Celý náš tým usilovně pracuje na krocích vedoucích k nové administraci a s ní i dlouho očekávanému API. Přesto nezapomínáme ani na další vylepšení, úpravy a opravy stávajícího systému, aby vše stále běželo jako po drátkách a e-shopaření pro vás bylo co nejpříjemnější. Pojďme se podívat na vše, co se událo v minulém měsíci.

Dokončili jsme masivní refactoring administrace

Po roce práce celého vývojového týmu jsme dokončili zatím největší refactoring celého adminu, díky kterému jsme mohli začít s řešením a stylováním adminu nového. Byla to zdlouhavá a z pozice e-shopaře zdánlivě neviditelná práce, která je však naprosto nezbytná k našemu dalšímu posunu směrem k modernímu vzhledu a použitelnosti na mobilních zařízeních.

Na základě vašich podnětů jsme ještě více vylepšili automatická avíza

Sekce automatických avíz prošla nyní již dvěma koly úprav. Po prvním kompletním redesignu jsme od vás obdrželi cennou zpětnou vazbu a v minulém měsíci jsme zapracovali další úpravy, díky kterým je nyní veškeré nastavení stavů a avíz na jednom místě, nebo přibyla možnost přesouvání pořadí stavů a avíz pomocí drag&drop. Další informace najdete v článku Chtěli jste JEŠTĚ LEPŠÍ automatická avíza. Tak tady jsou!

Doplnili jsme nové tagy pro Zboží.cz

Na Zboží.cz je nově možné vkládat i bazarové zboží. Proto jsme přidali nové tagy, které mají takové zboží označovat a které lze nastavit u každého produktu v záložce Exportní feedy:

  • CONDITION
    • new (nové zboží – výchozí, netřeba uvádět)
    • open box (rozbalené zboží)
    • used (použité zboží)
    • refurbished (repasované zboží)
  • CONDITION_DESC – popis stavu zboží, který je nutné uvádět povinně pro CONDITION jinou než new, tedy v případě, že zboží není nové. Ideálně 200, max. 2000 znaků.
  • WARRANTY – záruka na zboží, udávaná jako číslo v měsících. Tento tag je povinný pro CONDITION jinou než new, tedy pro zboží, které není nové.

Změny u Zásilkovny a jejich služby Nejvýhodnější doručení na adresu

Aktualizovali jsme nastavení u služeb Zásilkovny, která původní Nejvýhodnější doručení na adresu nahradila službou “Zásilkovna domů”. Ta je nyní namísto využívání třetích stran zajišťována přímo Zásilkovnou.

Pro zkušební trial verzi jsme otevřeli další moduly

V patnáctidenní zkušební verzi zdarma nyní mohou zákazníci testovat další premiové funkce – Hodnocení produktů a Newsletter. Pro náhled je otevřena i sekce FTP a autoimport.

Další opravy a úpravy:

  • Při zadávání hesla nového zákazníka se zobrazuje hláška upozorňující na chybně zadané heslo, pokud je heslo příliš krátké.
  • V detailu objednávky se chybně zobrazovala poznámka u produktu, pokud v jejím textu zákazník použil řetězec <3. Ten z poznámky zmizel spolu se vším, co bylo za ním. V náhledu na objednávku se poznámka zobrazovala v pořádku celá, nyní jsme chybu opravili a poznámka se zobrazuje v pořádku všude.
  • U všech feedů, do kterých se propisovaly varianty produktů při zvoleném generování podle starých či nových variant, se element ITEMGROUP_ID, který se měl propisovat pouze k variantám, propisoval ke všem produktům. Tuto chybu jsme opravili a tento tag se nyní správně propisuje již pouze k variantám.
  • Opravili jsme chybu, která způsobovala nekorektní přičítání DPH k poštovnému v případě rozdělení objednávky. Toto se dělo v případě, kdy byla objednávka vytvořena v módu plátce DPH s cenami zadávanými bez DPH. U druhé / rozdělené objednávky se dopravné a platebné navyšovalo o DPH daného dopravného a platebného a částka byla započíná i do celkové hodnoty objednávky.
  • Opravili jsme chybu, ke které docházelo při přidávání nových produktů do existující objednávky. Pokud byl přidán produkt, ke kterému se zároveň nastavil počet kusů, po kliknutí na tlačítko Přidat nový produkt se u prvního přidaného počet kusů změnil zpět na 1. Objednávku bylo tedy nutné po každé změně před přidáním dalšího produktu ukládat. Nyní již tlačítko Přidat nový produkt objednávku zároveň ukládá.
  • V exportu faktur do Money S3 jsme provedli úpravu, díky níž se při zatrhnutí volby “Generovat faktury do souboru podle data vystavení faktury” řadí faktury do exportního souboru podle data vystavení faktury, nikoli podle data uskutečnění objednávky.
  • Opravili jsme zobrazení výdejních míst pro všechny státy podporované Zásilkovnou. Zde chyba neumožňovala zvolit výdejní místo pro jiné země než Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko.
  • Opravili jsme chybné generování náhledu produktů v našeptávači vyhledávání na e-shopu.
  • U šablon starších generací jsme opravili chybu, kvůli které se nezobrazovala volba pobočky u dopravy Slovenská pošta – Balík do BalíkoBOXu.
  • Opravili jsme chybu zobrazení ceny v sekci “Nejprodávanější”. Když zde bylo nastaveno zobrazení pouze prodejní ceny produktu, za určité konstelace se zobrazovala i běžná cena.
  • V detailu objednávky za určité konstelace nefungoval odkaz na IP adresu objednatele, namísto toho se zobrazovala chybová hláška 404. Tuto nefunkčnost jsme opravili.
  • Datovou vrstvu Google Tag Manageru jsme rozšířili o nový parametr u dokončené objednávky. Nově tak v datové vrstvě naleznete také email zákazníka.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares