Červencové novinky z vývoje jsou tady. Co jsme si pro vás v minulém měsíci připravili, co jsme opravili a upravili a díky čemu jsou vaše e-shopy ještě o chlup lepší?

Babylon: Nový design pro všechny hravé e-shopy

Červenec přinesl novou šablonu určenou pro všechny, kteří chtějí svému e-shopu dopřát trochu hravosti. Babylon nabízí moderní horizontální menu, přehledný detail produktu s velkým prostorem pro produktové fotografie, oblé hrany jednotlivých prvků a příjemné, svěží barvy. Jako všechny šablony nové generace je i Babylon plně přizpůsobitelný pomocí rozšířeného editoru šablony a CSS stylů. Už jste stihli prozkoumat tuto nejnovější šablonu na ukázkovém e-shopu?

Exkluzivní bonus od Heureky: až 2000,- navíc k vašemu kreditu

Heureka nabízí všem novým e-shopařům nebo těm, kteří v posledních alespoň 3 měsících nevyužívali placenou propagaci, 100 % dobitého kreditu navíc zdarma až do výše 2000 Kč (80 Eur). Na úvodní straně administrace v sekci Bonusy jsme pro tuto nabídku vytvořili nový koutek, ve kterém najdete všechny potřebné informace a ze kterého máte možnost Heurece odeslat předpřipravený e-mail, na základě kterého vám tento bonus může být uznán.

Upravili jsme generování exportů pro Pohodu

Pokud máte slovenský e-shop, ale účetnictví vedete v českých korunách, možná jste při exportu do Pohody narazili na problém, kdy se vám částky z e-shopu v EUR exportovaly v CZK (a naopak toto platilo i pro český e-shop se slovenským účetnictvím). Přidali jsme možnost nastavit, aby se exportovaná částka chovala jako zahraniční měna, u které budete moci nastavit i kurz, kterým se tato částka bude do účetního programu převádět.

Přidali jsme více informací o zákazníkovi posílaných do Facebook Conversion API

Do Facebook Conversion API jsme přidali na základě feedbacku od jednoho z předních FB Ads specialistů Honzy Bartoše následující nové parametry, které se budou ukládat k zákazníkům:

Upravili jsme způsob generování H1 pro podkategorie

Pro vyhledávače důležitý nadpis H1 pro podkategorie produktů se dosud generoval na základě názvu nadřazené kategorie + názvu dané podkategorie. Nyní se generuje pouze dle názvu této příslušné podkategorie, což je z hlediska SEO mnohem lepším řešením. Tato změna se projeví všem e-shopařům automaticky.

Opravili jsme propisování id produktu do Facebook pixelu po dokončení objednávky

Na základě zpětné vazby, za kterou vám děkujeme, jsme zjistili, že do Facebook pixelu se v některých případech chybně propisovalo ID produktu po dokončení objednávky. Tento problém se projevoval jen u produktů, které neměly varianty. Každopádně nyní je vše zdárně opraveno.

Zachování stránkování po provedení akce v adminu

Uff, tohle byla poměrně nepříjemná chyba, kterou možná pocítil nejeden e-shopař. Po provedení určitých akcí v adminu v případě více stránek produktů vás systém pokaždé přehodil zpět na první stranu. Dělo se tak například při párování připojených produktů. Nyní je opraveno a při práci tak zůstanete na stránce, ze které jste akci prováděli.

Lépe jsme vycvičili hlídacího psa

V některých specifických případech náš hlídací pes nehlídal změnu ceny. Dělo se tak ve chvíli, kdy zákazník požadoval hlídat pouze stav skladu a teprve posléze cenu. Pes si zapamatoval jen první povel a při změně ceny pak nereagoval a neodesílal zákazníkovi patřičné upozornění. Toto chování jsme si vzali na paškál a hlídací pes nyní funguje korektně.

Další menší úpravy a opravy:

Zásilkovna Z Box

Do objednávky v administraci u dopravy v případě Zásilkovny jsme doplnili informaci, zda se jedná o výdejní místo či Z Box.

Přidání informace o zákazníkovi do objednávkového API

Do objednávkového API jsme přidali informaci, zda se zákazník, který objednávku provedl, nachází na blacklistu.

Opraveno duplicitní generování dopravy do feedu pro Heureku

Pokud byly na e-shopu aktivní způsoby dopravy Zásilkovna na adresu CZ a zároveň Zásilkovna na adresu SK, do feedu pro Heureku se generoval tag pro dopravu s id ZASILKOVNA_NA_ADRESU duplicitně, což Heureka považuje za chybu ve feedu. Toto nastavení jsme upravili, aby se ve feedu tento tag zobrazoval korektně pouze jednou.

Zobrazování doby dostupnosti

Pokud byla v sekci E-shop > Číselníky > Doba dodání zatrhnutá volba “Zobrazovat dobu dostupnosti na e-shopu a v XML feedech”, pak se tato doba dodání nezobrazovala v detailu produktu na e-shopu. Nyní je opraveno.

Vložení URL odkazu do popisu dopravy / platby

Do popisu dopravy či platby přímo ze seznamu doprav pomocí textového editoru nebyla možnost editace kolonky pro URL odkazu. URL adresa nešla tedy ani vložit, ani případně upravit. Opraveno.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares