98,8 % e-shopů na českém a slovenském internetu podle Dana Višňáka komunikuje špatně. Promiňte… ale… Není váš e-shop náhodou mezi nimi?
Třetí díl exkluzivního seriálu, který Eshop-rychle ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem připravil pro své zákazníky, je zaměřený právě na komunikaci jako skvěle fungující krok k odlišení od konkurence.
Dan je pohodový úspěšný mladý muž. Až si však pustíte video, zjistíte, jak ho špatná komunikace e-shopů na internetu dokáže nadzdvihnout jako odborníka i zákazníka. Používá výrazy jako: „hrozný“, „zoufalý“, „tragický“.
A nepřestává se divit, že provozovatelé e-shopů nevěnují komunikaci dostatek pozornosti.
„Vždyť komunikace – schopnost zareagovat pružně, jasně a ochotně zareagovat na jakékoliv dotazy zákazníka, je naprosto klíčovým prvkem, kterému se musíte věnovat minimálně na sto dvacet, spíš ale na dvě stě procent, pokud chcete na internetu s e-shopem uspět.“
Jde o prvek, který platí plošně pro všechny podnikatele na internetu, ať je sortiment e-shopu jakýkoliv. Komunikace je to první, čím se můžete jednoduše a účinně odlišit od konkurence. Funguje skvěle, a když ji správně ovládáte, téměř s jistotou vede k objednávce zboží.
Podívejte se na první základní pravidla, která při komunikaci se zákazníky dodržovat.
Dozvíte se například:
- Kdy je ta nejlepší doba být určitě on-line na zákaznickém chatu.
nebo
- Co přimělo Dana objednat si slunečník za 20 tisíc místo pěti tisíc a ještě přitom e-shop doporučit všem ve svém okolí.
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů