Chtěli jsme vaše podnikání posunout o kus dopředu, být vám lepším partnerem. Potřebovali jsme se víc věnovat svým zákazníkům – budoucím i stávajícím provozovatelům e-shopů.

Golemos - logoA tak v roce 2016 vznikla oddělením od původní firmy firma nová: Golemos, provozující pouze Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk (prosíme neplést si naše dvě řešení s konkurencí, která provozuje celý areál webů a e-shopovových mutací).

Podívejte se, co se nám za půl roku podařilo posunout a na co se můžete těšit příští rok.

Obsah článku:

Kam míříme

Dali jsme hlavy dohromady a vytvořili mapy našich procesů. Máme jasno v tom, co chceme. Přišel čas na důležitý krok blíž k podnikatelským snům našich zákazníků.

eshop-rychle1

Mapa spolupráce mezi Eshop-Rychle.cz a LukasDubina.cz na rok 2017

Soustředíme se teď pouze na vývoj e-shopů

Stále je zdokonalujeme, abyste jejich prostřednictvím dokázali úspěšně podnikat v on-line prostředí.

„Chceme, aby naši zákaznici mohli do budoucna počítat s kvalitou, bonusy a novinkami. Uvědomili jsme si, že jsme vedle úspěchů v minulých letech dělali i chyby. Jádro původního týmu, které provozovalo značky Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk, se před prázdninami rozhodlo oddělit od původní firmy a založit firmu novou – Golemos.“

Nemusíte se o nás bát – nemáme po rozchodu s bývalými kolegy šrámy na duši ani na těle ☺. Naopak, užíváme si radost z toho, že konečně „nehoníme moc zajíců po poli“ a můžeme se soustředit na jeden hlavní úkol – špičkové řešení e-shopu.”

přibližuje strategii pro příští rok jednatel Golemosu Karel Jeřábek.

Proč vznikla společnost Golemos a co čeká zákazníky Eshop-rychle?

Přišel čas na důležitý krok blíž k podnikatelským snům zákazníků. Naším cílem je naplno se věnovat pouze projektu řešení e-shopů, dál ho rozvíjet a vytvořit nejlepší systém na trhu.

4 komentáře

Odborníci jsou s námi

Za velký úspěch považujeme dlouhodobě nastavenou spolupráci s předními odborníky na e-komerci, kteří se k nám přidali.

Lukáš Dubina, Dan Višňák, Včeliště.cz, Jana Divišová a další.

Dávají nám najevo, že jim spolupráce s námi dává smysl. Inspirujeme sebe, abychom mohli inspirovat a podpořit vás.

Výsledkem neúnavné práce našeho vývojového týmu a spolupráce s odborníky je spousta novinek a vylepšení v rámci e-shopů, ale také například vzdělávací seriál E-shop v plusu.

„Už teď nabízíme nejlepší poměr cena versus výkon na trhu. Naše cíle jsou ale ještě výš. Chceme celý náš e-shopový systém výrazně zmodernizovat a udělat z něj naprostou špičku na českém trhu.“

konstatuje Karel Jeřábek.

Posouváme vás i sebe

Setkáváme se s kolegy v oboru, domlouváme nové spolupráce a navštěvujeme odborné konference.

Tento rok jsme čerpali inspiraci na Eshop Summitu, Eshop Víkendu, WebTOP100 či na Marketing Festivalu.

mkfest

Skvělý víkend plný informací na Marketing festivalu v Ostravě. I my samozřejmě vyslali svého zástupce, aby okouknul nejmodernější trendy, které by se daly aplikovat do našeho, ale hlavně i vašeho byznysu.

mp

Když dá hlavy dohromady Eshop-rychle s MladýPodnikatel.cz, Lukáš Dubina a Jana Divišová, hned se (nejen) pro všechny majitele e-shopů peče nová spolupráce a nový vzdělávací obsah. Už se můžete pomalu začít těšit.


Zajímá nás, jak se vám daří v podnikání

S většinou klientů máme osobnější vztahy, než je v oboru obvyklé. Není to tak, že bychom vám prodali pouze on-line řešení e-shopu a dál nás nezajímalo, jak se vám daří a jestli váš podnikatelský záměr funguje.

Naopak. Sázíme na osobní přístup a technickou podporu.

A jak se daří našim zákazníkům?

Natočili jsme 1. video z naší série “Příběhy úspěšných e-shopů”.

www.bushcraftshop.cz
Plníme vaše podnikatelské sny, váš úspěch se stane i naším úspěchem.

A teď si uvařte kafe nebo čaj, o kousek dál začíná dlouhý seznam našich funkcí a plánů

kava

My se zkrátka musíme pochlubit, co všechno se nám od rozdělení povedlo, jaké nové funkce jsme přidali a co máme v plánu pro rok 2017.  Už s tím při plánování obchodní strategie na rok 2017 můžete počítat.

Jednak chceme, abyste o všech novinkách měli přehled a mohli je využít. A pak taky doufáme, že ten seznam pochopíte jako důležitý vzkaz: Jsme tu pro Vás.

 Vývojový tým Eshop-rychle naprogramoval a otestoval novinky z následujícího seznamu během půl roku. 

Co se povedlo v roce 2016

Glami

Připojili jsme klienty ze segmentu fashion a bydlení na jeden z nejvýznamnějších zdrojů tržeb. Napojení na “fashion” portál Glami je nyní možné pomocí XML feedu s možnostmi uzpůsobení generování dat do feedu. Více o funkci

Hromadné úpravy

Mnozí z vás je postrádali, teď jsou k dispozici: Hromadné změny dostupnosti, parametrů a odpárování kategorie. Zároveň jsme umožnili majitelům e-shopů provádět úpravy také u variant produktu. Více o funkci

Věrnostní systém

Slevy se zákazníkům nikdy neomrzí. Teď máte v ruce silný prodejní nástroj: Automatické přiřazování slevy registrovaným zákazníkům na základě jejich provedených objednávek. Proměňte díky němu jednorázové zákazníky na pravidelné. Více o funkci

Blog

Content is a king. Tak to je, obsah aktuálně kraluje on-line prostředí a bez blogu nemůžete content marketing dobře realizovat. Pro všechna řešení Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk vzniknul modul pro tvorbu a správu blogových článků.

clanky

Blog na Eshop-rychle je ukázkový „model“ v perfektním designu s přívětivými uživatelskými vlastnostmi.

Po technické stránce vychytaný – vznikají v něm články radost pohledět. S „hezkými“ url, odpovídající SEO standardům, ve výpisu mají náhledové obrázky, řadí se do kategorií a štítků, výpis disponuje automatickým stránkováním. Samozdřejmostí je sdílení článku na sociálních sítích. Více o funkci

Zobrazení skladovosti v objednávce

Vychytávka, která vám usnadní práci s objednávkami, takže je dokážete vyřizovat rychleji. A rychlost, jak známo, je v on-line podnikání rozhodující faktor. V detailu objednávky v administraci je nyní zobrazena informace o skladovosti jednotlivých produktů. Více o funkci

Fulltextové vyhledávání v administraci

Bloudit administrací znamená ztrácet čas. Otevřeli jsme pro všechny provozovatele e-shopů na našich šablonách rychlé vyhledávání funkcí, objednávek a nastavení přímo v administraci. Jednotlivá nastavení nebo funkce najdete ve vyhledávání.

search

Pěkně přehledně jako v regálu: stáčí si pro ně sáhnout (kliknout) a je to. Více o funkci

Nová verze platební brány GoPay

Jakmile jsme otevřeli novou verzi platební brány GoPay, přivřely se kohoutky, kterými vám utíkaly peníze. Poplatky za provoz služby se výrazně změnily ve vás prospěch. Výhod a změn je celá řada, vyplatí se je pozorně nastudovat. Více o funkci

Google Tag Manager

Tohle byl pro naše vývojáře skutečný bonbonek. Ne všichni provozovatelé e-shopů jsou IT nadšenci – ani to není potřeba.  Na uživatelsky jednoduchých šablonách zvládnou podnikat i technicky méně zdatní. Komu ale chybělo zasílání několika Enhanced Ecommerce události, tomu jsme na podzim udělali radost.

V administracích svých e-shopů můžete snadno na pár kliknutí nasadit na svůj web Google Tag Manager – nástroj pro efektivní správu měřících kódů od společnosti Google.

Facebook pixel

Jen pár kliknutí a Facebook vám začne více pomáhat s prodejem produktů (teď nehovoříme o kampaních, to je jiná kapitola). Díky funkci Facebook pixel totiž na sociální síť doputují klíčové informace o zákaznících a jejich nákupním chování, se kterými pak můžete efektivně pracovat.

Facebook Pixel

Přes administraci snadno nasadíte měřící kód pro zjištění úspěšnosti či zacílení facebookových reklamních kampaní. Více o funkci

SSL zdarma

Chod webu na zabezpečeném protokolu https je zcela zdarma na neomezenou dobu. Co dodat? Pecka!

Náš nový blog + helpdesk

Asi těžko bychom vás přesvědčovali, že content marketing je důležitý, kdybychom sami neměli blog. Navíc jsme nutně potřebovali prostor, kam si budete „chodit“ pro informace a inspiraci, abyste byli IN.

V srpnu jsme spustili nový blog pro komunikaci s návštěvníky na blog.eshop-rychle.cz, vznikala nová podoba (+postupné obsahové úpravy) manuálu k Eshopu-rychle na helpdesk.eshop-rychle.cz.

Náš blog

Pop-up okno

Kdo neskáče není e-shop. Ale teď vážně. Vyskakující pop-up okno na webu je užitečný pomocník zejména pro marketing. Hlavně při oznámení důležité zprávy pro zákazníky, ke sběru kontaktu apod. Máte ho mít. Už od srpna. Více o funkci

Dárky v exportních feedech

Získali jste možnost zobrazovat dárky, které si přejete dávat k prodávanému produktu na Heureka.cz a Zbozi.cz. Více o funkci

Variabilní symbol pro faktury

Poptávali jste možnost nastavit číslo objednávky jako variabilní symbol na faktuře. Rádi jsme vyhověli, číslo se generuje automaticky. Více o funkci

E-shop kniha

Od začátku jsme věděli, že se nám nelíbí jen prodávat šablony na e-shopy a dál Na shledanou: podnikejte, jak umíte. Tak to nechceme.


Stavíme na dlouhodobých vztazích se svými zákazníky. Přejeme si, aby se vám podnikání dařilo a průběžně vás ve všech aspektech on-line komerce vzděláváme.

V létě jsme poskytli ZDARMA knihu s radami pro e-shopaře od odborníka na e-commerce a e-shop konzultanta Jana Kalianka.

Vzdělávání dál pokračuje a pokračovat bude. Získat knihu

Nová responzivní šablona

Vyvinuli jsme novou šablonu pro e-shop, která je kompletně odladěná pro zobrazení na mobilních zařízeních. Uvědomujeme si, že v dostupnosti e-shopu na mobilech je obrovská kupní síla.

Převod na NGINX

Převedli jsme systém na lepší webový server. Výkon se zvýšil o 30-50%. Zkrátka jako když přidáte výkonný spalovací motor a sešlápnete plyn.

Přesměrování URL adres

Zákazníci získali možnost ručního přesměrování URL adres v rámci webových stránek.

Přesměrování URL adres

Měření objednávek

Vznikla nová sekce v administraci pro vkládání konverzních kódů. Vkládání kódu se tak nemusí řešit operativně přes technika.

Měřící kódy

Stačí vložením příslušného ID aktivovat automatické vložení měřícího kódu do celého webu. Za 1 minutu máte hotovo!

Plánujeme na začátek roku 2017

Pokladní systém

Zákazníkům Eshop-rychle, kteří mají často e-shop doprovozen kamennou prodejnou, chceme nabídnout co nejlepší propojení jejich online a offline byznusu. Do tohoto konceptu přesně zapadá pokladní systém.

Zpříjemníme vám tak prodej vašeho zboží na prodejně, platbu zákazníků v hotovosti i kartou, umožníme načítání zboží čtečkou čárových kódů, prodej univerzálního produktu a další stěžejní funkce pokladního systému. Samozřejmostí je propojení na sklad samotného e-shopu a spolupráce s nastavenými kategoriemi a produkty e-shopu.

Nový modul pro rozesílání newsletterů

Newslettery nejsou mrtvé. Newslettery žijí. Jen vědět jak na ně a mít kvalitní software. S drag&drop editorem pro tvorbu graficky pohledných e-mailových šablon snadno vytvoříte moderní newslettery. Navíc s vlastní analytikou základních ukazatelů jako open rate, click rate nebo měření konverzí atp.

Newsletter modul

Interní komunikace programárorů, UX designérů a marketérů. Také z těchto poznámek nový NEWSLETTER modul vyroste 🙂

V rámci vzdělávacích seriálů a článků na blogu vás také naučíme, jak s nimi správně zacházet. Tak, aby vám generovaly objednávky, nové kontakty či budovaly váš brand.

Množstevní slevy

Také zákazníky, kteří nakupují ve velkém, půjde odměnit a přimět k větším konverzím. Při nákupu většího množství produktů bude možnost nastavit nižší ceny za kus.

V průběhu roku 2017 se stane něco…velkého

Dále připravujeme….

Nové šablony

Eshop šablona

Pracujeme na nových responzivních e-shopových šablonách postavených na HTML5. Termín zatím nemáme, ale chceme, aby to byly TOP šablony na českém internetu, které můžete u krabicového e-shopového řešení dostat.

Největší předností šablon bude propracované UX (user experience) a použitenost. Víme, že nám toto na současných šablonách trochu chybí a proto vám to chceme vynahradit.

Nebudeme vám prezentovat žádný graficky upravený polotovar. Celý proces návrhu, testování a programování je náročný, ale baví nás. Těšte se!

Nový moderní web

Už vzniká a hodně si od něho slibujeme. Chceme se sami ukázat v co nejlepším světle a vytěžit všechny možnosti, jak prezentovat to, co děláme a jak s být se zákazníky v kontaktu. Web je výkladní skříň značky.

 

Je toho spousta, co chystáme…

  • napojení na externí emailingový nástroj pro pokročilý emailing
  • téměř 1:1 napojení na účetní software POHODA
  • refaktoring některých zásadních funkcí jako skladová karta atp.
  • vylepšená filtrace produktů

Skutečně to nejsou jen plané řeči, skoro se občas divíme, že z kanceláře vývojového týmu se nešíří po chodbě kouř, jak tam pod vedením Jirky Košťála jedou.

Sledujte nás na FACEBOOKU.

Facebook

Za půl roku se nám zvýšil počet fanoušků na Facebooku o 130% . Děkujeme vám!

Rozhodně je na co se v roce 2017 těšit. My se těšíme! 😉

Ještě u nás nemáte e-shop?

Otestujte si naši plnou verzi na 15 dní úplně ZDARMA. Nezávazně s plnou technickou podporou. Pomůžeme vám i s bezproblémovým přechodem od konkurence.


 

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Eva Slejšková

    Dobrý den, líbí se mi změny, že eshop- rychle buduje firma, která se na něj soustředí. Je to dost nadějné:- ) Mám dotazy k plánovaným novinkám. Ohledně newsletrů – budou pro základní verzi eshopu, nebo jen pro tu dražší (premium), jako teď? Chci v blízké době využít externí emailový nástroj (již jsem na tom udělala kus práce), proto mě dost zaujalo, že v roce 2017 plánujete napojení na externí emailingový nástroj pro pokročilý emailing – konkrétně na který? Nerada bych investovala zbytečně spoustu času i peněz, pokud něco takového plánujete i na shopu, což bych prrferovala, takže mě to velmi zajímá, o čí produkt půjde a kdy zhruba to bude? Děkuji za odpovědi.

    • Jiří Košťál

      Hezký den Evo, modul newsletter obecně v současné době koncipujeme pro premium modul, kde bude možné využit celé jeho nastavení a dostupné možnosti ovládání. Po jeho nasazení pak s největší pravděpodobností umožníme ořezanou verzi používat i nepremium uživatelům – toto je nicméně informace, kterou neberte jako závaznou.
      Napojení na externí mailingový systém je na seznamu prací ihned po nasazení našeho newsletter, který plánujeme nasadit v průběhu ledna max února. Prozatím nejsme plně rozhodnuti a alternativ je několik. Obecně jsme ale přikloněni pro Mailchimp a napojení nám několik týdnů zabere. Opět to ale není závazná informace.

  • Daniel Buchtela

    V seznamu plánovaných novinek postrádám již dlouho poptávanou možnost nasadit paralelní ceník pro skupinu zákazníků…potřeboval bych to pro možnost velkoobchodních objednávek. Uvažujete o této možnosti?

    • Jiří Košťál

      Hezký den Danieli, uvažujeme, nicméně s nasazením v dohledné době několika nadcházejících měsíců s touto možností nepočítáme.

  • Jirka

    Dobry den.
    Velmi bych ocenil moznost individualniho nastaveni zpusobu dopravy u kazdeho vyrobku. Do budoucna by se take hodilo API. Co vy na to ? ☺

    • Jiří Košťál

      Hezký den Jirko,
      s nastavením poštovného pro každý produkt prozatím nepočítáme vzhledem k jiným prioritám, které je potřeba v systému zapracovat. Do budoucna, ale s touto možností počítáme, jelikož nás již ohledně podobného nastavení několik dalších uživatelů oslovilo.
      Co se týče API, tak toto je rozhodně něco, co chceme v budoucnu umožnit. Nejsem si ale jistý, zdali se to povede v tomto roce realizovat.

  • Marie Mezníková

    Dobrý den,
    velmi fandím vašemu novému přístupu, který vensl do eshopu-rychle svěží vzduch 🙂
    Ráda bych se zeptala, zd plánujete zavedení možnosti vytvoření více uživatelských profilů s různými úrovněmi přístupu v rámci jednoho eshopu. Děkuji

    • Jiří Košťál

      Hezký den Marie,
      tuto možnost jsme se již několikrát v plánu měli nicméně vzhledem k tomu, že je velmi technicky náročná a využilo by ji jen minimální procento uživatelů, jsme samotnou realizaci zatím neuskutečnili a ani tak neplánujeme provést v dohledné době.
      Obecně tuto možnost v plánu stále máme. Kdy ale bude do systému nasazena, nelze prozatím vůbec říci.

  • Jiří Košťál

    Hezký den Jakube, touto možností jsme se již několikrát zaobírali a řešení není nijak technicky snadné. Obecně s touto možností do budoucna počítáme, ale v dohledné době několika týdnů nebo měsíců s touto možností v systému nepočítejte.

  • Dana Šašková

    Dobrý den,
    oceňujeme pokroky, které eshop-rychle dělá všechny novinky hned zkoušíme a testujeme 😉
    Chtěli jsme se zeptat ke slevovým kódům. V současnosti jsou slevové kódy v % a na celou objednávku vč. dopravy a ještě jde použít klidně několik kódů najednou.
    Nám, a předpokládám i jiným provozovatelům eshopů, by se hodilo, kdyby bylo možné, aby se slevy vztahovala pouze na zboží (a ne na dopravu) a taky kdyby bylo možné zadat slevu v konkrétní částce, třeba 50 Kč. Taky bychom uvítali, kdyby bylo možné buď povolit nebo zakázat využití kombinace slevových kódů.
    Máte něco takového v plánu?
    Děkujeme a přejem Vám (i nám 😉 ) mnoho úspěchů Dana

shares