Dvě klíčové záležitosti, které zvládnete sami, nepotřebujete na ně žádnou agenturu a měly by být v pořádku, ještě než spustíte jakoukoliv PPC (nebo jinou) kampaň. Když je zanedbáte, pošlou vaše podnikání ke dnu. Víte, které to jsou?
Další díl exkluzivního vzdělávacího seriálu od eshop-rychle.cz s Danem Višňákem má jasnou odpověď pro všechny provozovatele e-shopů.
„Uvědomte si, že zákazník, který přijde na váš e-shop, vás nevidí,“
vysvětluje odborník na e-commerce Dan Višňák.
„Vnímá vás jen přes to, jakým způsobem komunikujete a přes to, co přesně říkají popisky o produktech ve vašem e-shopu.“
Popisky k produktům a komunikace. To jsou podle profesionálů z Eshop-rychle a Dana Višňáka dvě záležitosti, které musíte nastartovat správně hned od začátku, nebo je dát urychleně do pořádku, pokud se vašemu e-shopu nedaří.
„Jinak v on-line podnikání nemůžete uspět,“
nebere si Dan servítky: „A já věřím, že uspět chcete. Spousta provozovatelů e-shopů nepochopila, že popiskům k produktům musí věnovat dostatek času a společně s komunikací je stále paralelně rozvíjet. Proto se jim budeme věnovat hned v několika následujících dílech seriálu.“
Eshop-rychle přináší seriál E-shop v plusu ZDARMA všem, kteří se chtějí vzdělat v online marketingu a nastartovat svůj internetový obchod k vyšším tržbám. Přes devadesát procent e-shopů, které jsou nuceny ukončit své podnikání, protože neprosperují, dělají totiž až triviální chyby.
„Rozhodli jsme se více věnovat vzdělávání provozovatelů e-shopů, aby jejich podnikání a soukromé sny často nekončily úplně zbytečně zklamáním a ztrátou,“
konstatuje Karel Jeřábek, jednatel firmy Golemos, která provozuje eshop-rychle.cz a eshop-rychlo.sk.
Co se v dnešním videu dozvíte:
- Dá se vyprodat za prázdniny celý sklad?
- Co způsobily správné popisky na e-shopu s hokejovou výstrojí?
- Dokáží vás popisky bez reklam dostat na první stránku vyhledávačů?
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů