Existuje základní (a překvapivě jednoduché) pravidlo, které musíte pochopit, aby byl marketing vašeho e-shopu efektivní. Znáte ho? Pokud ne, dozvíte se ho v 5. dílu našeho video seriálu, který zdarma věnujeme našim zákazníkům.
Kromě hlavního pravidla (které uslyšíte ve videu) vám s kvalitním marketingem pomůže celá řada dalších účinných opatření. Díky nim snadno zvýšíte šanci, že si zákazníci najdou právě váš e-shop, zaujme je obsah a nakonec na něm utratí své peníze.
„Uvědomte si, že jste to právě vy a nikoliv nějaká agentura, kdo přesně ví, na co se návštěvníci vašeho e-shopu nejčastěji ptají a co je zajímá,“
vysvětluje odborník na e-commerce Daniel Višňák, který společně s týmem Eshop-rychle za unikátním vzdělávacím seriálem stojí.
„Pokud u vás lidé dostanou odpovědi na své otázky a získají dojem, že jste partnerem pro komunikaci a hlavně odborníkem, nerozhoduje pak dokonce ani vyšší cena produktů oproti konkurenci.“
Právě nutnost vytvářet kvalitní obsah se seriálem prolíná jako červená nit.
Jedním z kroků, kterému Dan po vlastních zkušenostech s projekty přisuzuje „brutální výsledky“ je natáčení videorecenzí a testování nových produktů.
„Zákazníci vás pak budou sledovat dlouhodobě, uložíte se jim do podvědomí a dříve nebo později si zboží objednají.“
Podívejte se na konkrétní příklady kroků, které vašemu e-shopu mohou zvýšit obrat. A samozřejmě na to hlavní pravidlo, o kterém už byla řeč! 🙂
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů