V druhé polovině léta jsme si došlápli jako vždy na důležité aktualizace systému i na nové implementace. Jaké?

Sjednotili jsme vzhled všech administrací

V rámci příprav na responzivní verzi administrace, která bude zároveň jakýmsi můstkem pro kompletně novou administraci v2, jsme sjednotili vzhled všech administrací do po všech stránkách lepšího a úspornějšího Expert módu.

Přidali jsme dvě nové možnosti dopravy WE|DO: boxy a výdejní místa

V administracích od sprna najdete širší možnosti dopravy od společnosti WE|DO. Přibyla možnost doručení do výdejních míst a také WE|DO boxů. Do těch boxů, které se nacházejí v ČR, je možné do konce září zasílat balíčky za 1 Kč, abyste si službu mohli náležitě vyzkoušet.

Zpřehlednili jsme možnost přecenění u produktů s variantami

V sekci E-shop > Produkty > Přecenění jsme přidali výpis variant produktu, který se zde dříve nenacházel. Nebylo tedy možné rozlišit, zda se jedná o variantu a případně jakou konkrétní. Nyní bude přeceňování produktů jednodušší, jelikož na první pohled uvidíte jednoznačný výpis jejich variant.

Nová integrace platební brány thePay

Platební brána thePay přistoupila k aktualizaci své platební brány. Implementací této novinky (thePay v2) byly v případě přechodu na novou verzi a podpisu nové smlouvy sjednoceny poplatky všem uživatelům bez ohledu na tarif.

Další opravy a úpravy systému:

  • Opravili jsme funkčnost MojeID, kdy nešlo službu napojit na web z důvodu nemožnosti ověření důvěryhodnosti služby.
  • Opravena chyba, která způsobovala nefunkčnost polí pro nahrání vlastního souboru v objednávkovém formuláři, pokud se jich zde nacházelo více než jedno.
  • Opravili jsme chybu při ukládání produktu, kdy byl uživatel chybně přesměrován na první stránku produktů namísto té, na které prováděl akci.
  • Opravili jsme automatické párování plateb pro ČSOB, které bylo nefunkční z důvodu změny struktury e-mailu ze strany banky.
  • Pro ikonky v menu jsme přidali podporu obrázků ve formátu SVG.
  • Opravili jsme funkčnost duplikace produktu, kdy za určité konstelace se daný produkt při duplikaci mohl “namnožit” několikrát.
  • Při exportu objednávek do MoneyS3 se do fakturační adresy chybně propisovalo IČ a DIČ z dodací adresy. Opraveno.
  • Opravili jsme chybu ve funkčnosti nahrání obrázku pro Facebook u konkrétního produktu. V určitých situacích se tento obrázek neuložil.
  • Upravili jsme sitemap, která chybně obsahovala odkazy na jednotlivé články u domovské stránky namísto jednoho odkazu na celou domovskou stránku.
  • Za určité konstelace nebylo možné uložit produkt s nulovým počtem kusů na skladě. Nyní je opraveno.
  • Podívali jsme se i na chybu u PPL Parcelshop, kdy na starých šablonách (3.0 a nižších) se u slovenských poboček zobrazovaly i ty české. Nyní je vše opět v pořádku.
  • Opravili jsme chybu, která znemožňovala zadat počet kusů produktu ve formátu desetinného čísla z výpisu produktů, ale pouze v jejich detailu.
  • Opravili jsme chybu, kdy pokud byly prováděny úpravy v nastavení individuální filtrace (v editaci kategorie), aniž by současně byla možnost individuální filtrace jako taková aktivována, se zobrazovalo informační vyskakovací okno, které na tuto skutečnost upozorňovalo. To by nebyl problém, pokud by se ovšem toto okno nezobrazovalo hned dvakrát za sebou (v případě pokusů o hromadnou aktivaci všech parametrů se pak pop-up okno zobrazovalo dvakrát za každý parametr).

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares