Proč posílat suché expediční emaily, když mohou pomáhat budovat značku vašeho e-shopu? Proč posílat „jen“ balíčky se zbožím, když se do nich dá přibalit další pobídka, díky které se zákazník vrátí na váš e-shop znovu nakoupit? Více se dozvíte ve 4. dílu našeho pravidelného video seriálu „E-shop v plusu“.
„V případě Eshop-rychle mají provozovatelé e-shopů velkou výhodu v tom, že jde o kvalitního partnera, který správně nastavené procesy související se samotnou objednávkou a její expedicí, nabízí v rámci šablon standardně,“
připouští odborník na e-commerce Dan Višňák.
Ani tak to ovšem podle něho neznamená, že by provozovatel e-shopu neměl věnovat například nastavení notifikačních emailů nebo obsahu balíčků se zbožím patřičnou pozornost.
Kvalitní řešení e-shopů od Eshop-rychle přináší bonus. Provozovatelům e-shopů pak totiž zbývá více důležitého prostoru pro vymýšlení akcí, díky kterým zákazník znovu nakoupí, přivede další zákazníky nebo ohodnotí zboží na Heurece.
„V rámci notifikačních emailů ohledně stavu objednávky můžete budovat svůj brand třeba tak, že připojíte bannery zdůrazňující vaše konkurenční výhody,“
doporučuje Dan.
Dozvíte se například:
Co přibalit ke zboží, aby to zákazníky okouzlilo? Jak je přimět hodnotit na serveru Heureka?
Tyto plus další rady najdete ve 4. dílu seriálu:
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů