Popisky u produktů mohou vynést váš e-shop nad konkurenci. Stejně jako ho „umí“ pohřbít hluboko v on-line hrobě (ze kterého se budete hrabat v šoku pěkně dlouho). O tom, jestli budete ve vyhledávačích stoupat nebo klesat, přitom rozhodují i zdánlivé maličkosti. Víte které?
Tak například: I kdyby byly popisky sebeodbornější a sebevychytanější, je dokázáno, že hrubé pravopisné chyby v nich uživatele odradí, odejdou s myšlenkou:
„Ježiš, co je to za amatéry…“ a už se pravděpodobně nikdy nevrátí.
Jenže jak uhlídat mraky popisků, které často vkládáte do systému s očima padajícíma únavou uprostřed noci? Ano, viděli jsme už i větu: Doprava sdarma.
Dan Višňák, který stojí za naším edukačním seriálem pro zákazníky Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk, má s kolegy na svém úspěšném e-shopu x-hokej.cz jednoduchou vychytávku, která nic nestojí a od pravopisných chyb vás dokáže zachránit. VIDEO najdete na konci článku.
Otázka: Co se stane, když během jednoho odpoledne na honem přetáhnete na svůj e-shop feedem od dodavatele třeba tři tisíce nových produktů?
- Vyhledávače vás budou „milovat“ a posunou nahoru
- Vyhledávače zpozorní a naopak váš e-shop začne klesat
- Z vyhledávačů úplně zmizíte
I tuto odpověď najdete ve videu. Dan a jeho kolegové to opravdu udělali a nestačili se divit.
Tvorba popisků je zásadní faktor pro úspěch on-line podnikání. Seriál E-shop v plusu, který tvoříme ve spolupráci s Danem Višňákem, se jim proto věnoval hned v několika dílech. Od prvních kroků při tvorbě popisků, přes 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci až po podrobný návod, jak v popiscích účinně používat multimédia.
„Zákazníci Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk mají velkou výhodu v tom, že jim šablony usnadní opravdu velké množství kroků,“
myslí si Dan Višňák a rovnou dodává, že tím spíš by se provozovatelé e-shopů měli věnovat obsahu pečlivě.
„Posune se každý, kdo opravdu chce. 99 % konkurence to nedělá nebo na to jde špatně. A to je vaše velká šance.“
10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
Více o tomto 20dílném projektu se dozvíte v článku, který celou video sérii E-shop v plusu blíže představuje.
Kompletní přehled všech dílů video série E-shop v plusu:
- 1. díl – Které vjemy rozhodnou o nákupu
- 2. díl – Důležitost obsahu na e-shopu
- 3. díl – Komunikace jako klíčový prvek
- 4. díl – Procesy usnadňující zákazníkovi nákup
- 5. díl – Jak na marketing e-shopu
- 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?
- 7. díl – První kroky při tvorbě popisků
- 8. díl – 10 jednoduchých kroků k popiskům, které porazí konkurenci
- 9. díl – Fotky v popiscích produktů. 4 zásady, jak na to
- 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
- 11. díl – Komunikace jako klíč k úspěchu v on-line podnikání. Víte, co vás nakopne?
- 12. díl – Druhy komunikace se zákazníkem. Zvládáte všechny?
- 13. díl – Nové trendy v komunikaci. Víte, který faktor rozhoduje o zisku?
- 14. díl – On-line chat na e-shopu. Ano nebo ne?
- 15. díl – Reklamace jako příležitost ohromit zákazníka. Naučte se to!
- 16. díl – Totální převrat. Ceny už nerozhodují. Co tedy?
- 17. díl – Strategie, jak vydělat na e-shopu. Naučte se ji!
- 18. díl – Brutální nárůst prodejů? Jde to!
- 19. díl – Obsahový marketing – Příklady, jak postupovat
- 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů