S rychle se blížícími Vánoci jsme se i v listopadu zaměřovali převážně na opravy chyb a neustálé posilování našich serverů, aby vaše obchody v tomto náročném období běžely jako na drátkách a vy jste se tak mohli plně soustředit na své prodeje. To ale neznamená, že jsme nepřinesli vůbec žádné horké novinky v podobě nových funkcí. Co vše se tedy pod rukama našich vývojářů zrodilo?

Úprava tisku štítků pro Zásilkovnu

Hned zkraje měsíce na nás vcelku nečekaně vybafla zpráva od Zásilkovny o nutnosti tisku štítků na externí přepravce v případě doručení na adresu, navíc s poněkud nepříjemným strašákem “pokut” pro eshopaře za nesprávně vygenerovaný štítek. Způsob generování štítků jsme podle specifikace Zásilkovny během několika dnů změnili a export rovnou obohatili i o další úpravy.

Spuštění funkce Pokročilé zbožové srovnávače

Pro ty z vás, kteří využívají prezentaci svého zboží na srovnávačích, přibyla poměrně robustní novinka, a sice balíček Pokročilé zbožové srovnávače. Díky němu máte možnost řídit exporty svých produktů a jejich variant na naprosto nové úrovni. Funkce umožňuje jak globální, tak kompletně individuální nastavení pro každý jednotlivý srovnávač. Vaši nabídku tak můžete dostat na ještě vyšší příčky a zajistit pro váš e-shop mnohem více konverzí.

Doplnění vzorových právních dokumentů

Jelikož se vám snažíme e-shopaření co možná nejvíce ulehčit, máme pro vás nachystané důležité právní dokumenty, kterými je potřeba v rámci e-shopu disponovat a jsou připraveny tak, abyste do nich mohli jen doplnit vaše údaje. Mezi tyto právní dokumenty na našem helpdesku přibyly dva nové, a sice formuláře pro reklamaci a vrácení zboží, a to jak v české, tak slovenské verzi.

Drobné opravy a vylepšení

Mimo ostatních funkcí, na kterých náš tým neustále pracuje, se naši programátoři věnovali dalším menším vylepšením a opravám:

  • Opravena chyba, kdy v zákaznické sekci přihlášeného zákazníka byly stále vidět i ty dotazy, které majitel obchodu v administraci smazal.
  • Za určitých výjimečných okolností bylo možné na šablonách HTML5 odeslat objednávku i bez zvolené dopravy a platby.
  • Na starších šablonách se při registraci zákazníka v rámci objednávky do zákaznické sekce nepropisovaly informace z vlastních polí objednávkového formuláře, fakturační údaje a soubory nahrané do objednávky. Stejně tak se v některých případech nepropisovaly údaje z registrace zákazníka do jeho objednávkového formuláře.
  • Nově se v zákaznické sekci po registraci zobrazují i pole pro vlastní objednávkový formulář, aby oba tyto formuláře byly konzistentní.
  • Slevový kód šel v některých případech uplatnit i na produkt, který měl tuto možnost zakázanou.
  • Upravili jsme ikonku, která se zobrazuje v administraci u objednávky zaplacené kartou skrz pokladnu.
  • V rámci pokladny došlo také k úpravě scrollování a lepšího zobrazení produktů načtených přes čtečku čárových kódů a rovnou bylo opraveno také chybné scrollování v pokladně po dokončení nákupu.
  • Do hromadných akcí ve výpisu objednávek jsme přidali možnost hromadného tisku účtenek.
  • Do boxů pro sběr e-mailů pro potřeby rozesílek newsletteru jsme přidali vyšší zabezpečení, abychom zabránili zneužití těchto polí roboty.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares