Ani jeden druh komunikace byste neměli zanedbávat. Každý sám o sobě Vám může přinést zisk a zároveň budovat image e-shopu. Jaké druhy komunikace rozlišujeme a zvládáte je všechny?


Prodat šablonu na e-shop a dál se nestarat? To není náš styl. Přejeme si, aby se Vám podnikání dařilo, váš příběh nás zajímá.

Proto jsme stále k dispozici, abychom pomohli řešit jakékoliv technické problémy.

A proto také ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem vznikl seriál E-shop v plusu.

O tom, jak je komunikace důležitá, už byla řeč v minulém díle: Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?

Tentokrát Dan ve videu probere jednotlivé druhy komunikace, jejich význam, úskalí a konkrétní tipy pěkně popořádku. Od samotného základu, kterým je správná tvorba popisků, přes e-mailový kontakt se zákazníkem, telefonování a newslettery, až po nejrůznější vychytávky, které se sice tváří nenápadně, ale ve výsledku mohou přinést zisk.

„Úspěch e-shopu se často skládá ze zdánlivých maličkostí,“

konstatuje Dan, který stojí za úspěchem e-shopu s hokejovou výstrojí x-hockey.cz.

Z videa se dozvíte například:

  • Co rozhodlo, že zákazník, který původně přišel koupit na kamenné prodejně „drobnost“, utratil obratem 35 tisíc korun a stal se pravidelným zákazníkem e-shopu.
  • Tykat nebo vykat zákazníkům, když jim cokoliv píšete?
  • Proč je dobré promyslet si scénáře reakcí na telefonáty.
  • Jakou sílu má univerzální SMS.
  • Jak se postavit kritice čelem.
  • Se kterými spolupracovníky se raději rozloučit.
  • Z jakého důvodu se vyplatí komunikovat na Heurece.

12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?

Bavila vás video série a zajímají vás tipy z e-commerce?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a my vám budeme servírovat podobné informace až pod nos.
Spamu se bát nemusíte, také ho nemáme rádi. 🙂

Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.

Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares