Technicky velmi zdatné uživatele našeho e-shopového systému Eshop-rychle a šílence do datové analytiky mohla mírně limitovat absence zasílání několika Enhanced Ecommerce událostí. Ani to už ale neplatí! Jednou jsme se vydali cestou důkladného zkvalitnění funkčního vybavení našeho systému, tak tento trend hodláme udržet.

Před několika týdny jsme přišli s novinkou, že v administracích svých e-shopů můžete snadno na pár kliknutí nasadit na svůj web Google Tag Manager. Řada zkušenějších uživatelů si tuto možnost pochvalovala a okamžitě ji využila, za což jsme opravdu velmi rádi. Je vidět, že si naše novinky a vylepšení nachází okamžitě své využití a mají smysl.

Díky zpětné vazbě přímo od vás jsme se rozhodli, že tuto funkčnost pro všechny ještě více vyladíme. Do kódu tak přibylo zásílání tří signálů Google Tag Manageru, které má každý uživatel tohoto nástroje nyní možnost v rámci Enhanced Ecommerce využít.

Jedná se konkrétně o tyto tři signály:

Společně můžeme Eshop-rychle vylepšit

Co na vylepšení říkáte? Využijete ho při analytice provozu svého elektronického obchodu?

Napadají vás další signály, které GTM umožňuje zasílat a vy byste je rádi využívali? V takovém případě se nebojte v komentářích ozvat a pokud bude o některé z eventů větší zájem, můžeme pro vás funkčnost ještě rozšířit.

Koneckonců tyto funkce implementujeme právě pro vás!

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Martin Janota

    dobry den, bylo by fajn do gtm pridat i verzi ecommerce kodu, bylo by to mozne??
    dekuji, martin

    • Jiří Košťál

      Hezký den Martine,
      děkujeme za podnět. Možnost přidávám na seznam. Jak to bude možné, pokusíme se ji do systému přidat 🙂

shares