Ještě docela nedávno byla cena v porovnání s konkurencí hlavním kritériem pro úspěch e-shopu. To se ale změnilo. Dnes už to neplatí. Co rozhoduje v on-line podnikání na prahu roku 2017?
„Schválně si napište na papír deset důvodů, proč byste měli zkrachovat, cena na těch prvních příčkách určitě nebude.“
nabádá majitele e-shopů odborník na e-komerci Dan Višňák.
Pochopitelně nemůžete konkurenci ujet do astronomické výšky a napálit ceny jako rakety. To by u vás nikdo nenakupoval. Nepouštějte se však ani do opačných extrémů – nepitvejte ceny konkurence, a nenechte se přitlačit k ničemu, co by vás stálo zbytečně peníze.
„Orientujte se v situaci na trhu, ale zbytečně neřešte detaily,“
konstatuje Dan.
Nezapomeňte:
- Zákazníci jsou připraveni zaplatit vyšší cenu za špičkové služby.
- Nejdůležitější „ingrediencí“ v receptu na úspěšný e-shop jsou příběhy. Jak a co o svém podnikání předáte zákazníkům VY a co si o tom, jaké s vaším e-shopem mají zkušenosti, řeknou ONI.
Seriál E-shop v plusu vstupuje do veledůležité kapitoly. 16. – 20. díl se budou věnovat odlišení e-shopu od konkurence.
„Drtivá většina e-shopů, troufnu si říct, paběrkuje. Pokud mezi ně nechcete patřit, musíte si stanovit a dodržovat obchodní a komunikační strategii.“
Abychom Vám to usnadnili, připravil tým Eshop-rychle ve spolupráci s Danem Višňákem tento seriál. Navíc pro všechny návštěvníky našeho blogu ZDARMA.
16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů