Proč posílat suché expediční emaily, když mohou pomáhat budovat značku vašeho e-shopu? Proč posílat „jen“ balíčky se zbožím, když se do nich dá přibalit další pobídka, díky které se zákazník vrátí na váš e-shop znovu nakoupit? Více se dozvíte ve 4. dílu našeho pravidelného video seriálu „E-shop v plusu“.

„V případě Eshop-rychle mají provozovatelé e-shopů velkou výhodu v tom, že jde o kvalitního partnera, který správně nastavené procesy související se samotnou objednávkou a její expedicí, nabízí v rámci šablon standardně,“

připouští odborník na e-commerce Dan Višňák.

Ani tak to ovšem podle něho neznamená, že by provozovatel e-shopu neměl věnovat například nastavení notifikačních emailů nebo obsahu balíčků se zbožím patřičnou pozornost.

Kvalitní řešení e-shopů od Eshop-rychle přináší bonus. Provozovatelům e-shopů pak totiž zbývá více důležitého prostoru pro vymýšlení akcí, díky kterým zákazník znovu nakoupí, přivede další zákazníky nebo ohodnotí zboží na Heurece.

„V rámci notifikačních emailů ohledně stavu objednávky můžete budovat svůj brand třeba tak, že připojíte bannery zdůrazňující vaše konkurenční výhody,“

doporučuje Dan.

Dozvíte se například:

Co přibalit ke zboží, aby to zákazníky okouzlilo? Jak je přimět hodnotit na serveru Heureka?

Tyto plus další rady najdete ve 4. dílu seriálu:

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares