Když tvoříte popisky k produktům na svém e-shopu, musíte dělat kroky pevné a jisté. Žádné tápavé a nerozhodné krůčky. Platí to na začátku vašeho online podnikání, stejně jako v jeho průběhu. Odborník na e-commerce Daniel Višňák v 7. díle seriálu doporučuje jednoduchou a účinnou strategii.
„Naprostým základem je definování cílové skupiny vašeho podnikání a jednotlivých person,“
vysvětluje Dan, který s námi v Eshop-rychle spolupracuje na vzdělávacím seriálu. Pro své zákazníky ho připravujeme ZDARMA, protože na tom, jak se vám bude v podnikání dařit, nám opravdu záleží!
Fakt je, že pokud si nedefinujete cílovou skupinu a jednotlivé persony, jak o tom Dan na videu mluví, nejspíš žádné pozitivní zprávy o tom, že se vašemu e-shopu dobře vede, jen tak nedostaneme.
„Všude se o tom mluví a píše, ale spousta e-shopů to vůbec nedělá,“
diví se Dan Višňák.
„Jenže jak chcete psát popisky, které vám přinesou konverzi v podobě objednávek nebo podpořit prodej obsahem, když si neujasníte, komu prodáváte a kdo tedy čte popisky a konzumuje obsah například na blogu.“
Co se ve videu (mimo jiné) dozvíte:
- Jestli popisky a obsahem cílit na nejsilnější nebo nejslabší článek seznamu nakupujících na vašem e-shopu.
- Jak zapracovat do popisků nejčastější dotazy zákazníků.
Více o tom, proč je péče o popisky pro úspěch v podnikání důležitá, se Dan rozmluvil v minulém díle série E-shop v plusu. (6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?)
7. díl – První kroky při tvorbě popisků
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů