Co zákazníka vašeho e-shopu vyžene jinam (ke konkurenci) během dvou až tří vteřin? A co ho přiměje zůstat a dovede až ke konečné objednávce?
První díl nového seriálu E-shop v plusu, který Eshop-rychle nabízí zdarma nejen svým zákazníkům, se věnuje klíčovým prvním vjemům, jakými e-shop působí.
„Investujte do designu,“ radí v úvodním díle seriálu Daniel Višňák, uznávaná osobnost e-komerce v republice.
„Po příchodu na hlavní stránku nebo do detailu produktu, rozhodují doslova první vteřiny, jestli zákazník zůstane nebo odejde pryč.“
Podle něj je prozíravé vydat se směrem „čistého“ jednoduchého designu a provozovat e-shop na moderní šabloně.
„Takové řešení nabízí například právě eshoprychle.cz,“
konstatuje Dan a vyjmenovává další důležité první vjemy, které vám pomohou zákazníky udržet a přimět k nákupu.
Znáte je?
V příštím díle se můžete těšit na video o důležitosti obsahu e-shopu.
Pokud vás video zaujalo, přečtěte si o celé video sérii E-shop v plusu více.
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů