Letošní zima příliš sněhu nepřeje. Sněženky, ani machři z našeho vývojového týmu proto za bílým sportem nikam nevyrazili a raději mákli na vylepšení systému. Zaplať pánbůh nás nedecimuje ani virus chřipkový. Můžeme vám tak nabídnout další porci nových funkcí, vylepšení a úprav.

Pojďme se podívat, co vše se podařilo našim vývojářům za únor roku 2020.

Nové funkcionality a úpravy

Inline platební brána GoPay

V administraci platebních metod byla u platební brány GoPay přidána možnost aktivace tzv. „inline platební brány“. Jedná se o atraktivní novinku společnosti GoPay, kterou vám nyní přinášíme a můžete ji využít i ve vašich e-shopech.  Po aktivaci nedochází u dokončení objednávky k přesměrování na terminál, ale přímo na webu se zobrazí pop-up okno pro zadání platebních údajů.

Výhodou je pocit vnořeného platebního procesu, kdy se platby jeví jako součást vašeho e-shopu. Barevnost a logo můžete upravit.

Funkci můžete editovat v Eshop→Poštovné→Způsob platby , vstupte do nastavení platební brány GoPay a zaškrtněte Aktivovat inline platební bránu (1) (nedochází k přesměrování).

Více info v článku na našem blogu Inline platební brána aneb nechte zákazníky platit přímo v prostředí e-shopu nebo přímo na help desku společnosti GoPay v článku Základní popis Inline platební brány

Lepší navigace u blogových článků

Rubriky u jednotlivých článků blogu (1,2,3) jsou nyní prokliknutelné a pod nadpisem v detailu blogového článku jsme doplnili zobrazení rubriky, ve které se článek nachází a také kotvu pro rychlý přejezd na komentáře (4).

Všechny rubriky jsou nyní funkční jako aktivní prokliky.

V blogovém článku jsme doplnili zobrazení rubriky a kotvu pro přejezd na komentáře. Platí u šablon 4.0 aktuálně New York.

QR kód v automatických avízech

Do editoru pro tvorbu automatických avíz jsme v blocích (1) dodali možnost přidání bloku s QR kódem (2) .

Pro editaci vstupte do Eshop→Objednávky→Automatická avíza→Vytvořit vlastní email

Anonymizace jména u hodnocení produktů

Při hodnocení produktů má zákazník samozřejmě možnost přidat jméno manuálně (2) (zde může napsat cokoli a tedy když nechce, nemusí prozradit své celé jméno). Problém ale začal nastávat u automatických emailových výzvách k ohodnocení produktů, kdy zákazník neměl možnost ovlivnit k hodnocení propsané celé jméno uvedené v objednávce. To nemusí být každému příjemné, a proto nově systém automaticky zkrátí jméno tak, že vezme celé křestní jméno a z příjmení pouze začáteční písmeno zakončené tečkou, např. Jan Novák→Jan N.

Stejný proces se děje i při ručním zadání jména přímo na detailu produktu v eshopu (viz. obrázek).

Systém automaticky zobrazí pouze křestní jméno a první písmeno příjmení. Platí u šablon 4.0 aktuálně New York.

Návod na Hodnocení produktů

Automatické skrytí položky Moje slevy

Registrovaným zákazníkům můžete už roky přiřazovat slevu v sekci Registrovaní uživatelé např. sleva 5% (4) zcela individuálně. Na některé zákazníky může ovšem působit demotivačně, když u svého profilu po přihlášení vidí přiřazenou slevu 0 %. Nově jsme proto skryli položku menu „Moje slevy“, pokud uživatel žádnou slevu přidělenou nemá.

Pokud nemá zákazník přiřazenou žádnou slevu a přihlásí se, systém automaticky skryje položku Moje slevy (5,6). Platí u šablon 4.0 aktuálně New York.

Aktualizace a ladění funkcionalit

Aktualizace

  • upravena loga u doprav a na štítcích pro dopravu Geis podle nově používaného designu
  • zobrazení dopravy označované jako zdarma a platby označované jako 0 Kč, je nyní sjednoceno a zobrazuje se v obou případech jako zdarma

Ladění a opravy

  • vyladěno nastavení dopravy, které se nyní správně projeví, i když doprava nebyla dosud aktivována 
  • vyladěna možnost vypnutí automatického generování feedů produktů
  • vyladěn platební způsob pomocí splátkového systému Homecredit, u kterého docházelo k chybám při založení objednávky 
  • vyladěna možnost hromadného nastavení individuální filtrace dle parametrů pro kategorie

Celý tým Eshop-rychle přeje úspěšný březen.


Přehlédli jste předchozí novinky z vývojové dílny Eshop-rychle?

Na našem blogu naleznete také shrnutí všech novinek ve vývoji Eshop-rychle, které jsme dosud vydali.

Zbyněk je obsahovým kreativcem týmu. Své dlouholeté zkušenosti z offline světa marketingu, tvorby webových prezentací a studia filmové školy přenáší do pestrého světa onlinu, aby e-shopům pomohl prostřednictvím svých článků růst. Ve volném čase ho můžete nejčastěji potkat v přírodě.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares