Když se firma jmenuje Eshop-rychle, tak nemůže ve vývoji novinek pro majitele e-shopů postupovat pomalu. Nebo se dokonce nechat předjet konkurencí. To dá rozum. 🙂
Ale teď vážně. Od začátku roku jsme vaše e-shopy posunuli zase o pořádný kus dál a rozhodně se nechystáme z tohoto tempa polevit.
Na co se můžete těšit?
Jaké novinky jsou vám už k dispozici?
„Na kvalitu vývoje a poctivě připravené novinky jsme vsadili hned od samého vzniku nové firmy GOLEMOS s.r.o loni v srpnu. Teď se nám jen potvrzuje, že jdeme, nebo spíš opravdu jedeme, správnou cestou. Kromě toho, že stále systematicky vyvíjíme novinky související s novými trendy v on-line podnikání, tak se zároveň ptáme přímo našich zákazníků, provozovatelů e-shopů, jaké funkce by uvítali a podle toho postupujeme.
Okřídlené: náš zákazník, náš pán, u nás rozhodně není pouhou frází. Dává nám to totiž smysl – naslouchat přáním zákazníků a plnit je, abychom jejich podnikání podpořili,“
říká jednatel Eshop-rychle Karel Jeřábek.
Co vám článek zodpoví
Jste spíše zvědaví na to, co jsme již tento rok stihli, nebo jaké novinky posunou váš e-shop směrem k ještě lepším službám do konce tohoto roku?
Obsah článku:
- Jaké funkce jsme stihli jen za první půlrok 2017
- Jaké funkce budou dokončeny už brzy
- Plány do konce roku 2017 zahrnují
Jaké funkce jsme stihli jen za první půlrok 2017:
EET jsme vzali pěkně z gruntu

Proto jsme nejen vyvinuli uživatelsky jednoduché a spolehlivé řešení, ale navíc jsme po několik měsíců pravidelně uveřejňovali články týkající se EET na našem blogu, abychom vás úskalím problematiky elektronické evidence tržeb bezpečně provedli.
Pokladna pro osobní prodej

Naše pokladna kromě všeho, co od pokladny potřebujete, nabízí i řadu užitečných funkcí speciálně pro e-shopaře. Jejím hlavním cílem bylo zpříjemnit a značně zjednodušit obchodníkovi osobní prodej.
Integrace SizeID, zákazníkům na míru

A oni pak nakupují, utrácejí na vašem e-shopu a vy můžete být spokojení.
Newsletter žije!

Stále jde o jeden z nejúspěšnějších a nejstálejších prodejních kanálů s nejvyšší návratností investic. V červnu jsme spustili nový newsletterový modul, umožňující rozesílat responzivní personalizované e-maily a zvýšit prodeje na vašem e-shopu.
QR kódy zjednodušují platby
Ty jsme pro vás již nasadili na děkovací stránku a na fakturu. A už brzy je budete moci použít také v automatickém e-mailingu.
Dalších menších vychytávek jsou mraky
Kromě toho jsme:
- výrazně přapracovali filtraci produktů v administraci
- umožnili zrychlenou objednávku přímo z administrace
- spustili Nový TinyMCE editor a souborový manažer
- můžete využívat nový Facebook XML feed
- nový způsob dopravy od České pošty “Na balíkovnu”
- a řadu dalších novinek….
Články nenalezeny
Jaké funkce budou dokončeny už brzy:
Následující funkce jsou v pokročilé fázi rozpracovanosti.
Čili se na ně můžete těšit v nejbližší době. Na mnohých z nich pracujeme v souvislosti s přímým přáním zákazníků. Během dotazníkového výzkumu, který jsme mezi klienty Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk provedli, jste si je vlastně tak trochu „objednali“.
Cenové hladiny
Již brzy získáte možnost nastavit registrovanému uživateli jiné prodejní ceny, než jsou běžně viditelné na e-shopu. Na e-shopu tak půjdou zobrazovat například jiné ceny pro velkoobchodní a maloobchodní zákazníky.
Už jsme hodně daleko: dokončujeme, testujeme a pouštíme se do finálních úprav funkce.

Nastavení cenových hladin v administraci Eshop-rychle
Online napojení na účetní systém POHODA
Na spadnutí je bezkonkurenčně nejpropracovanější napojení na účetní systém Pohoda na e-shopovém trhu.
Výrazně modernizujeme současné offline napojení a přidáváme možnost přímého napojení na Pohodu pro kompletní přenos dat. Takže POHODA!

Ilustrativní schéma rozsáhlého napojení na účetní systém POHODA
Multilogin
Už brzy půjde využívat více přihlašovacích účtů do administrace jednoho e-shopu. S tím souvisí také nastavení různých úrovní přístupových práv. Chtěli jste to, máte to mít!
Kliknutím zvětšíte:
Multiadmin
Nově bude možná jednoduchá správa více e-shopů pod jedním přihlašovacím účtem.
Jak to bude fungovat? Po přihlášení do administrace bude více e-shopů napojeno na jeden účet a bude možné se přepínat mezi těmito e-shopy. Takže konec logování do každého z nich samostatně, jako doposud.
Výrazná modernizace automatických emailů
Stejné modernizace, jakou prošel nový newsletterový nástroj, se brzy dočkají také automatické emaily.
Bude jen na vás, jak změníte vzhled a obsah během přetahování a editace jednotlivých hotových bloků. K dispozici tak budete mít modernější responzivní vzhled automatických emailů, které budou z obchodního hlediska efektivnější.
Jaké bloky bude (také) možné do emailu vložit:
- QR kód
- Blok s produkty
- Informační bloky s libovolným textem
- Vlastní proměnné dynamické texty – číslo objednávky, detaily objednávky jako např. dodací adresa, fakturační adresa, datum provedení objednávky, odkaz do klientské sekce atd.
- Odkaz na EET účtenku, na fakturu, …
3 nové moderní šablony – už brzy
Je čas jít dál. Omládnout, zjednodušit se, být modernější. To mluvíme o šablonách. Naši grafici mají aktuálně rozpracované hned tři a postupně je budou dokončovat.
Dvě z nich jsou od zbytku současných šablon doslova k nepoznání a výrazně se odlišují hlavně svým moderním vzhledem, který dodá vašemu e-shopu moderní face-lift. Nebo i kompletně jinak umístěným a přepracovaným hlavním menu.
Třetí šablona je přepracováním naší zatím poslední responzivní šablony, jen ji zbavíme všech jejích drobných neduhů a dojmu „roztahanosti“, který vás u této šablony trápil asi nejvíce. 😉
Kliknutím zvětšíte:
Ale to největší přijde hned poté!
Pokračujeme ve velkém projektu refaktoringu do HTML5 šablon
Jak vám v krátkosti napsat, co se na pár řádek nevejde…
Přední odborník na zvyšování efektivity prodeje e-shopů Lukáš Dubina pro nás vypracoval kompletní UX návrh e-shopu, jak by měl moderní a funkční e-shop vypadat, aby co nejlépe prodával.
Posvítil si na každý detail.
My jeho návrhy v současné době zapracováváme v rámci refaktoringu do nové HMTL5 šablony, která bude tak našlapaná, jako ještě žádná ne. Dalo by se říci, že bude přímo revoluční a odrazíme se díky ní k úplně nové generaci šablon našich e-shopů.
„Vážím si toho, že mohu pomáhat s návrhem nových šablon pro zákazníky Eshop-rychle. Pro každou stránku je důležité definovat rozmístění jednotlivých prvků, funkcí a obsahu. Jsem rád, že se firma rozhodla pro tuto náročnější (ale správnou) variantu návrhu pomocí wireframes (drátěný návrh). Vše je navrženo dle současných trendů a nákupního chování zákazníků. Nevytváří se tak instantní šablonovité řešení bez testování.
Momentálně se blížíme ke stovce návrhů a je to jízda. Jen nákupní košík obsahuje 26 detailních návrhů a variant. Nové šablony navíc budou kompletně přepsány do jazyka HTML5. Budou rychlé a uživatelsky editovatelné. Děkujeme za vaši trpělivost a určitě se máte na co těšit!“
říká Lukáš Dubina.
Čeká nás ještě několik měsíců dřiny, ale výsledek bude stát za to!
A protože dobré věci se musí rozvíjet a růst, budou hned poté následovat tématické šablony vycházející z téhle, které budou uzpůsobeny prodeji konkrétního sortimentu a respektovat specifika prodeje v daném segmentu (tedy jiná šablona pro prodej elektroniky a jiná šablona pro prodej oblečení – každá má svá výrazná specifika).
To ale zdaleka není všechno. Jako stávající nebo budoucí majitelé e-shopů byste měli vědět, co se chystá už do konce tohoto roku.
PS: Už jste viděli náš nový web?
Pokud se vám líbí, budou se vám určitě líbit i nové HTML 5 šablony.
Plány do konce roku 2017 zahrnují:
Nechceme bezhlavě slibovat, že stihneme úplně všechno. A netvrdíme ani, že ještě něco dalšího nepřibude (právě v souvislosti s konkrétnímí přáními klientů), ale…
- Možnost vlastního řazení způsobu dopravy a plateb a s tím spojená změna logiky a vzhled v administraci.
- Storno, částečné storno, dobropisy, zálohové faktury, proforma faktury a jejich připojení k objednávkám.
- Online napojení na další velké dopravce – PPL, DHL, DPD, Parcel Shop + plánujeme update Uloženky a Zásilkovny, který umožní zvlášť nastavit modul pro CZ a SK dopravu + Update modulu Balíkobot.
- Napojení na externí mailingové nástroje Mailchimp a SmartEmailing – plánujeme rozsáhlé napojení, které bude pro e-shopaře skutečně užitečné, ne jen pouhé předání kontaktu z e-shopu do mailingového nástroje.
- API – Application Programming Interface. Navenek zpřístupníme výstupy našeho e-shopu, které mohou ostatní programátoři následně používat a naprogramovat tak jakoukoli aplikaci, která tyto výstupy využívá. Např. napojení na externí účetní systém, skladové hospodářství, e-mailingové nebo další marketingové nástoje apod. Zkrátka velká věc, která systém posune na jiný level.
- Přidání nákupní ceny do administrace a následné zobrazování statistik zisků.
A možná se objeví i další překvapení, ale přece Vám nemůžeme prozradit dopředu úplně všechno, že? 😉
Ještě u nás nemáte e-shop?
Otestujte si naši plnou verzi na 15 dní úplně ZDARMA. Nezávazně s plnou technickou podporou. Pomůžeme vám i s bezproblémovým přechodem od konkurence.