Popisky, které jsou lepší, než má drtivá většina konkurence? Není to složité ani drahé, jak tvrdí v osmém díle seriálu E-shop v plusu odborník na e-komerci Dan Višňák. Víte, kterých deset kroků musíte udělat?
Dan Višňák stojí (mimo jiné) za úspěchem e-shopu X-hokej.cz specializovaného na hokejovou výstroj zejména pro hobby hráče. Právě na příkladech popisků ze „svého“ e-shopu názorně ukazuje, že cesta k perfektním popiskům, je překvapivě jednoduchá.
„A zvládnete ji sami, aniž byste museli dát nesmyslně vysoké částky agentuře, která nikdy nemůže znát vaše zboží tak, jak je znáte vy sami,“
myslí si Dan a ZDARMA pro naše zákazníky na Eshop-rychle v exkluzivním seriálu vysvětluje, jak na to. (Základní užitečné informace k popiskům probral Dan už v 7. dílu naší série)
Chcete porazit konkurenci popisky? TADY je 10 důležitých kroků. Nerozumíte jim? Nevadí… Dan je na videu jeden za druhým rozebírá.
- Proč popisky děláte
- Definujte si části nadpisů
- Nechte si nadpisy přečíst
- Podívejte se na SEO analýzu
- Vezměte si produkt do ruky
- Názor experta, klady a zápory
- Dejte přečíst popisek druhým
- Fotky k popiskům
- Roztřiďte fotky na disku
- Vodoznaky na fotky
Dobrá zpráva pro naše zákazníky (Dane, díky za pochvalu!):
„Eshop-rychle.cz má přívětivé řešení administrace popisků, které zákazníkům ušetří spoustu práce a času,“
konstatuje Dan Višňák.
Nezapomeňte, že díky popiskům nejen prodáváte produkty, ale jsou také důležitým stavebním kamenem při budování důvěry se zákazníkem a jedním z klíčových prvků komunikace.
8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů