Marketingový nástroj, který promění jednorázové zákazníky na pravidelné? Který dá stálým zákazníkům pocit, že o ně pečujete? A který vašemu e-shopu zajistí konkurenční výhodu? Věrnostní systém! Využijte jeho potenciál pro svůj obchodní úspěch.

Váš byznys je náš byznys. Protože nám na vašem podnikání záleží, věrnostní systém je nyní naprogramován na všech šablonách e-shopů, které Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk nabízejí, a je připraven vám pomáhat.

Fungování věrnostního systému

Typů věrnostních programů je vícero. My jsme se rozhodli pro ten nejpřehlednější a návštěvníkům e-shopu nejsrozumitelnější:

Procentuální sleva se vygeneruje podle hodnoty nákupu. Čím více zákazník utratí na e-shopu za poslední určité období, tím vyšší procentuální slevu na e-shopu dostane na příští nákupy. Parametry si samozřejmě určí majitel e-shopu sám.

Co všechno náš věrnostní systém umí a jak ho obsluhovat jsme sepsali do podrobného návodu.

Naprogramovali jsme pro vás v týmu Eshop-rychle uživatelsky pohodlné, přehledné a jednoduché řešení věrnostního systému.

Přínosy věrnostního systému

Výhody, které tahle stálice mezi marketingovými nástroji přináší, jsou ověřené dlouhodobými studiemi.

„Je prokázáno, že firmy, které využívají věrnostního systému, vykazují nižší citlivost na prodejní výkyvy a případnou nepříznivou situaci na trhu snáze překonají,“

vysvětluje náš marketingový specialista Honza Brož.

K čemu dalšímu (kromě toho, že drží vaše podnikání dál od nebezpečných vln na trhu, jak jsme si řekli) je věrnostní systém dobrý? Málo toho není:

  • Budování vzájemného vztahu se stálými zákazníky – Vaši stálí zákazníci samozřejmě tuší, že se vám věrnostní systém vyplatí. Proč byste ho jinak měli, že? Ale neřeší to. Vnímají věrnostní program jako bonus a odměnu za své nákupy. Mají důležitý pocit, že si jich vážíte.
  • Budování vzájemného vztahu s novým zákazníkem – „Potkali“ jste se on-line. Věrnostní systém může rozhodnout o tom, že nepůjde o vztah na „jednu noc“ a klient přijde na další nakupovací rande :-). P. S.: Taky má důležitý pocit, že si ho vážíte.
  • Pozitivní image – Jste značka, která myslí na své zákazníky a něco reálného pro ně za jejich věrnost udělá. To se počítá!
  • Refresh prodeje – I newslettery získají větší šanci na rozkliknutí, když jsou v nich informace o novinkách ve věrnostním systému.
  • Aktivní podpora prodeje – Funguje to, ale musíte možnosti věrnostního programu svým zákazníkům srozumitelně komunikovat. Rady a typy, jak se zákazníky komunikovat, získáte ve třetím dílu našeho seriálu E-shop v plusu.
  • Konkurenční výhoda – Kam se zákazníci vrátí? Tam, kde jsou spokojení a ještě na ně čeká příjemná sleva. (Pozor! Jedno bez druhého nefunguje!)
  • Zlepšení platební morálky zákazníků – To je pro každého podnikatele jednoznačně dobrá zpráva.
  • Získání údajů k dalšímu využití – Potřebujete!
Detail, který možná nevíte:
Boom věrnostních programů začal (kde jinde) zejména v USA ruku v ruce s deregulací amerických aerolinek po roce 1978. První věrnostní program tzv. „AAdvantage“ zavedla v květnu společnost American Airlines a další firmy ji následovaly. Za prvních dvacet let věrnostní programy „vydělaly“ 700 miliard dolarů.

 

 Důležitá message tedy zní: Zákazníci věrnostní programy milují. 

Návod na používání věrnostního systému

Pro přehlednost a snadnější pochopení, jaké nastavení věrnostní systém umožňuje a co všechno umí, jsme pro vás připravili podrobný návod.

Kdybyste si tedy nevěděli rady, odpovědi na většinu svých dotazů najdete v návodu výše.

A pokud náhodou ani v návodu nenajdete odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat. Naše ochotná zákaznická podpora vám mile ráda poradí!

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Alternativní doktorka

    Zdá se mi to, nebo tady někdo maže úmyslně komentáře, které nadšení z této funkce nesdílí?

shares