Červencové novinky z vývoje jsou tady. Co jsme si pro vás v minulém měsíci připravili, co jsme opravili a upravili a díky čemu jsou vaše e-shopy ještě o chlup lepší?
Babylon: Nový design pro všechny hravé e-shopy
Červenec přinesl novou šablonu určenou pro všechny, kteří chtějí svému e-shopu dopřát trochu hravosti. Babylon nabízí moderní horizontální menu, přehledný detail produktu s velkým prostorem pro produktové fotografie, oblé hrany jednotlivých prvků a příjemné, svěží barvy. Jako všechny šablony nové generace je i Babylon plně přizpůsobitelný pomocí rozšířeného editoru šablony a CSS stylů. Už jste stihli prozkoumat tuto nejnovější šablonu na ukázkovém e-shopu?

Exkluzivní bonus od Heureky: až 2000,- navíc k vašemu kreditu
Heureka nabízí všem novým e-shopařům nebo těm, kteří v posledních alespoň 3 měsících nevyužívali placenou propagaci, 100 % dobitého kreditu navíc zdarma až do výše 2000 Kč (80 Eur). Na úvodní straně administrace v sekci Bonusy jsme pro tuto nabídku vytvořili nový koutek, ve kterém najdete všechny potřebné informace a ze kterého máte možnost Heurece odeslat předpřipravený e-mail, na základě kterého vám tento bonus může být uznán.
Upravili jsme generování exportů pro Pohodu
Pokud máte slovenský e-shop, ale účetnictví vedete v českých korunách, možná jste při exportu do Pohody narazili na problém, kdy se vám částky z e-shopu v EUR exportovaly v CZK (a naopak toto platilo i pro český e-shop se slovenským účetnictvím). Přidali jsme možnost nastavit, aby se exportovaná částka chovala jako zahraniční měna, u které budete moci nastavit i kurz, kterým se tato částka bude do účetního programu převádět.
Přidali jsme více informací o zákazníkovi posílaných do Facebook Conversion API
Do Facebook Conversion API jsme přidali na základě feedbacku od jednoho z předních FB Ads specialistů Honzy Bartoše následující nové parametry, které se budou ukládat k zákazníkům:
- tel. číslo
- město
- jméno a příjmení
- psč
- fbp a fbc parametry
Upravili jsme způsob generování H1 pro podkategorie
Pro vyhledávače důležitý nadpis H1 pro podkategorie produktů se dosud generoval na základě názvu nadřazené kategorie + názvu dané podkategorie. Nyní se generuje pouze dle názvu této příslušné podkategorie, což je z hlediska SEO mnohem lepším řešením. Tato změna se projeví všem e-shopařům automaticky.
Opravili jsme propisování id produktu do Facebook pixelu po dokončení objednávky
Na základě zpětné vazby, za kterou vám děkujeme, jsme zjistili, že do Facebook pixelu se v některých případech chybně propisovalo ID produktu po dokončení objednávky. Tento problém se projevoval jen u produktů, které neměly varianty. Každopádně nyní je vše zdárně opraveno.
Zachování stránkování po provedení akce v adminu
Uff, tohle byla poměrně nepříjemná chyba, kterou možná pocítil nejeden e-shopař. Po provedení určitých akcí v adminu v případě více stránek produktů vás systém pokaždé přehodil zpět na první stranu. Dělo se tak například při párování připojených produktů. Nyní je opraveno a při práci tak zůstanete na stránce, ze které jste akci prováděli.
Lépe jsme vycvičili hlídacího psa
V některých specifických případech náš hlídací pes nehlídal změnu ceny. Dělo se tak ve chvíli, kdy zákazník požadoval hlídat pouze stav skladu a teprve posléze cenu. Pes si zapamatoval jen první povel a při změně ceny pak nereagoval a neodesílal zákazníkovi patřičné upozornění. Toto chování jsme si vzali na paškál a hlídací pes nyní funguje korektně.
Další menší úpravy a opravy:
Zásilkovna Z Box
Do objednávky v administraci u dopravy v případě Zásilkovny jsme doplnili informaci, zda se jedná o výdejní místo či Z Box.
Přidání informace o zákazníkovi do objednávkového API
Do objednávkového API jsme přidali informaci, zda se zákazník, který objednávku provedl, nachází na blacklistu.
Opraveno duplicitní generování dopravy do feedu pro Heureku
Pokud byly na e-shopu aktivní způsoby dopravy Zásilkovna na adresu CZ a zároveň Zásilkovna na adresu SK, do feedu pro Heureku se generoval tag pro dopravu s id ZASILKOVNA_NA_ADRESU duplicitně, což Heureka považuje za chybu ve feedu. Toto nastavení jsme upravili, aby se ve feedu tento tag zobrazoval korektně pouze jednou.
Zobrazování doby dostupnosti
Pokud byla v sekci E-shop > Číselníky > Doba dodání zatrhnutá volba „Zobrazovat dobu dostupnosti na e-shopu a v XML feedech“, pak se tato doba dodání nezobrazovala v detailu produktu na e-shopu. Nyní je opraveno.
Vložení URL odkazu do popisu dopravy / platby
Do popisu dopravy či platby přímo ze seznamu doprav pomocí textového editoru nebyla možnost editace kolonky pro URL odkazu. URL adresa nešla tedy ani vložit, ani případně upravit. Opraveno.