Neustále postupujeme v pracích na novém vzhledu adminu, API i kompletním přesunu našich serverů do nového datacentra, ale nezahálíme ani v úpravách dílčích funkcí systému jako takových. Přinášíme květnové novinky z vývoje Eshop-rychle.

V odpovědích na diskuzní příspěvky nově můžete uvést libovolné jméno majitele obchodu

Dosud se u vašich reakcí na diskuzní příspěvky jako váš podpis zobrazoval výchozí text “Majitel obchodu”. V rámci větší personalizace jsme nahráli úpravu, která vám nyní umožní napsat do podpisu libovolný text, a to u každé reakce. To se vám bude hodit nejen ve chvíli, kdy diskuzi spravuje více lidí, ale i tehdy, kdy chcete působit na zákazníky osobnějším dojmem. Systém si pamatuje poslední použité jméno, takže text nemusíte pokaždé zadávat znovu, zároveň vám ale zůstává možnost jej pokaždé změnit za jiný.

Při zvolení dopravy GLS Parcel Shop, WEDO a SPS se nově do objednávek propisují názvy vybraných poboček

Několik zákazníků nás požádalo o úpravu, která zajistí propisování názvů vybraných poboček do názvu dopravy v objednávkách, jako je tomu například u Zásilkovny. Tuto informaci jsme tedy doplnili do všech chybějících způsobů dopravy, tedy GLS Parcel Shop, WEDO a SPS.

Pro dopravu Českou poštou jsme nahráli oficiální widget ČP pro volbu balíkovny či pošty

V případě, že zákazník zvolí dopravu Českou poštou, a to do balíkovny či na poštu, výběr konkrétní balíkovny a pošty bude nyní probíhat přímo prostřednictvím oficiálního widgetu České pošty.

Upravili jsme blok měrné jednotky v objednávkovém e-mailu a souhrnu objednávky

V e-mailu o potvrzení objednávky a v souhrnu objednávky na e-shopech byl dosud sloupec s množstvím objednaného zboží pojmenován jako “Ks” a u jednotlivých objednaných produktů byl číslovkou vyjádřen jejich počet. To mohlo být často matoucí vzhledem k tomu, že mnozí z vás prodávají zboží v jiných měrných jednotkách, než jsou kusy. Sloupec jsme tedy upravili – jeho název je nyní “Množství” a označení měrné jednotky se propisuje přímo k počtu na základě vašeho nastavení jednotky u daného produktu.

Rozdělili jsme systémovou dopravu DPD na CZ a SK

V rámci systémových doprav jsme rozdělili stávající DPD na DPD CZ a DPD SK. Nastavení pro tohoto dopravce tedy můžete provádět individuálně pro následný export dat do Balíkobotu.

Naše servery nově uchovávají XML a CSV importní soubory jen po dobu 1 měsíce

Na servery jsme nahráli tzv. “čistič”, který nově maže XML soubory nahrané manuálně či automaticky a CSV soubory nahrané přes import či vygenerované v sekci hromadný import starší než 1 měsíc. Hlavním důvodem je uvolnění místa po nepoužívaných souborech, což mimo jiné výrazně pomůže při aktuálně probíhajícím přesunu našich serverů do nového datacentra.

Zvýšili jsme ceny za naše služby

Poslední ze zásadních novinek jste již jistě zaregistrovali – od 1.6. jsme změnili ceník našich služeb. Bližší informace najdete v článku Vyšší ceny, stále nejlepší poměr cena/výkon na trhu!.

Kvůli bezpečnosti ukončujeme provoz Webmail4

Z důvodu závažné zranitelnosti jsme bohužel nuceni ukončit provoz webmail4 na adrese webmail4.golemos.com, a to k 13. 6. 2022. Prosíme, abyste využívali nejlépe rozhraní webmail5 (webmail5.golemos.com) nebo webmail6 (webmail6.golemos.com). Děkujeme za pochopení.

Další menší úpravy a opravy

  • Upravili jsme odesílání udělených souhlasů s cookies do Google Tag Manageru tak, aby byly odesílány vždy, když je jen samotný GTM v administraci aktivován. Dosud se souhlasy odesílaly jen za předpokladu, že byl aktivní konkrétní Google kód (Google Analytics, Google Ads).
  • Při exportu objednávek pomocí WE|DO Zásilky jsme přidali možnost zvolit službu pro ověření totožnosti příjemce.
  • Při exportu faktur do Pohody se nyní propisují i varianty produktů stejně jako u exportu objednávek.
  • Při exportu faktur a objednávek do Pohody se nyní propisují spolu s produkty i názvy jejich měrných jednotek.
  • Opravili jsme chybu, kvůli níž se chybně propisovalo datum do Pohody, konkrétně elementy <inv:date>, <inv:dateTax> a <inv:dateDue>.
  • Opravili jsme nefunkční automatickou aktualizaci recenzí e-shopu z Heuréky.
  • Opravili jsme chybný export cen bez DPH do Pohody: V případě, že ceny byly na e-shopu zadávané bez DPH a zároveň byla u produktu nastavená sazba DPH, tak do účetního systému se za určité konstelace propisovala cena produktu ponížená o nastavenou sazbu DPH. Nebyla tedy rozlišována informace, zda jsou produkty zadávané s nebo bez DPH.
  • Opravili jsme chybu, která způsobovala generování nulové ceny dopravy do feedu Google nákupy v případě, že byl aktivní některý ze způsobů dopravy WE|DO Uloženka.
  • Pokud byla vytvořena objednávka s dopravou PPL, tak při změně dopravy v administraci eshopu zůstala u objednávky ikona pro dopravu PPL. Toto jsme opravili a nyní se po změně dopravy zobrazuje správně ikona dané dopravy (pokud doprava ikonkou disponuje).
  • Opravili jsme chybu, kdy v druhém kroku objednávky se ceny produktů v souhrnu objednávky propisovaly bez zákaznické slevy.
  • Po použití tlačítka “Zobrazit všechny objednávky uživatele” po vyfiltrování e-mailu v sekci Nastavení > Správa osobních údajů (GDPR) > Uživatelé se zobrazoval seznam všech objednávek a nedocházelo k vyfiltrování objednávek podle emailu uživatele. Opraveno.
  • Do CSV importu/exportu jsme přidali sloupce pro pokročilé nastavení: Titulní název stránky (pro Facebook), Popisek stránky (pro Facebook) a Profilový obrázek (pro Facebook).

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares