V únoru jsme dále pokračovali primárně na vývoji tolik důležité API a nové administrace. I přesto jsme zvládli vysypat pár drobných kamínků z pomyslné boty, aby se vám naší administrací kráčelo o něco pohodlněji.
Zlepšili jsme měření konverzí v Google Ads pomocí Google enhanced conversion (Rozšířené konverze)
Díky Google enhanced conversion se Google pokouší přiřazovat konverze ke konkrétním zákazníkům i pokud neudělí souhlas. Modul funguje tak, že pokud se zákazník přihlášený ke svému účtu Google proklikne přes vaši reklamu na váš e-shop a provede konverzi, Google zabezpečeně přes zaheslovaná data dokáže zpětně tuto konverzi přiřadit k jeho konkrétnímu účtu Google na základě e-mailu. Více najdete na webu podpory Google.
Modul Hodnocení dostal možnost vlastního předmětu odeslaného e-mailu
V nastavení modulu Hodnocení produktů jsme přidali definici vlastního předmětu odesílaného e-mailu s žádostí o hodnocení. Máte tak další možnost, jak ještě více přizpůsobit vaši komunikaci se zákazníky a motivovat je k udělení hodnocení.
Integrovali jsme Sklik consent parametr
Podobně jako u Googlu v rámci minulých novinek, i u Skliku z dílny Seznamu jsme doplnili funkčnost consent módu, kdy se data u kódů Skliku odesílají v případě neudělení souhlasu s daným měřícím kódem anonymně, díky čemuž je v souladu s novou legislativou Sklik schopen data vymodelovat a více tak zpřesnit měření.
Další úpravy a opravy
Opravili jsme chybu, kvůli které se neukládalo pole “Poznámka” v úpravě uživatelského účtu registrovaného uživatele.
Při importu dat z účetního programu Pohoda se u produktů nenastavovala upřednostňovaná kategorie. Opraveno.
Opravili jsme chybu, která způsobovala zmizení ikonky dopravy ve výpisu objednávek, pokud daná doprava byla deaktivována.
Přidali jsme možnost volby měny při exportu dat objednávek do PPL. Ve výchozím nastavení se zobrazuje měna, kterou uživatel zvolil na e-shopu. Pokud při exportu zvolíte jinou měnu, přepočet probíhá automaticky dle vámi zadaného kurzu měny v administraci.
Opravili jsme chybu, která za určité konstelace a velkého počtu cenových hladin způsobovala “zamrznutí e-shopu” při přihlášení registrovaného uživatele.