Byl jednou jeden e-shop, který měl v nabídce ledničky do auta. První rok jich prodal desítky. A další rok stovky díky jednoduchému opatření. Z dalšího videa vzdělávacího seriálu pro majitele e-shopů se dozvíte, o jaký krok šlo. Inspirovat může každého!
18. díl seriálu, který připravujeme pro klienty Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk ve spolupráci s odborníkem na e-komerci Danem Višňákem, představuje další tipy, jak se odlišit od konkurence.
Základní pilíře, na nichž byste měli stavět, podle Dana jsou:
- Komunikace
- Využití multimédií
- Popisky
„Věřím, že chápete, jak moc je tahle trojice hlavních oblastí vašeho zájmu pro úspěch důležitá,“
konstatuje Dan.
Ve videu se dozvíte 5 bodů, na kterých můžete zapracovat:
- Zacházení s videi a fotografiemi (A proč vymlouvání se na to, že nemáte dobrý foťák nebo nevypadáte dobře před kamerou, v roce 2017 nemůže fungovat)
- Zákaznický servis
- Test produktů v praxi (aneb Jak to bylo s těmi ledničkami do auta a proč to může fungovat na jakýkoliv druh zboží)
- Proč podnikat jen v tom, čemu doopravdy dobře rozumíte
- Přínos předváděcích akcí pro váš byznys
Samozřejmě to všechno za předpokladu, že budete provozovat e-shop na spolehlivé platformě a využívat celý jeho potenciál.
Na dalších vylepšeních stále pracujeme. Podívejte se suma sumárum, jaké novinky přibyly jen za druhou polovinu roku 2016 a jaké chystáme na začátek roku 2017:
Články nenalezeny
18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů