V minulém měsíci jsme přinesli poměrně zásadní změny v sekci automatických avíz. Ta jsme zjednodušili, zpřehlednili, “nahnali” jsme k nim první e-mail po provedené objednávce a celou sekci jsme oblékli do modernějšího vzhledu. Dostali jsme od vás perfektní zpětnou vazbu: byli jste spokojeni, ale něco přeci jen této úpravě chybělo. Naši vývojáři nelenili a na základě vašich připomínek, za které vám moc děkujeme, se pustili do práce. A díky tomu tu dnes máme avíza, která jsou JEŠTĚ LEPŠÍ. Co všechno v nich najdete?

Do automatických avíz se přesunulo veškeré potřebné nastavení

Dosud bylo nastavení stavů, ke kterým jsou avíza vázaná, v sekci Objednávky – Nastavení. To se dnešním dnem mění. Jelikož stavy jsou nedílnou součástí a hybným motorem jednotlivých automatických avíz, měli byste mít možnost provádět jejich přidávání a editaci z jednoho místa. Sekce Automatická avíza se tedy přejmenovala na Stavy objednávek a avíza. A jak můžete vidět, najednou vše dává o něco větší smysl:

Přidávání a mazání nových stavů se vším všudy a jasně viditelné označení připojeného avíza

  • Tlačítkem Přidat další stav můžete naprosto jednoduše mezi již stávající stavy přidat nový, přičemž se okamžitě otevře jeho záložka s potřebným nastavením i možnostmi přiřazeného avíza. 
  • Stejně jako přidávání nových stavů a přidružených avíz je i jejich mazání úplně snadné a přístupné z téže sekce pomocí křížku u každého avíza / stavu.
  • Díky ikoně obálky u každého stavu také hned jasně vidíte, zda ten který stav má připojené automatické avízo, které se bude odesílat po přepnutí objednávky do konkrétního stavu.

Změňte si pořadí automatických avíz dle svého pomocí drag&drop

V případě, že pracujete s větším množstvím avíz, bude se vám jistě hodit i funkce vlastního řazení v seznamu. To provedete jednoduše již známými šipkami na levé straně každého avíza, tedy přetažením avíza na požadované místo. Umístění avíza v jejich seznamu se změní na všech místech, tedy nejen v sekci Stavy objednávek a avíza, ale například i u volby stavu u objednávek.

Změna funkčnosti pro editor Mosaico

V případě, že svá avíza chcete upravovat v editoru Mosaico, nově jsme z nabídky možností odstranili checkboxy “Připojit k e-mailu odkaz na fakturu s tímto textem:” a “Připojit k e-mailu odkaz na účtenku EET s tímto textem:”. Jelikož se pro vkládání faktur a účtenek EET v editoru Mosaico používají proměnné (tzv. “hashe”) #INVOICE# a #EET#, které vloží správný odkaz, samotný text pak vypisujete přímo do editoru. 

Dosud samotné vložení hashe do editoru nefungovalo, pokud jste zároveň checkboxy neměli zaškrtnuté. Nyní je funkčnost taková, že bez jakýchkoli dalších podmínek jednoduše napíšete do editoru požadovaný text, například “Odkaz na vaši fakturu najdete zde:” a za tento text vložíte požadovaný hash, v tomto příkladu tedy #INVOICE#, a odkaz se správně doplní.

Zákazníkům, kteří měli tuto funkčnost nastavenou podle starých pravidel s aktivními checkboxy, jsme automaticky provedli překlopení textů do nové funkčnosti; nemusíte se tedy bát, že se s touto změnou ve vašich avízech cokoli změní.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares