Přesvědčit dnešní zhýčkané zákazníky k nákupu je ve světě e-commerce stále náročnější. Proto je nutné znovu a znovu přicházet s vylepšeními, které zákazníkům zpříjemňují nákup a zjednodušují a zrychlují dokončení objednávky. Ani náš systém Eshop-rychle nezůstává pozadu a nově nabízí možnost aktivace tzv. Inline platební brány GoPay.     

Co je to Inline platební brána?

Zatímco klasické platební brány zákazníka v určitém kroku přesměrují na stránku provozovatelele platební brány a tím dojde k určité ztrátě kontaktu se zákazníkem, Inline platební brána zobrazí dialogového okno ve vašich brand barvách přímo na stránkách vašeho e-shopu. Během procesu dokončení objednávky tudíž zákazník není nikam přesměrován. Tato odlišnost může dobře etablovaným e-shopů s již vybudovanou důvěrou pomoci ještě více posílit svou pozici a kontakt se zákazníkem. 

Celý objednávkový proces na zákazníka působí jednotným dojmem a na vaší straně, jako provozovatele e-shopu, nedochází k žádným bezpečnostním kontrolám a nutnosti certifikace jako platební autority, protože ve skutečnosti platba stále probíhá na straně provozovatele platební brány a vy nemáte žádný přístup k citlivým údajům.  

Výhodou je pocit vnořeného platebního procesu, kdy se platby jeví jako součást vašeho e-shopu. Barevnost a logo můžete upravit.

 Výhody GoPay Inline platební brány 

GoPay jde ale nad rámec technických parametrů a nezapomíná také na atraktivní design. Pop-up okno Inline platební brány máte možnost nastavit dle vlastní barevné preference, využít vlastní logo apod. Úprava vzhledu je dostupná pro všechny typy nabízených bran (Inline, Redirect a Mobile). 

Je Inline brána vhodná pro každého e-shopaře?

Možná již nyní uvažujete, že si Inline platební bránu ihned aktivujete. Působí zkrátka velmi atraktivně. Je třeba ovšem nejprve zvážit, jaká je vaše pozice na trhu, jaké je povědomí o vaší značce a především, jakou důvěru budíte u zákazníků! Jestliže patříte spíše k začínajícím e-shopařům, váš e-shop není moc známý, může se zákazník při dokončení nákupu cítit bezpečněji naopak v případě, že uvidí přesměrování na standardní povědomou platební bránu, kterou zná z jiných e-shopů a které již důvěřuje.

Jak si nastavit Inline platební bránu v administraci e-shopu?

  1. Pokud již máte implementovanou platební bránu GoPay je to velmi snadné. V administraci e-shopu vstupte do sekce Eshop→Poštovné→způsob platby a u platební brány GoPay zvolte Nastavení. Zde zaškrtněte položku Aktivovat inline platební bránu (nedochází k přesměrování). Veškeré další nastavení vzhledu a funkčnosti inline platební brány pak nastavujete již přímo v administraci GoPay platební brány.
  2. Pokud ještě nemáte implementovanou platební bránu GoPay, podívejte se do administrace vašeho e-shopu Jak aktivovat platební bránu GoPay, bránu nejprve implementujte a poté aktivujte Inline platební bránu.
Náš tip:
Nemáte dosud na vašem e-shopu implementovanou žádnou platební bránu? Možná je to škoda a připravujete se o nemalé množství dokončených objednávek. Více na téma online plateb naleznete v článku Otevřete online brány dokořán všem zákazníkům.

Zbyněk je obsahovým kreativcem týmu. Své dlouholeté zkušenosti z offline světa marketingu, tvorby webových prezentací a studia filmové školy přenáší do pestrého světa onlinu, aby e-shopům pomohl prostřednictvím svých článků růst. Ve volném čase ho můžete nejčastěji potkat v přírodě.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares