Spolu s astronomickým začátkem jara nám březen přinesl opět pár novinek z vývoje naší platformy. Jsme moc rádi, že konečně po dlouhých měsících zákulisních příprav a nutného refaktoringu aplikace jsme mohli zahájit reálný přesun prvních e-shopů do nového, výkonnějšího a flexibilnějšího datacentra! Mimo to řešíme i několik větších projektů, které jsou stále v procesu – API, responzivní admin a další.
Spustili jsme postupnou migraci e-shopů do nového datacentra
První e-shopy se začaly přesouvat na nové, modernější a bezpečnější servery. Jde o masivní proces, který si žádal dlouhou řadu přípravných opatření a e-shopy pro přesun postupně dávkujeme. O přesunu vašeho e-shopu budete vždy několik dní předem informování e-mailem.
V případě, že některá z vašich domén není správně nasměrovaná na naše servery, bude zapotřebí, abyste provedli nápravu, jelikož bez správného nastavení se e-shop po migraci na dané doméně přestane zobrazovat!
I o tomto vás vždy informujeme e-mailem a speciální lištou v administraci. Prosíme tedy, abyste věnovali zvýšenou pozornost všem těmto informacím, a v případě, že si nebudete vědět rady, kontaktujte naši technickou podporu, která všechny vaše případné dotazy zodpoví.
Změnili jsme logiku řazení variant produktů v administraci
Dosud se varianty v administraci řadily dle svých ID, tzn. v pořadí, v jakém byly zadány, což při následných úpravách, odstraňování či přidávání nových variant působilo chaoticky. Vzhledem k tomu, že dokončujeme novou funkci, která bude výrazně upravovat práci s variantami, bylo zapotřebí zaměřit se i na samotné řazení variant a vnést do něj určitou logiku. Nově se tedy varianty řadí (stejně jako produkty) dle názvu, pokud mají některé varianty shodný název, pak se tyto řadí dle svých čísel. V případě, že jsou shodné názvy i čísla variant, pak teprve vstupuje v platnost původní logika, a to řazení dle ID.
Zahájili jsme Marketingovou akademii s EBOOST
Sice ne tolik novinka z vývoje, ale i tak si zaslouží zmínku. Ve spolupráci s agenturou EBOOST jsme započali Marketingovou akademii, která vás prostřednictvím pravidelných článků a webinářů zasvětí do tajů propagace, reklamy a prodejních nástrojů pro váš byznys. První dva díly jsou již na našem blogu k přečtení, nyní se chystáme na díl třetí a v příštím týdnu (13. 4. v 18:00) také na webinář, který se bude zabývat podrobněji nástrojem Google Analytics 4 a na který se již nyní můžete začít registrovat. O webináři budeme ještě blíže informovat.
Další menší opravy a úpravy
- Při pomalém načítání e-shopu z důvodu velkého množství dat mohla tlačítka v cookie liště způsobovat přechod na stránku mimo hlavní e-shop. Této chybě jsme zamezili deaktivací tlačítek v cookie liště až do chvíle úplného načtení stránky.
- Opravili jsme chybu, kvůli které nebylo možné při hromadné úpravě produktů odtrhnout volby pro doplňkové informace (tag EXTRA_MESSAGE) v pokročilém nastavení feedů pro Zboží.cz.
- Chyba způsobovala, že při duplikaci objednávky se do nové objednávky neukládalo ID parcelshopu, který si zákazník vybral. Opraveno.
- Při práci s individuálním nastavením filtrace v kategorii nebylo za určité konstelace možné zavřít vyskakovací okno s chybovou hláškou a nešlo tak pokračovat v práci. Chybu jsme opravili.
- Při ukládání šablony e-mailu u automatických avíz nám byla nahlášena chyba, která se děla při dvojím kliknutí na tlačítko Uložit změny. Šablona e-mailu se v takovém případě uložila k jinému avízu, než k jakému byla původně upravována. Opraveno
- Na některých místech nebylo stále možné nahrát obrázek ve formátu webp (konkrétně se jednalo o profilový obrázek pro Facebook a obrázky kategorií). Možnost nahrání formátu webp jsme rozšířili i na tato místa.
- K produktu nebylo možné vkládat obrázky z Galerie hromadně, hromadné přidání bylo možné pouze při nahrání nových obrázků přímo z PC. Opraveno.