Může se zdát, že aktuální novinky nastoupily na předvánoční půst a trochu nám pohubly. Je to způsobené především tím, že většinu našich vývojářských kapacit nyní soustředíme do API a jiných prioritních projektů, jejichž vývoj je otázkou delších časových období, ale navíc pro vás ještě na prosinec chystáme vydání dvou větších funkcí, kterými vám ještě před Vánoci chceme udělat radost. 😊 I tak ale pojďme mrknout, co se zvládlo zapracovat v minulém měsíci.
Integrovali jsme přímé napojení na DPD
Stejně jako je tomu například u PPL či Zásilkovny, i pro DPD nyní můžete využít přímé napojení. Stačí zamířit do sekce E-shop > Poštovné > DPD export, kde vyplníte údaje získané od DPD. Poté pro samotný export vyberte požadované objednávky v jejich výpisu, přes nabídku hromadných úprav zvolte možnost exportu do DPD. Tato funkce odešle data o objednávkách do systému DPD a vám automaticky k objednávkám vrátí štítky.
Pro tarify Business zdarma, pro Startup za 89 Kč / měs.
Vzhledem k vysokým vývojovým a udržovacím nákladům takové integrace a neexistujícímu partnerství s daným dopravcem je tato funkce zdarma k dispozici pro všechny zákazníky v našlapaném tarifu Business.
Pro tarif Startup je pak funkce dostupná jako příplatkový balíček „DPD automatický export“ za 89 Kč měsíčně. Manuální export pomocí CSV soborů je samozřejmě nadále zdarma pro všechny e-shopaře. 😉
Do URL adres obrázků se nově propisuje doména e-shopu
Dosud při přidávání obrázků do správce souborů v administraci e-shopu byly do jejich adres generovány systémové URL (např. https://12345678910.s5.eshop-rychle.cz/fotky1234/fotos/obrazek.jpg). Nově jsme upravili nastavení tak, aby se do adres propisovala vždy vlastní hlavní doména daného e-shopu. Pro SEO i indexaci obrázků kdekoli jinde bude vždy lepší, pokud nebudou zdánlivě umístěné na jiném webu, než je právě ten váš. 🙂
Menší opravy:
- Opravili jsme chybu v nastavení dopravy „Česká pošta – Balíkovna“, kde nedocházelo k uložení volby „Nenabízet Parcel Boxy“.
- V případě aktualizace většího počtu objednávek v Balíkobotu mohlo docházet k vypršení časového limitu a chybě 504. Nastavili jsme proto dávkování po 20 objednávkách, které by toto zahlcení mělo řešit. Celkový limit pro aktualizaci objednávek zůstal na 100 na jedno kliknutí.
- Pokud byla v administraci eshopu v pokladně nastavená tiskárna „Bluetooth Android tiskárna“, tak docházelo k problému při odeslání účtenky zákazníkovi pomocí emailu, kdy zaslaný soubor nebylo možné otevřít. Opraveno.
- Na hlavní stránce administrace jsme zrušili horní záložky, které zbytečně zabíraly místo a jejichž obsah je přístupný z jiných částí adminu.