98,8 % e-shopů na českém a slovenském internetu podle Dana Višňáka komunikuje špatně. Promiňte… ale… Není váš e-shop náhodou mezi nimi?

Třetí díl exkluzivního seriálu, který Eshop-rychle ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem připravil pro své zákazníky, je zaměřený právě na komunikaci jako skvěle fungující krok k odlišení od konkurence.

Dan je pohodový úspěšný mladý muž. Až si však pustíte video, zjistíte, jak ho špatná komunikace e-shopů na internetu dokáže nadzdvihnout jako odborníka i zákazníka. Používá výrazy jako: „hrozný“, „zoufalý“, „tragický“.

A nepřestává se divit, že provozovatelé e-shopů nevěnují komunikaci dostatek pozornosti.

„Vždyť komunikace – schopnost zareagovat pružně, jasně a ochotně zareagovat na jakékoliv dotazy zákazníka, je naprosto klíčovým prvkem, kterému se musíte věnovat minimálně na sto dvacet, spíš ale na dvě stě procent, pokud chcete na internetu s e-shopem uspět.“

Jde o prvek, který platí plošně pro všechny podnikatele na internetu, ať je sortiment e-shopu jakýkoliv. Komunikace je to první, čím se můžete jednoduše a účinně odlišit od konkurence. Funguje skvěle, a když ji správně ovládáte, téměř s jistotou vede k objednávce zboží.

Podívejte se na první základní pravidla, která při komunikaci se zákazníky dodržovat.

Dozvíte se například:

  • Kdy je ta nejlepší doba být určitě on-line na zákaznickém chatu.

nebo

  • Co přimělo Dana objednat si slunečník za 20 tisíc místo pěti tisíc a ještě přitom e-shop doporučit všem ve svém okolí.

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares