Březen nám přinesl malou ochutnávku téměř letního počasí a nejednomu z nás i tolik potřebnou energii po dlouhé zimě. My jsme ji neinvestovali nikam jinam než do vývoje dalších funkcí pro vaše podnikání. Na následujících řádcích se přesvědčíte o tom, že tento měsíc byl na novinky v Eshop-rychle poměrně štědrý.
Přibyly vymodlené slevové štítky
Robustní a dlouho očekávaný modul Slevové štítky spatřil v březnu světlo monitorů. Díky slevovým štítkům můžete svým zákazníkům vizuálně a atraktivně zobrazovat slevy na dané produkty, které se počítají automaticky z rozdílu běžných a prodejních cen, případně cen vyplývajících z fixních slev pro registrované zákazníky. V článku Připravte se, přichází slevové štítky! najdete o tomto modulu všechny potřebné informace včetně odkazu na podrobný návod.
Nově můžete využívat až 5 různých sazeb DPH
Celá léta jsme si bez problémů vystačili se třemi sazbami DPH. Světová pandemie nám ovšem spolu s vládou připravila malý oříšek – odpuštění DPH na respirátory mnoho z vás postavilo do situace, kdy jste potřebovali sazbu čtvrtou. My jsme si řekli, že když už v tom budeme, povolíme jich rovnou pět. Člověk přeci jen nikdy neví, kdy se budou hodit. 🙂
Zásilkovna přišla s novým widgetem
Zásilkovna aktualizovala svůj widget pro volbu výdejního místa, což od nás samozřejmě vyžadovalo rychlou akci, abyste ani vy, ani vaši zákazníci nebyli o jeho výhody ochuzeni. Nový widget nabízí například lepší filtr výdejních míst, možnost změnit jazyk rozhraní i vylepšený UX design. Více se dočtete v článku Zásilkovna: Lepší nákupní zážitek díky widgetu v6.
Napojíte se na Facebook Coversions API
Facebook Conversions API, též označováno jako CAPI, vám umožňuje do svého reklamního účtu na Facebooku odesílat informace o akcích, které u vás zákazník provede, díky čemuž pak můžete lépe optimalizovat a vyhodnocovat své reklamní kampaně. O tom, proč je CAPI lepší než Facebook Pixel a jak vlastně funguje, jsme se blíže rozepsali v článku Nasadili jsme Facebook Conversions API.
Do GoPay jsme přidali možnosti Apple Pay & Google Pay
Pravdou je, že možnosti plateb přes Google a Apple Pay nestihly své nahrání do systému v březnu o pár dní, ale i tak si zde místo výjimečně zaslouží. Obě tyto stále populárnější služby můžete nyní svým zákazníkům nabízet pomocí platební brány GoPay. Možnosti najdete v jejím nastavení.
Zapracovali jsme možnosti Glami recenzí
V sekci měřící kódy máte nyní možnost zadat Glami TOP API klíč, díky čemuž bude Glami posílat zákazníkům po nákupu na vašem e-shopu dotazník spokojenosti.
Další úpravy a opravy
Kromě výše zmíněných větších funkcí a modulů jsme jako vždy pracovali i na menších opravách a úpravách, které jsou nezbytné pro bezproblémový chod vašich e-shopů. Z těch nejzajímavějších můžeme vypíchnout následující:
- Opravili jsme chybu, kdy při importu přes XML systém přidával mezeru při odřádkování v popisu.
- Opravili jsme Google invisible reCaptchu při více než jednom formuláři na stránce.
- Do lokalizace jsme přidali možnost upravit systémový text zobrazující se při registraci uživatele a úpravě uživatelských údajů.
- Opravili jsme funkčnost náhledu newsletteru.
- Na 1000 jsme rozšířili počet znaků pro unikátní údaje v detailu objednávky, které se skrz #CODE# propisují do e-mailů.
- Opravili jsme chybu, která neumožňovala uložení nově vytvořeného GDPR souhlasu pro vlastní kódy.
- Opravili jsme generování Slovak Parcel Service do feedů pro porovnávače zboží.
- Upravili jsme export pro účetní systém Pohoda, kdy se do něj nově negenerují nuly na začátku variabilního symbolu.