E-shop v plusu: 20. díl – Jak rozvíjet e-shop a nehroutit se z úkolů
Jednu věc ráno začnete a cvak… je večer? Pocit, že nic nestíháte a že vlastně není nikdy hotovo, se stal…
Ve dvacetidílném seriálu E-shop v plusu postupně probereme všechny důležité kroky vedoucí k tomu, abyste měli úspěšný a prosperující e-shop.
"Většina řešení je až překvapivě jednoduchých, jen o nich podnikatelé buď nevědí, nebo špatně přemýšlejí,"říká Dan Višňák, e-commerce odborník, který vás celým kurzem provede.
Jednu věc ráno začnete a cvak… je večer? Pocit, že nic nestíháte a že vlastně není nikdy hotovo, se stal…
Velké vyhledávače loni vyhládly. Jen tak jim něco „nechutná“ – chtějí konzumovat stále kvalitnější unikátní obsah. Dejte jim ho. Vaše…
Byl jednou jeden e-shop, který měl v nabídce ledničky do auta. První rok jich prodal desítky. A další rok stovky…
Stačí jedna stránka A4, jeden graf a jedna věta. Nepotřebujete žádné složité vzorce, tabulky ani litanie textu. Podívejte se na…
Ještě docela nedávno byla cena v porovnání s konkurencí hlavním kritériem pro úspěch e-shopu. To se ale změnilo. Dnes už to…
Reklamace zdaleka nemusí znamenat prohru. Naučte se otočit ji ve svůj prospěch a chopte se příležitosti ohromit díky ní zákazníka….
Ne. Rozhodně ne. Pokud vám nevadí, že večerní objednávky, shrábne on-line někdo jiný – na rozdíl od vás připojený. ANO….
Jedna jediná zásadní veličina rozhoduje v dnešním světě on-line podnikání o tom, jestli bude váš e-shop úspěšný nebo ne. Čas. Musíte…
Ani jeden druh komunikace byste neměli zanedbávat. Každý sám o sobě Vám může přinést zisk a zároveň budovat image e-shopu….
S nakopáváním to v případě komunikace na e-shopu mohou být v podstatě jen dva extrémy. Buď díky ní zákazník nakopne…