Velké vyhledávače loni vyhládly. Jen tak jim něco „nechutná“ – chtějí konzumovat stále kvalitnější unikátní obsah. Dejte jim ho. Vaše webové stránky mohou díky obsahovému marketingu stoupat na nejvyšší pozice. I bez toho, abyste za reklamu utratili horentní sumy.
Předposlední, 19. díl seriálu E-shop v plusu, který připravujeme ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem je plný konkrétních tipů, jak si s obsahovým marketingem poradit.
A že byste se do něj měli neprodleně pustit, to je nad slunce jasné.
„Obsahovému marketingu by se měl věnovat každý, kdo to s on-line podnikáním myslí v dlouhodobém horizontu vážně. Obsahový marketing sice nepřináší hmatatelné výsledky hned – jeho primárním cílem není prodej – ale v řádu týdnů nebo měsíců se jeho pozitivní dopad v mnoha směrech projeví a pak bude kontinuálně pracovat ve váš prospěch,“
myslí si Dan Višňák. A není sám.
Content marketing je v poslední době předmětem mnoha odborných konferencí. Jeho vliv vzrůstá.
Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk má proto na šablonách e-shopů k dispozici všechny nástroje, které k vytváření obsahu potřebujete. Zejména ten nejdůležitější – BLOG.
Přínosy obsahového marketingu:
- Velká konkurenční výhoda
- Zdroj zákazníků
- Navýšení relevantní návštěvnosti
- Jste pro zákazníka odborníkem
Nabídněte návštěvníkům na svých webových stránkách odpovědi na otázky, které je zajímají. Věnujte se tématům, které vyhledávají.
„Kromě toho, že vás vyhledávače posunou na výhodnější pozice, získáte renomé odborníka, budujete brand i povědomí o něm. To jsou strategicky nesmírně důležité věci,“
dodává Dan Višňák.
Content marketingu se podrobně věnujeme zde na našem blogu. Také chceme všechny výhody, které obsahový marketing přináší a tak blog pravidelně plníme obsahem, který je pro naše stávající i budoucí zákazníky užitečný.
Rozebírali jsme detailně obsahový marketing s Josefem Řezníčkem z Vceliste.cz:
- Jak na obsahový marketing e-shopu
- Základní strategie psaní blogu
- Největší mýty obsahového marketingu
Blog není zdaleka jedinou adresou v souvislosti s vaším on-line podnikáním, kam byste měli kvalitní obsah doručit. Kde všude ještě vám bude užitečný? Odpověď najdete na videu:
19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů