Pryč jsou doby, kdy stačilo zopakovat patnáctkrát klíčové slovo v textu a vyhledávače e-shop nebo webovou stránku posunuly nahoru. Jaký obsah dnes vyhledávače „potěší“ a hlavně přiměje zákazníky nakonec nakoupit?
Druhý díl exkluzivního seriálu E-shop v plusu, který eshop-rychle.cz nabízí svým zákazníkům, se zaměřil právě na obsah.
Když nefunguje omílání klíčových slov, dříve tak často používané, tak co tedy?
Odpověď přináší ve svém dalším videu pro eshoprychle Daniel Višňák, přední odborník na e-komerci v ČR.
„Google, Seznam i jiné vlivné vyhledavače obsah plný klíčových slov penalizují,“
konstatuje. Co naopak posune právě váš e-shop prostřednictvím vyhledavačů dál, je podle Dana unikátní obsah psaný přirozeným způsobem přímo pro lidi.
„Pište tak, jako byste mluvili se zákazníkem na prodejně nebo ke kamarádovi.“
Za další klíčový faktor úspěchu považuje Daniel Višňák přehledné uspořádání, které umožní zákazníkům snadnou orientaci.
„Například Eshop-rychle nabízí vychytaná řešení a na šablonách je vidět, že je tvořili odborníci. Cesta k produktu a informacích o něm musí být jednoduchá a přímočará.“
S tím samozřejmě mohou pomoct odborníci, ale Daniel Višňák zároveň dodává, že leccos majitel e-shopu vyřeší sám. Stačí vzít selský rozum do hrsti.
Na které aspekty se při tvorbě obsahu zaměřit?
Předchozí díl:
Kdo neviděl, určitě by si neměl nechat ujít ani první díl série – Které vjemy rozhodnou o nákupu.
Další díl:
Příští čtvrtek se můžete těšit na díl s názvem Komunikace jako klíčový prvek e-shopu.
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu představuje.
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů