Když tvoříte popisky k produktům na svém e-shopu, musíte dělat kroky pevné a jisté. Žádné tápavé a nerozhodné krůčky. Platí to na začátku vašeho online podnikání, stejně jako v jeho průběhu. Odborník na e-commerce Daniel Višňák v 7. díle seriálu doporučuje jednoduchou a účinnou strategii.

„Naprostým základem je definování cílové skupiny vašeho podnikání a jednotlivých person,“

vysvětluje Dan, který s námi v Eshop-rychle spolupracuje na vzdělávacím seriálu. Pro své zákazníky ho připravujeme ZDARMA, protože na tom, jak se vám bude v podnikání dařit, nám opravdu záleží!

Fakt je, že pokud si nedefinujete cílovou skupinu a jednotlivé persony, jak o tom Dan na videu mluví, nejspíš žádné pozitivní zprávy o tom, že se vašemu e-shopu dobře vede, jen tak nedostaneme.

„Všude se o tom mluví a píše, ale spousta e-shopů to vůbec nedělá,“

diví se Dan Višňák.

„Jenže jak chcete psát popisky, které vám přinesou konverzi v podobě objednávek nebo podpořit prodej obsahem, když si neujasníte, komu prodáváte a kdo tedy čte popisky a konzumuje obsah například na blogu.“

Co se ve videu (mimo jiné) dozvíte:

  • Jestli popisky a obsahem cílit na nejsilnější nebo nejslabší článek seznamu nakupujících na vašem e-shopu.
  • Jak zapracovat do popisků nejčastější dotazy zákazníků.

Více o tom, proč je péče o popisky pro úspěch v podnikání důležitá, se Dan rozmluvil v minulém díle série E-shop v plusu. (6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?)

7. díl – První kroky při tvorbě popisků

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Jan Richter (Owner)

    Je dobrej… jsem rád za tyhle videjka.

  • Jan Richter (Owner)

    Je dobrej… jsem rád za tyhle videjka

shares