Jednu věc ráno začnete a cvak… je večer? Pocit, že nic nestíháte a že vlastně není nikdy hotovo, se stal vaším každodenním průvodcem? Závěrečné video seriálu E-shop v plusu, který připravujeme pro své zákazníky ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem, vám pomůže lépe organizovat činnosti i získat pozitivní přístup.


Video najdete na konci článku

Pro váš klid: Ne, nezdá se vám to. Činností spojených s provozováním e-shopu je skutečně hodně a stihnout je tak, abyste večer odcházeli s „čistým stolem“, se nedá.

„To je ale podstata on-line podnikání, které jste si vybrali. Takže místo toho, abyste se hroutili nebo žili v permanentním stresu, naučte se s těmito fakty pracovat,“

říká Dan Višňák.

V závěrečném videu seriálu E-shop v plusu zazní hned několik praktických rad, díky kterým se mu společně s kolegy podařilo posunout e-shop x-hokej.cz na špici před konkurenci a organizaci práce zvládat bez zbytečných stresů.

Hodně mě oslovil přístup, že velké vize se dají plnit malými kroky.

Můžete posunout svůj e-shop, když:

  • Použijete správně měsíční rozpis činností
  • Zavedete jednoduchou excelovou tabulku denních úkolů
  • Přidáte do ní speciální sloupec, díky kterému budete e-shop rozvíjet mnoho hodin měsíčně (podívejte se na video, kde Dan přesně vysvětluje, co má sloupec obsahovat a jako ho plnit).

Spoustu užitečných opatření, do kterých byste se měli pustit v roce 2017 najdete také v našem nedávném článku:

Předsevzetí e-shopařů na rok 2017 od Eshop-rychle

10 předsevzetí na rok 2017 pro každého majitele e-shopu

Tak tedy hluboký nádech po předvánočním shonu 2016 a rovnou šipku do on-line podnikání v roce 2017. Když dodržíte následujících 10 předsevzetí, vaše šance najít si cestu k zákazníkům v konkurenčním prostředí vzroste.

3 komentáře

Co vám ještě pomůže v organizaci práce:

  • Stanovte si priority pro dané období: na rok, jednotlivé měsíce, na týden i během dne. Diář si vedl už panovník Karel VI., tahle věcička má více než šest století dlouhou historii. To není náhoda.
  • Pokud je možné něco naplánovat, udělejte to. Práce s e-shopem generuje spoustu situací, které naplánovat nelze. Proto „zkroťte“ ty, o kterých dopředu víte.
  • Práce na e-shopu dnes probíhá „real in time“, zákazníci očekávají, že budete reagovat velmi rychle. Některou agendu – například s dodavateli však můžete vyřídit během určeného času během dne a dále se k ní nevracet.
  • Pracovní e-maily kontrolujte max. po patnácti minutách. Za tuto dobu vám žádný důležitý zákazník neunikne. Velmi užitečné je v tomto ohledu propojení například s některým z e-mailových klientů jako Mozilla Thunderbird, nebo Microsoft Outlook. Pružně reagovat na e-maily vám může usnadnit také upozornění na příchozí maily v mobilu.
  • Zjistěte, kdy jste nejvýkonnější. Každý člověk to má jinak a vzhledem k tomu, že jste on-line podnikatel, můžete si jednotlivé činnosti volněji plánovat než lidé, kteří jedou na píchačky a pravidelnou pracovní dobu.
  • Delegujte úkoly. Najděte spolehlivé kolegy nebo brigádníky, kterým můžete věřit a pouze kontrolovat z pozice nadřízeného jejich činnost.
  • A nakonec – víme, že je to těžké, ale zkuste se nevěnovat surfování na internetu ani soukromým sociálním sítím v pracovní době. 😉

Co by se vám mohlo hodit:

20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares