Glami je ráj pro všechny (a že jich je!), kdo se zajímají o módu a bytové doplňky. Z Eshop-rychle teď na Glami.cz (do první virtuální obchodní galerie on-line) „posíláme“ díky novému XML feedu ZDARMA všechny své zákazníky, kteří mají v nabídce módní zboží.

Znamená to šanci na mnohem vyšší tržby.

Není nám jedno, jak se vám v podnikání daří

Chceme, abyste byli úspěšní, proto pro vás hledáme stále nové možnosti. Glami.cz je pro každého, kdo má v rámci tohoto zajímavého konceptu co nabídnout, možnost jako hrom.

Glami není klasický porovnávač zboží

Aby nedošlo k nějaké mýlce… Jde o virtuální obchodní galerii. V klasické obchodní galerii live může třeba taková pětadvacetiletá fashion-love slečna nachodit i kilometry při shánění všeho, z čeho si chce poskládat svůj out-fit a možnosti jsou přece jen omezené.

S Glami to zvládne od počítače a ještě ji zavalí spousta skvělé inspirace.

Glami dámské oblečení

Glami je pro každého, kdo miluje módu

Proč Glami?

Fakt to dobře vymysleli – zdravíme Glami (dříve Domodi.cz) a tleskáme jim za jejich pecka nápad, který posunul on-line obchod s módou v ČR. Na svých stránkách mají dost přesnou definici, pro koho je galerie určena.

„Glami.cz je pro všechny, kteří milují módu stejně jako my a už nechtějí vídat nudu v českých ulicích.“

Jednotlivé značky na Glami.cz po nás, prosíme, počítat nechtějte. E-shopů s módou, šperky a doplňky jsou připojeny stovky. Teď včetně zákazníků Eshop-rychle.cz.

Aktivovali jsme nový XML feed, abychom zvýšili vaše šance na úspěch v podnikání

Že je Glami.cz zajímavý prodejní kanál, potvrzuje Martin Krupička, který stojí za úspěšným e-shopem Nejleginy.cz. Tento e-shop běží samozřejmě na našem systému Eshop-rychle.

Eshop Nejleginy

Úspěšný e-shop www.nejleginy.cz běží na systému od Eshop-rychle

„V upraveném XML feedu přímo pro Glami.cz jsou další varianty fotek produktů. Pokud splňujete určité podmínky, mezi něž patří právě více fotek ve feedu (více o podmínkách a cestě, jak se na Glami.cz připojit si přečtěte ZDE), můžete zvyšovat cenu za proklik u jednotlivých kategorií,“

říká Martin Krupička a pokračuje: „Nastavením CPC se zlepší pozice produktů v kategoriích a tím jejich viditelnost pro větší počet potencionálních zákazníků. Do této doby jsme byli pouze v základním placeném režimu, kde není možnost biddingu.“

To se nyní radikálně změnilo a zákazníků e-shopu Nejleginy.cz přibývá.

Rovná se: Zákazníci budou přibývat i Vám, když na to půjdete správně!

„Z Glami přicházejí ženy, které nakupují většinou sportovní legíny. Především Sportovní legíny Calypso, z nových modelů sportovní kalhoty Glade nebo legíny Irbis black,“ spokojeně konstatuje Martin Krupička. )

„Od optimalizace feedu a nastavení vyšších cen prokliku si slibujeme větší návštěvnost z Glami a tím i větší počet objednávek.“

Pomůžeme vám
Připojit se můžete jednoduše ještě dnes a rádi vám pomůžeme nejen se samotným připojením, ale i s čímkoliv dalším, co budete potřebovat. Stačí nás kontaktovat.

Jak už bylo řečeno, XML feed máme pro všechny zákazníky k dispozici ZDARMA.

 

Glami a nový prodejní kanál

Na Glami můžete mít svou vlastní produktovou stránku

Jakou provizi si Glami účtuje?

Zbývá ještě odpověď na otázku, kolik si bere Glami. Martin Krupička potvrzuje, že to není žádná „raketa“ a tím je Glami pro majitele e-shopů s módním zbožím nebo bytovými doplňky ještě přitažlivější:

„Glami si nebere provizi, ale platí se za proklik. V základním placeném režimu stojí proklik z desktopu a tabletu 1,5 Kč a z mobilu 6 Kč. A tyto ceny teď můžeme procentuálně navyšovat.“

Sečteno a podtrženo

Pro e-shopy s módu představuje Glami významný zdroj kvalitní návštěvnosti. Přivede zákazníky, kteří opravdu stojí o nabízený segment zboží.

Je jen na vás, jestli vyčištěním dat v XML feedu, zařazením produktů do správných kategorií a aktivní pravidelnou a trpělivou prací se svými produkty díky Glami uspějete.

Hodně štěstí a dejte nám vědět!

TIP pro vás:  7 jednoduchých zásad, jak víc vydělávat s Glami.cz. Znáte je?

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares