Ne. Rozhodně ne. Pokud vám nevadí, že večerní objednávky, shrábne on-line někdo jiný – na rozdíl od vás připojený. ANO. ON-LINE CHAT URČITĚ ANO, jestliže chcete vydělávat on-line podnikáním vy a konkurenci předstihnout.
„Naprosto všechno dnes směřuje ke komunikaci tzv. real-time a on-line chaty jsou jedním z nejlepších způsobů, jak být v kontaktu se svými zákazníky a nepřicházet o jejich objednávky kvůli prodlevám v komunikaci,“
vysvětluje Dan Višňák.
Dan je odborníkem na e-komerci a „tváří“ našeho seriálu E-shop v plusu, určeného stávajícím i budoucím zákazníkům Eshoprychle.cz a Eshoprychlo.sk. V dalším díle se zaměřil na používání on-line chatů (moderní komunikační nástroje a jejich význam pro e-shop – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?), konkrétně na Smartsupp.
Smartsupp patří k uživatelsky nejjednodušším a zároveň nejefektivnějším řešením on-line chatu pro e-shopy, navíc je celý v češtině. Tentokrát s uznáním zdravíme kolegy ve vývojovém týmu Smartsuppu – skvělá práce!
V rámci šablon Eshop-rychle si Smartsupp nastavíte prostřednictvím několika kliknutí a během jediné minuty máte on-line komunikační, marketingový a především prodejní nástroj k dispozici.
Pokud nevíte, jak na to, rádi pomůžeme s instalací – kontaktujte naši technickou podporu.
„Celá pointa prodejního úspěchu on-line chatu na e-shopu spočívá v tom, že jste díky němu aktivní v době, kdy konkurence spí a nefunguje. Spousta zákazníků řeší objednávání zboží v podvečer nebo večer, zajímají se o detaily, ptají se… Když jste přes on-line chat na příjmu a reagujete, máte velkou šanci, že nakoupí u vás,“
upozorňuje Dan Višňák.
„Konverzní poměr je dokonce podle mých osobních zkušeností 80 až 90 %. Drtivá většina lidí, kterým odpovíte večer na dotaz, utratí své peníze právě u vás.“
Jestliže vám vadí být na příjmu mimo obvyklou pracovní dobu většinu pracující populace, měli byste si on-line podnikání znovu dobře rozmyslet.
„Kdo nereaguje rychle, brzy dnes zůstane pozadu,“
míní Dan.
Mít při sobě mobil, občas obdržet SMS, že na on-line chatu je dotaz od zákazníka, odpovědět a díky tomu získat objednávku. To je model on-line podnikání, se kterým byste na začátku roku 2017 měli být OK.
Smartsupp kromě rychlé komunikace přináší celou řadu dalších funkcí. Jak a proč ho používat se dozvíte ve videu.
Co možná nevíte:
- Díky videoscreeningu obrazovky zákazníka vidíte, jak se na vaší webové stránce pohyboval, co ho zajímalo, ve které fázi nákupu stránku opustil apod. Získané informace jsou pro vás nesmírně cenné ať už k určení další prodejní strategie, nebo k vychytávání případných chyb apod.
- Aplikace umí nastavit automatické odpovědi, které udrží pozornost zákazníka, než se připojíte live, přednastavit jdou také automatické odpovědi na nejčastější dotazy aj.
- Zákazníky, se kterými konverzovat nechcete, můžete blokovat.
- Rozpoznáte konkurenci a zjistíte, kdy přišla na váš e-shop shánět informace.
- Smartsupp se „převlékne“ do vašich firemních barev během několika jednoduchých kroků, ale možné jsou i mnohem pokročilejší úpravy.
14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
Jak Vy komunikujete se svými zákazníky? Napište nám, co se Vám osvědčilo, a pomozte našemu vývojovému týmu tvořit přesně takové šablony e-shopu, které potřebujete!
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů