Jedna jediná zásadní veličina rozhoduje v dnešním světě on-line podnikání o tom, jestli bude váš e-shop úspěšný nebo ne. Čas. Musíte být v komunikaci se zákazníkem dostatečně rychlí a efektivní. Proč je to tak důležité a jak na to, vysvětluje odborník na e-komerci Dan Višňák v dalším díle seriálu E-shop v plusu.
Seriál je bonusem pro naše zákazníky. Záleží nám na tom, jak se vám v podnikání daří. Komunikace je jedním ze základních stavebních kamenů úspěchu, proto se jí také intenzivně věnujeme v dalších dílech našeho video seriálu. Např. E-shop v plusu: 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?.
Nezapomínejte, že snad v žádném jiném oboru nemůžete přijít o zákazníka kvůli špatné komunikaci takovým fofrem, jako v on-line podnikání.
Dan Višňák bez rozpaků označuje komunikaci většiny českých e-shopů za „prales“ a „hrůzu“.
„Kdo se do toho (komunikace) pustí pečlivě a systematicky, ten velice záhy získá obrovskou konkurenční výhodu.“
V kontaktu se zákazníky můžete využívat nové trendy, které se vyvinuly relativně nedávno, a většina majitelů e-shopů zatím nevytěžuje jejich potenciál dostatečně.
„Spojuje je skutečnost, že musíte reagovat v řádu minut. Pryč je doba, kdy se za rychlou komunikaci považovala odpověď do druhého dne nebo za pár hodin. Potřebujete komunikovat v levelu „real time“. Naštěstí existují užitečné nástroje, které vám s tím pomohou.“
Ve videu se (mimo jiné) dozvíte:
- Jak proměnit Facebook v komunikační kanál.
- Proč je dobré využívat on-line chaty typu Smartsupp nebo Zopim.
13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
Jak Vy komunikujete se svými zákazníky? Napište nám, co se Vám osvědčilo, a pomozte našemu vývojovému týmu tvořit přesně takové šablony e-shopu, které potřebujete!
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů