V červnu jsme se zaměřovali převážně na dokončení nové, responzivní verze administrace, která bude, jak jsme již avizovali, plně připravená na další modifikace a přerod do plnohodnotného adminu 2.0, a již velice brzy se můžeme těšit na její spuštění. Kromě toho stále probíhají migrace zbývajících e-shopů do nového datacentra a zvládli jsme upravit a opravit pár dalších funkcí.
Přidali jsme možnost hromadného generování faktur u existujících objednávek
Pomocí tlačítka pro hromadné úpravy v sekci Objednávky nyní máte možnost hromadně generovat faktury k vámi vybraným objednávkám.


U šablon nové generace jsme doplnili zobrazení dostupnosti produktů v okamžiku objednávky
Pokud jste se se zákazníky někdy dostali do sporu ohledně skladové dostupnosti jimi objednaných produktů v čas vytvoření objednávky, nyní máte možnost takovou informaci zobrazovat přímo v potvrzovacím e-mailu o objednávce a také v košíku v souhrnu objednávky. Nemělo by tedy tak docházet k rozepřím, zda jste “slibovali” produkt například do 3 dnů či nikoli. Volbu můžete zapnout v sekci E-shop > Nastavení e-shopu > Zpracování objednávek > Zobrazit aktuální dostupnost produktu v objednávkovém procesu.


Další menší úpravy a opravy:
- Při volbě dopravy na GLS Parcelshop jsme doplnili propisování ID pobočky u názvu pobočky.
- Do feedu pro odběratele jsme přidali generování informace o štítku produktu (novinka, akce apod.)
- Upravili jsme dobu, po kterou je uživatel přihlášený na e-shopu po odchodu / době nečinnosti, a to na 24 hodin oproti dřívějším několika minutám.
- Upravili jsme princip fungování slevového kódu při měření konverzí na Zboží.cz, kdy dosud při využití slevového kupónu na určitou částku z celkové ceny objednávky vyvstávaly problémy s měřením. Hodnota kuponu se nyní nově při odesílání informací do Zboží.cz odečítá od nejdražšího produktu, případně se rozpočítává mezi jednotlivé produkty.
- Do systému jsme doplnili novou systémovou dopravu GLS zahraničí pro export dat prostřednictvím Balíkobotu.
- Opravili jsme chybu se zobrazením okna pro výběr pobočky Zásilkovny, kdy v určitých případech bylo okno prázdné.
- Opravili jsme chybu, kdy pokud zákazník s dokončením objednávky souhlasil s registrací na e-shopu a do již provedené objednávky byly následně v administraci přidávány další produkty, na tyto se aplikovala zákaznická sleva pro registrované, pokud byla nastavena. Správně by ale na tuto první objednávku sleva být aktivována neměla, jelikož objednávka proběhla ještě před samotnou registrací.
- Ze sitemapy jsme odstranili číselné priority pro jednotlivé URL adresy.