Blíží se Vánoce a my posilujeme a optimalizujeme servery, co nám síly stačí. Mimo to jsme v listopadu ale zvládli i pár dalších úprav a přinesli jednu velkou, dlouho očekávanou novinku. Přečtěte si, jakých zásahů se vaše administrace v uplynulém měsíci dočkaly.
Opuštěný košík – bojovník s nedokončenými objednávkami
Začneme hned tou největší novinkou, modulem Opuštěný košík. Tato vymazlená funkce je připravena přivést zpět zákazníky, kteří nechali zboží v košíku a z vašeho e-shopu odešli. Pomocí modulu můžete získat pozornost zákazníků pomocí střídání titulků stránky v kartě prohlížeče, zobrazovat pop-up okno s upozorněním na zboží v košíku spolu s možností sběru e-mailových adres a tím hlavním gró jsou potom automatické e-maily, díky kterým zákazníka motivujete k dokončení objednávky. Třeba i malou slevou.

Upravujte pokročilé nastavení feedů i v hromadných úpravách
Do hromadných úprav produktů jsme přidali možnosti pokročilého nastavení feedů. Nyní tak můžete tyto parametry definovat pro více produktů současně a hlavně přehledně přímo přes tlačítko hromadných úprav.

Do automatického párování plateb přibyla banka Creditas
Pro všechny obchodníky, kteří pro příjem plateb využívají banku Creditas, máme dobrou zprávu. I vy nyní můžete přijaté platby automaticky párovat s objednávkami. O tom, jak párování funguje, si přečtěte v našem článku Automatické párování plateb na účet.
Další úpravy a opravy
- Při náhledu produktu v přijaté objednávce a v případě velkého množství parametrů u daného produktu docházelo k zahlcení administrace. Provedli jsme optimalizaci, aby nedocházelo k zátěži adminu.
- Za určité konstelace docházelo na neaktuálních verzích některých prohlížečů k problémům s dokončením objednávky po výběru dopravy a platby, někde pak i k potížím s registrací zákazníka do e-shopu. Tyto problémy byly zaznamenány u obchodníků s e-shopy na doménách třetího řádu. Opraveno.
- Přidali jsme automatické propisování státu pro export do WE|DO pro dopravy „Home delivery SK“ a „Home delivery ČR“.
- Opravili jsme chybu, která způsobovala zobrazování stránky s chybou 500 při exportu produktů do PDF. Problém se projevoval jak při exportu produktů ze seznamu produktů, tak i při exportu prvních 500 produktů v sekci: E-shop > Export > Export produktů do PDF.
- Opravili jsme problém, který vznikal u přidání poznámky k objednávce ze strany zákazníků. Pokud zákazník do poznámky vložil uvozovky, poznámka se nezobrazovala celá.
- Doplnili jsme ikonku dopravy PPL do seznamu objednávek pro volbu samotné dopravy “PPL”. Ikona se zobrazovala pouze u ostatních PPL služeb, například „PPL kurýr – běžné doručení“. Nyní se tedy zobrazuje korektně u všech služeb PPL.
- Na slovenských verzích e-shopů běžících na šablonách nové generace se v případě nulové ceny dopravy propisovala cena dopravy jako 0 €. Tuto chybičku jsme opravili a nyní se správně zobrazuje cena dopravy jako ZADARMO.

Martina je kreativní posilou marketingového týmu Eshop-rychle a na starost má sociální sítě a vyhledávání zajímavých témat, o kterých vás s nadšením sobě vlastním informuje prostřednictvím článků na blogu. Doma je paničkou ďábelsky rozmazleného psa a dvou velice nezábavných šneků.