moci na neco přijít, jsme připraveni s čímkoliv pomoci.

Rozhovor: Jak na obsahový marketing e-shopu (1. část)

Jedna on-line hádanka: Chová se TO jako parní válec. Jede TO sice pomalu, ale spolehlivě. Cestou TO udělá z překvapené konkurence mastný flek a nakonec TO začne přinášet zisky…

Žádný komentář

Proto sledujte náš blog

Stejně jako vy budete psát články, které zajímají vaše zákazníky, se totiž my snažíme publikovat na svém blogu články, které zajímají právě vás a které vám pomohou s vaším byznysem.

V souvislosti s obsahovým marketingem chystáme například celou řadu článků, díky kterým se dozvíte spoustu užitečných informací, nejen jak obsah tvořit krok za krokem, aby vám generoval zisk, ale také jak měřit jeho úspěšnost a další zajímavé aspekty.

Víme, že napsání dobrého článku, který zaujme, není pro každého úplně snadné. Proto vám s tím chceme co nejvíce pomoci. Připravili jsme pro vás 9 tipů, jak napsat článek, který zaujme nejen lidi, ale i vyhledávače.

Kromě jiného připravujeme rozhovor s machry na content marketing Včeliště.cz, na který se můžete těšit na našem blogu již velmi brzy.

A tvorba obsahu je také jedním ze stěžejních témat našeho vzdělávacího seriálu E-shop v plusu, který pravidelně každý čtvrtek uveřejňujeme.

Každý čtvrtek, i kdyby čert na koze jezdil – taky chceme být ve vyhledávačích nahoře!

9 tipů, jak napsat článek, který lidé a vyhledávače milují

9 tipů, jak napsat článek, který lidé a vyhledávače milují

Nevíte, jak má vypadat úspěšný článek? Máme pro vás 9 tipů, jak vytvořit článek, který vašemu e-shopu či webu přinese návštěvnost a tržby.

7 komentářů

Honza je marketingový manager Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk, jehož největším hnacím motorem je snaha zpříjemnit provozovatelům e-shopů tvorbu, provoz i další rozvoj jejich internetových obchodů.
Ve volném čase je nadšeným milovníkem sportů všeho druhu. 🙂

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares