Velké vyhledávače loni vyhládly. Jen tak jim něco „nechutná“ – chtějí konzumovat stále kvalitnější unikátní obsah. Dejte jim ho. Vaše webové stránky mohou díky obsahovému marketingu stoupat na nejvyšší pozice. I bez toho, abyste za reklamu utratili horentní sumy.


Video najdete na konci článku

Předposlední, 19. díl seriálu E-shop v plusu, který připravujeme ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem je plný konkrétních tipů, jak si s obsahovým marketingem poradit.

A že byste se do něj měli neprodleně pustit, to je nad slunce jasné.

„Obsahovému marketingu by se měl věnovat každý, kdo to s on-line podnikáním myslí v dlouhodobém horizontu vážně. Obsahový marketing sice nepřináší hmatatelné výsledky hned – jeho primárním cílem není prodej – ale v řádu týdnů nebo měsíců se jeho pozitivní dopad v mnoha směrech projeví a pak bude kontinuálně pracovat ve váš prospěch,“

myslí si Dan Višňák. A není sám.

Content marketing je v poslední době předmětem mnoha odborných konferencí. Jeho vliv vzrůstá.


Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk má proto na šablonách e-shopů k dispozici všechny nástroje, které k vytváření obsahu potřebujete. Zejména ten nejdůležitější – BLOG.

 
Náš tip:
Ještě nepoužíváte funkci BLOG? Stačí ji aktivovat několika jednoduchými kroky. Pokud si nevíte rady, kontaktujte naše kolegy z oddělení technické podpory.
 

Přínosy obsahového marketingu:

  • Velká konkurenční výhoda
  • Zdroj zákazníků
  • Navýšení relevantní návštěvnosti
  • Jste pro zákazníka odborníkem

Nabídněte návštěvníkům na svých webových stránkách odpovědi na otázky, které je zajímají. Věnujte se tématům, které vyhledávají.

„Kromě toho, že vás vyhledávače  posunou na výhodnější pozice, získáte renomé odborníka, budujete brand i povědomí o něm. To jsou strategicky nesmírně důležité věci,“

dodává Dan Višňák.

Content marketingu se podrobně věnujeme zde na našem blogu. Také chceme všechny výhody, které obsahový marketing přináší a tak blog pravidelně plníme obsahem, který je pro naše stávající i budoucí zákazníky užitečný.

Rozebírali jsme detailně obsahový marketing s Josefem Řezníčkem z Vceliste.cz:


Blog není zdaleka jedinou adresou v souvislosti s vaším on-line podnikáním, kam byste měli kvalitní obsah doručit. Kde všude ještě vám bude užitečný? Odpověď najdete na videu:

19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares