Ani jeden druh komunikace byste neměli zanedbávat. Každý sám o sobě Vám může přinést zisk a zároveň budovat image e-shopu. Jaké druhy komunikace rozlišujeme a zvládáte je všechny?
Prodat šablonu na e-shop a dál se nestarat? To není náš styl. V Eshop-rychle si, aby se Vám podnikání dařilo, váš příběh nás zajímá.
Proto jsme stále k dispozici, abychom pomohli řešit jakékoliv technické problémy.
A proto také ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem vznikl seriál E-shop v plusu.
O tom, jak je komunikace důležitá, už byla řeč v minulém díle: Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
Tentokrát Dan ve videu probere jednotlivé druhy komunikace, jejich význam, úskalí a konkrétní tipy pěkně popořádku. Od samotného základu, kterým je správná tvorba popisků, přes e-mailový kontakt se zákazníkem, telefonování a newslettery, až po nejrůznější vychytávky, které se sice tváří nenápadně, ale ve výsledku mohou přinést zisk.
„Úspěch e-shopu se často skládá ze zdánlivých maličkostí,“
konstatuje Dan, který stojí za úspěchem e-shopu s hokejovou výstrojí x-hockey.cz.
Z videa se dozvíte například:
- Co rozhodlo, že zákazník, který původně přišel koupit na kamenné prodejně „drobnost“, utratil obratem 35 tisíc korun a stal se pravidelným zákazníkem e-shopu.
- Tykat nebo vykat zákazníkům, když jim cokoliv píšete?
- Proč je dobré promyslet si scénáře reakcí na telefonáty.
- Jakou sílu má univerzální SMS.
- Jak se postavit kritice čelem.
- Se kterými spolupracovníky se raději rozloučit.
- Z jakého důvodu se vyplatí komunikovat na Heurece.
12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů