Nový rok přináší většině z nás pocit nových začátků, předsevzetí a mnohdy tolik potřebného restartu. Našim vývojářům přinesl očividně spoustu nové energie pro práci na vylepšování systému Eshop-rychle. Pojďme se společně podívat na to, co se u nás v lednu změnilo z pohledu programátorských úprav.

Přibyl Balíkobot pro slovenskou verzi systému

Konečně i uživatelé slovenského systému mohou využívat služby populární platformy Balíkobot, která značně zjednodušuje expedici objednávek. Díky automatizovanému napojení na množství dopravců můžete jednoduše tisknout štítky a objednávat svoz zásilek na pár kliknutí.

Balíkobot CZ se dočkal doplnění dopravců

Ani uživatelé české verze Eshop-rychle nepřišli zkrátka, co se Balíkobotu týče. Updatovali jsme systémové dopravce a doplnili jsme všechny, které Balíkobot ve svém rozhraní nabízí.

Rozloučili jsme se s GoPay v2

Jak se říká, pokrok nezastavíš! Ze systému jsme odstranili GoPay verze 2 a nyní je tedy možné fungovat pouze s verzí 3. Zkontrolujte, prosím, zda i na svém e-shopu využíváte právě tuto novou verzi.

Přidali jsme tag ACCESSORY do feedu Heureka

Na Heuréce můžete pomocí tagu ACCESSORY nově prezentovat až 10 připojených produktů, které se zákazníkovi zobrazí při vložení produktu do Heureka košíku. Toto může dobře sloužit pro doplňky k hlavnímu produktu, například náhradní baterie ke kameře, záložky ke knihám a podobně. Do nastavení feedů Heureka jsme přidali možnost volby, zda tento tag generovat či nikoli. Pokud má produkt připojeno více variant jiného produktu, generuje se vždy jen první varianta.

Ze způsobů plateb jsme odebrali Twisto

Na rozloučenou nám zamávalo i Twisto, služba pro odložené platby. Vzhledem k tomu, že Twisto nebylo ze strany e-shopařů výrazně využívané, rozhodli jsme se po řádné úvaze ukončit jeho podporu a mezi způsoby plateb jej tak již nenajdete.

Další menší opravy a vylepšení

Mimo výše uvedené, viditelnější zásahy jsme zapracovali na množství menších úprav a hlavně oprav, které vás dosud na vašich e-shopech pálily:

  • Opravili jsme způsob slučování košíků, kdy nedocházelo k dotazu na sloučení košíku registrovaného / neregistrovaného zákazníka.
  • Podívali jsme se na situace, kdy je do rotátoru na úvodní stránce vložen stejný soubor dvakrát. Po uložení se dosud zobrazovala bílá stránka.
  • Zajistili jsme, aby už nedošlo k situaci, kdy u starých variant produktů se do košíku vložil produkt bez zvolené varianty, pokud byl vkládán přes přichycené tlačítko “Koupit” při odscrollování obrazovky.
  • Opravili jsme generování QR kódu do produktového katalogu (dostupné pro tarif Business), kdy některé QR kódy kvůli špatnému formátu nefungovaly.
  • Doplnili jsme generování variant produktů do dostupnostního feedu Heureka.
  • Upravili jsme způsob generování náhledového obrázku pro Facebook. Pokud není zadán, automaticky se generuje obrázek produktu.
  • Upravili jsme funkčnost generování vodoznaku. Opravili jsme generování vodoznaku při výběru obrázku z galerie i při nahrávání připojených obrázků v úpravě produktu.
  • Opravili jsme funkčnost odkazu pro odhlášení z newsletteru, kdy za určitých okolností docházelo k jeho zneplatnění.
  • V našeptávači vyhledávacího pole jsme upravili zobrazení názvu kategorií. Dosud se názvy delších kategorií nezobrazovaly celé.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares