Fotky rozhodnou, jestli zákazník nakoupí ve vašem e-shopu zboží. Tak to je – fotky vás mohou posunout k zisku nebo potopit. Proto se vyplatí vědět, jak s nimi zacházet v popiscích produktů.
Podívejte se na další díl vzdělávacího seriálu, který zdarma přinášíme našim klientům.
„Musíte si uvědomit jednu naprosto zásadní věc,“
tvrdí odborník na e-komerci Dan Višňák.
„Zákazník při výběru zboží nestojí mezi regály v kamenné prodejně. Nemůže si vzít zboží do ruky, vyzkoušet ho, reálně osahat… Jediné, podle čeho se může rozhodnout, jsou právě popisky a fotky v nich. A to je přesně ten důvod, proč jim soustavně věnovat pozornost a zacházet s nimi správně.“
Najděte si půl hodinky času a prohlédněte si, jak s fotkami zachází konkurence. Vsadíme se, že se vám nálada zlepší a na popisky i fotky v nich se vrhnete. Napříč segmenty je totiž v prostředí domácího on-line podnikání práce s fotkami pole neorané. Nebo (pardon) „zvorané“.
Kdo to pochopí a výhodu správného zacházení s multimedii v popiscích využije, bude mít před konkurencí náskok.
„Těžké to není,“ ujišťuje Dan.
„V administraci Eshop-rychle to dokáže každý klient, ale musí tomu věnovat dostatečnou pozornost a vědět, jaké fotky a jakým způsobem používat. Pak to bude mít úplně jiné grády jak z pohledu zákazníků, tak z důležitého pohledu full textu a pozice ve vyhledávačích.“
Z videa se mimo jiné dozvíte:
- Proč je důležité fotit produkty v přirozeném prostředí. (A kdo jsou podle Dana „e-shop foto burani“)
- Proč patří fotky přímo do popisků produktů. (Více o popiscích produktů)
- Proč se vyplatí na fotku přidat vodoznak.
- Proč je použití tzv. „alternativního popisku“ (alt popisku) u fotky něco jako kdybyste jí přifoukli plovací rukávky – udrží ji ve vyhledávačích v obrovské konkurenci nad hladinou!
9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů