Když se firma jmenuje Eshop-rychle, tak nemůže ve vývoji novinek pro majitele e-shopů postupovat pomalu. Nebo se dokonce nechat předjet konkurencí. To dá rozum. 🙂

Ale teď vážně. Od začátku roku jsme vaše e-shopy posunuli zase o pořádný kus dál a rozhodně se nechystáme z tohoto tempa polevit.


Na co se můžete těšit?
Jaké novinky jsou vám už k dispozici?

„Na kvalitu vývoje a poctivě připravené novinky jsme vsadili hned od samého vzniku nové firmy GOLEMOS s.r.o loni v srpnu. Teď se nám jen potvrzuje, že jdeme, nebo spíš opravdu jedeme, správnou cestou. Kromě toho, že stále systematicky vyvíjíme novinky související s novými trendy v on-line podnikání, tak se zároveň ptáme přímo našich zákazníků, provozovatelů e-shopů, jaké funkce by uvítali a podle toho postupujeme.

Okřídlené: náš zákazník, náš pán, u nás rozhodně není pouhou frází. Dává nám to totiž smysl – naslouchat přáním zákazníků a plnit je, abychom jejich podnikání podpořili,“

říká jednatel Eshop-rychle Karel Jeřábek.

Co vám článek zodpoví

Jste spíše zvědaví na to, co jsme již tento rok stihli, nebo jaké novinky posunou váš e-shop směrem k ještě lepším službám do konce tohoto roku?

Obsah článku:

Jaké funkce jsme stihli jen za první půlrok 2017:

EET jsme vzali pěkně z gruntu

Eshop s napojením na EET
Tak na tom jsme si opravdu mákli. Samozřejmě jsme věděli, že vás v tsunami EET nemůžeme nechat utopit.

Proto jsme nejen vyvinuli uživatelsky jednoduché a spolehlivé řešení, ale navíc jsme po několik měsíců pravidelně uveřejňovali články týkající se EET na našem blogu, abychom vás úskalím problematiky elektronické evidence tržeb bezpečně provedli.

Pokladna pro osobní prodej

EET pokladna pro e-shop
Novou pokladnu jsme spustili na konci března. Zvolili jsme pro ni čistý moderní kabát s co nejintuitivnějším uživatelským rozhraním (to se ostatně snažíme dodržovat u všech funkcí).

Naše pokladna kromě všeho, co od pokladny potřebujete, nabízí i řadu užitečných funkcí speciálně pro e-shopaře. Jejím hlavním cílem bylo zpříjemnit a značně zjednodušit obchodníkovi osobní prodej.

Integrace SizeID, zákazníkům na míru

SizeID logo
Jedním z nejvýznamnějších zádrhelů nákupu na internetu je: „Co když mi to oblečení nebude sedět?“ Díky integraci Size ID můžete svým zákazníkům doporučit přesně jejich velikost.

A oni pak nakupují, utrácejí na vašem e-shopu a vy můžete být spokojení.

Newsletter žije!

newsletter pro e-shop
Jednu dobu kolovaly zvěsti, že snad e-mailing přestal fungovat. Jenže on funguje, jen na to potřebujete správný nástroj.

Stále jde o jeden z nejúspěšnějších a nejstálejších prodejních kanálů s nejvyšší návratností investic. V červnu jsme spustili nový newsletterový modul, umožňující rozesílat responzivní personalizované e-maily a zvýšit prodeje na vašem e-shopu.

QR kódy zjednodušují platby

qr kody pro platbu online

Ve 21. století je všechno, co vede ke zjednodušení procesů, vítáno. Víme to. Dalším způsobem, jak může zákazník pohodlně a rychle zaplatit přes bankovní účet, jsou QR kódy.

Ty jsme pro vás již nasadili na děkovací stránku a na fakturu. A už brzy je budete moci použít také v automatickém e-mailingu.

Dalších menších vychytávek jsou mraky

Kromě toho jsme:

Eshop-Rychle na nové cestě - Co se povedlo a co se chystá

Eshop-rychle na nové cestě: Co jsme dokázali v roce 2016 a co chystáme na rok 2017

Plníme vaše podnikatelské sny. Soustředíme se teď pouze na vývoj e-shopů a stále náš systém zdokonalujeme. Podívejte se, co se nám za půl roku podařilo posunout a na co se můžete těšit příští rok.

10 komentářů

Jaké funkce budou dokončeny už brzy:

Následující funkce jsou v pokročilé fázi rozpracovanosti.

Čili se na ně můžete těšit v nejbližší době. Na mnohých z nich pracujeme v souvislosti s přímým přáním zákazníků. Během dotazníkového výzkumu, který jsme mezi klienty Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk provedli, jste si je vlastně tak trochu „objednali“.

Cenové hladiny

Již brzy získáte možnost nastavit registrovanému uživateli jiné prodejní ceny, než jsou běžně viditelné na e-shopu. Na e-shopu tak půjdou zobrazovat například jiné ceny pro velkoobchodní a maloobchodní zákazníky.

Už jsme hodně daleko: dokončujeme, testujeme a pouštíme se do finálních úprav funkce.

Cenové hladiny v administraci Eshop-rychle

Nastavení cenových hladin v administraci Eshop-rychle

Nastavení cenových hladin ke kategoriím v administraci Eshop-rychle

Přiřazení cenových hladin ke kategoriím

Online napojení na účetní systém POHODA

Na spadnutí je bezkonkurenčně nejpropracovanější napojení na účetní systém Pohoda na e-shopovém trhu.

Výrazně modernizujeme současné offline napojení a přidáváme možnost přímého napojení na Pohodu pro kompletní přenos dat. Takže POHODA!

Rozsáhlé schéma napojení na účetní systém POHODA

Ilustrativní schéma rozsáhlého napojení na účetní systém POHODA

Multilogin

Už brzy půjde využívat více přihlašovacích účtů do administrace jednoho e-shopu. S tím souvisí také nastavení různých úrovní přístupových práv. Chtěli jste to, máte to mít!

Kliknutím zvětšíte:

Multilogin v administraci Eshop-rychle - více účtů

Více přihlašovacích účtů k jednomu e-shopu

Multilogin v administraci Eshop-rychle - přístupová práva

Přístupová práva každého uživatele

Multiadmin

Nově bude možná jednoduchá správa více e-shopů pod jedním přihlašovacím účtem.

Jak to bude fungovat? Po přihlášení do administrace bude více e-shopů napojeno na jeden účet a bude možné se přepínat mezi těmito e-shopy. Takže konec logování do každého z nich samostatně, jako doposud.

Multiadmin v administraci Eshop-rychle

Na jedno přihlášení budete moci přistupovat ke všem svým e-shopům

Přepínání e-shopu v administraci Eshop-rychle

V administraci se snadno přepnete do jiného svého e-shopu

Výrazná modernizace automatických emailů

Stejné modernizace, jakou prošel nový newsletterový nástroj, se brzy dočkají také automatické emaily.

Bude jen na vás, jak změníte vzhled a obsah během přetahování a editace jednotlivých hotových bloků. K dispozici tak budete mít modernější responzivní vzhled automatických emailů, které budou z obchodního hlediska efektivnější.

Jaké bloky bude (také) možné do emailu vložit:

  • QR kód
  • Blok s produkty
  • Informační bloky s libovolným textem
  • Vlastní proměnné dynamické texty – číslo objednávky, detaily objednávky jako např. dodací adresa, fakturační adresa, datum provedení objednávky, odkaz do klientské sekce atd.
  • Odkaz na EET účtenku, na fakturu, …
Automatický e-mailing Eshop-rychle

Takto snadno si svůj automatický e-mail zkomponujete

3 nové moderní šablony – už brzy

Je čas jít dál. Omládnout, zjednodušit se, být modernější. To mluvíme o šablonách. Naši grafici mají aktuálně rozpracované hned tři a postupně je budou dokončovat.

Dvě z nich jsou od zbytku současných šablon doslova k nepoznání a výrazně se odlišují hlavně svým moderním vzhledem, který dodá vašemu e-shopu moderní face-lift. Nebo i kompletně jinak umístěným a přepracovaným hlavním menu.

Třetí šablona je přepracováním naší zatím poslední responzivní šablony, jen ji zbavíme všech jejích drobných neduhů a dojmu “roztahanosti”, který vás u této šablony trápil asi nejvíce. 😉

Kliknutím zvětšíte:

Nová šablona Eshop-rychle

Moderní šablona s horizontálním menu

Nová šablona Eshop-rychle

Moderní facelift nové šablony

Přepracovaná responzivní šablona

Přepracovaná responzivní šablona (kliknutím zvětšíte)

Ale to největší přijde hned poté!
Pokračujeme ve velkém projektu refaktoringu do HTML5 šablon

Jak vám v krátkosti napsat, co se na pár řádek nevejde…

Přední odborník na zvyšování efektivity prodeje e-shopů Lukáš Dubina pro nás vypracoval kompletní UX návrh e-shopu, jak by měl moderní a funkční e-shop vypadat, aby co nejlépe prodával.

Lukáš Dubina - návrh e-shopu wireframes

Ukázka wireframe – drátěného modelu připravovaných šablon e-shopu

Posvítil si na každý detail.

My jeho návrhy v současné době zapracováváme v rámci refaktoringu do nové HMTL5 šablony, která bude tak našlapaná, jako ještě žádná ne. Dalo by se říci, že bude přímo revoluční a odrazíme se díky ní k úplně nové generaci šablon našich e-shopů.

„Vážím si toho, že mohu pomáhat s návrhem nových šablon pro zákazníky Eshop-rychle. Pro každou stránku je důležité definovat rozmístění jednotlivých prvků, funkcí a obsahu. Jsem rád, že se firma rozhodla pro tuto náročnější (ale správnou) variantu návrhu pomocí wireframes (drátěný návrh). Vše je navrženo dle současných trendů a nákupního chování zákazníků. Nevytváří se tak instantní šablonovité řešení bez testování.

Momentálně se blížíme ke stovce návrhů a je to jízda. Jen nákupní košík obsahuje 26 detailních návrhů a variant. Nové šablony navíc budou kompletně přepsány do jazyka HTML5. Budou rychlé a uživatelsky editovatelné. Děkujeme za vaši trpělivost a určitě se máte na co těšit!“

říká Lukáš Dubina.

Čeká nás ještě několik měsíců dřiny, ale výsledek bude stát za to!

A protože dobré věci se musí rozvíjet a růst, budou hned poté následovat tématické šablony vycházející z téhle, které budou uzpůsobeny prodeji konkrétního sortimentu a respektovat specifika prodeje v daném segmentu (tedy jiná šablona pro prodej elektroniky a jiná šablona pro prodej oblečení – každá má svá výrazná specifika).

To ale zdaleka není všechno. Jako stávající nebo budoucí majitelé e-shopů byste měli vědět, co se chystá už do konce tohoto roku.

PS: Už jste viděli náš nový web?
Pokud se vám líbí, budou se vám určitě líbit i nové HTML 5 šablony.

Plány do konce roku 2017 zahrnují:

Nechceme bezhlavě slibovat, že stihneme úplně všechno. A netvrdíme ani, že ještě něco dalšího nepřibude (právě v souvislosti s konkrétnímí přáními klientů), ale…

  • Možnost vlastního řazení způsobu dopravy a plateb a s tím spojená změna logiky a vzhled v administraci.
  • Storno, částečné storno, dobropisy, zálohové faktury, proforma faktury a jejich připojení k objednávkám.
  • Online napojení na další velké dopravce – PPL, DHL, DPD, Parcel Shop + plánujeme update Uloženky a  Zásilkovny, který umožní zvlášť nastavit modul pro CZ a SK dopravu + Update modulu Balíkobot.
  • Napojení na externí mailingové nástroje Mailchimp a SmartEmailing – plánujeme rozsáhlé napojení, které bude pro e-shopaře skutečně užitečné, ne jen pouhé předání kontaktu z e-shopu do mailingového nástroje.
  • API – Application Programming Interface. Navenek zpřístupníme výstupy našeho e-shopu, které mohou ostatní programátoři následně používat a naprogramovat tak jakoukoli aplikaci, která tyto výstupy využívá. Např. napojení na externí účetní systém, skladové hospodářství, e-mailingové nebo další marketingové nástoje apod. Zkrátka velká věc, která systém posune na jiný level.
  • Přidání nákupní ceny do administrace a následné zobrazování statistik zisků.

A možná se objeví i další překvapení, ale přece Vám nemůžeme prozradit dopředu úplně všechno, že? 😉

Ještě u nás nemáte e-shop?

Otestujte si naši plnou verzi na 15 dní úplně ZDARMA. Nezávazně s plnou technickou podporou. Pomůžeme vám i s bezproblémovým přechodem od konkurence.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Tomaass Hulmmaann

    Hmmm, tak to vypadá, že s některými plánovanými změnami nám “e-shopařům” čtete myšlenky. Cca 50% změn vyjmenovaných v článku bych potřeboval jako sůl a těším se na ně. Hlavně co se týče grafických šablon a celkového grafického layoutu e-shopu. No necháme se překvapit…

    • Jiri Kostal

      Jsem rád, že jsme se vám trefili do chuti. Věřím, že vás nezklameme 🙂

  • Martin Štainer

    super, dobra prace, jen tak dal;)

    • Jan Brož

      Moc děkujeme za pochvalu, Martine. 🙂

  • Jan Nováček

    Stále mi chybí uvádění cen produktů v boxech současně bez DPH a s DPH. (bez rozkliknutí produktu)

  • Tomáš Mikulecký

    Pořád mi schází možnost základní věci a tou je vydání faktury bez DPH. Možnost kompletního napojení i na slovenskou Heureku by se taky celkem hodilo. Plánové změny se určitě budou hodit. 🙂

  • Stanislav Olšar

    Takže dobrá práce. Jen otázka k Cenové hladiny ? Je to dělané tak jako vernostní slevy které zákazník dostává a pomocí těchto hladin mu mužu donastavit slevu další k dané kategorii ? A pozor – v obrázku jde o pevné ceny – počítáte s tím, že celý dnešní systém pracuje s % ? takže hladiny můžou být % nebo pevné ceny

  • Škubalová Art Jana

    Bezva! Skoda, ze k automarickemu emailu nelze pripojit prilohu napr. Pdf apod.

  • Lenka Zahradníková

    Zdravím, skvělá práce, jen tak dál!!! :-)) Držím palce a těším se na změny! Za vše děkuji! Jste úžasňácký! 🙂

    • Jan Brož

      Děkujeme moc, Lenko. Taková parádní pochvala vždycky zahřeje! 🙂

  • Lucie Michková

    na API a napojení na Smartemailing se těším, hlavně API nám dost pomůže v cíleném marketingu, upřímně už, aby to bylo:) automatické importy dalším dopravcům a vylepšení automatických emailů to je fakt už nutnost, nutností….:)

    • Jan Brož

      Dobrý den Lucie, tak to jsme rádi, že se těšíte. 🙂 Souhlasíme, že řada těchto vylepšení je nutností a těšíme se na ně stejně jako vy, protože posunou Eshop-rychle zase o mílové kroky dále.
      Chci se jen zeptat na vaši poznámku k API. Máte představu, v čem konkrétně vám API má pomoci v lepším zacílení marketingu?

  • knajpers

    Dobrý den, ještě by bylo dobré doladit pro registrované zákazníky možnost zopakovat minule objednávky jednim klikem.

  • E-shop Autodíly Škoda

    Skvělá práce! 😉

  • jan zelenka

    Je to všechno jistě velký kus práce a nerad bych vypadal jako kverulant, který si ničeho neváží 🙂
    Ale, proč už dávno nejsou implementovány množstevní slevy? Úplně primitivně – dáš do košíku alespoň X kusů, cena ti klesne o Y procent = dva nové atributy pro každý produkt. Bohatě by stačilo. Tolikrát už se o tom mluvilo a ve srovnání s cenovými hladinami (které jsou mi, přiznejme si, naprosto k ničemu) by to asi bylo implementačně mnohem jednodušší…
    Ach jo, já vím, že nemůžete vyhovět hned všem, ale tohle by byl opravdu velký přínos, zatímco takový QR kód na fakturách, je věc hodně postradatelná, fakticky jen kosmetická ptákovina…
    Tak přeju hodně sil, aby i na ty množstevní slevy došlo 🙂

  • Ondřej Jurenka

    Za ty peníze co za to chcete, jste fakt mega dobří! Zdraví de-park

shares