Březen nám přinesl malou ochutnávku téměř letního počasí a nejednomu z nás i tolik potřebnou energii po dlouhé zimě. My jsme ji neinvestovali nikam jinam než do vývoje dalších funkcí pro vaše podnikání. Na následujících řádcích se přesvědčíte o tom, že tento měsíc byl na novinky v Eshop-rychle poměrně štědrý.

Přibyly vymodlené slevové štítky

Robustní a dlouho očekávaný modul Slevové štítky spatřil v březnu světlo monitorů. Díky slevovým štítkům můžete svým zákazníkům vizuálně a atraktivně zobrazovat slevy na dané produkty, které se počítají automaticky z rozdílu běžných a prodejních cen, případně cen vyplývajících z fixních slev pro registrované zákazníky. V článku Připravte se, přichází slevové štítky! najdete o tomto modulu všechny potřebné informace včetně odkazu na podrobný návod.

Nově můžete využívat až 5 různých sazeb DPH

Celá léta jsme si bez problémů vystačili se třemi sazbami DPH. Světová pandemie nám ovšem spolu s vládou připravila malý oříšek – odpuštění DPH na respirátory mnoho z vás postavilo do situace, kdy jste potřebovali sazbu čtvrtou. My jsme si řekli, že když už v tom budeme, povolíme jich rovnou pět. Člověk přeci jen nikdy neví, kdy se budou hodit. 🙂

Zásilkovna přišla s novým widgetem

Zásilkovna aktualizovala svůj widget pro volbu výdejního místa, což od nás samozřejmě vyžadovalo rychlou akci, abyste ani vy, ani vaši zákazníci nebyli o jeho výhody ochuzeni. Nový widget nabízí například lepší filtr výdejních míst, možnost změnit jazyk rozhraní i vylepšený UX design. Více se dočtete v článku Zásilkovna: Lepší nákupní zážitek díky widgetu v6.

Napojíte se na Facebook Coversions API

Facebook Conversions API, též označováno jako CAPI, vám umožňuje do svého reklamního účtu na Facebooku odesílat informace o akcích, které u vás zákazník provede, díky čemuž pak můžete lépe optimalizovat a vyhodnocovat své reklamní kampaně. O tom, proč je CAPI lepší než Facebook Pixel a jak vlastně funguje, jsme se blíže rozepsali v článku Nasadili jsme Facebook Conversions API

Do GoPay jsme přidali možnosti Apple Pay & Google Pay

Pravdou je, že možnosti plateb přes Google a Apple Pay nestihly své nahrání do systému v březnu o pár dní, ale i tak si zde místo výjimečně zaslouží. Obě tyto stále populárnější služby můžete nyní svým zákazníkům nabízet pomocí platební brány GoPay. Možnosti najdete v jejím nastavení.

Zapracovali jsme možnosti Glami recenzí

V sekci měřící kódy máte nyní možnost zadat Glami TOP API klíč, díky čemuž bude Glami posílat zákazníkům po nákupu na vašem e-shopu dotazník spokojenosti.

Další úpravy a opravy

Kromě výše zmíněných větších funkcí a modulů jsme jako vždy pracovali i na menších opravách a úpravách, které jsou nezbytné pro bezproblémový chod vašich e-shopů. Z těch nejzajímavějších můžeme vypíchnout následující:

  • Opravili jsme chybu, kdy při importu přes XML systém přidával mezeru při odřádkování v popisu.
  • Opravili jsme Google invisible reCaptchu při více než jednom formuláři na stránce.
  • Do lokalizace jsme přidali možnost upravit systémový text zobrazující se při registraci uživatele a úpravě uživatelských údajů.
  • Opravili jsme funkčnost náhledu newsletteru.
  • Na 1000 jsme rozšířili počet znaků pro unikátní údaje v detailu objednávky, které se skrz #CODE# propisují do e-mailů.
  • Opravili jsme chybu, která neumožňovala uložení nově vytvořeného GDPR souhlasu pro vlastní kódy.
  • Opravili jsme generování Slovak Parcel Service do feedů pro porovnávače zboží.
  • Upravili jsme export pro účetní systém Pohoda, kdy se do něj nově negenerují nuly na začátku variabilního symbolu.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares