Zdá se, že nechvalně známý virus, který v posledních dnech plní titulní stránky všech médií, už proniknul i do světa e-commerce. Nemusíte se bát, nesnažíme se být zbytečně bulvární! Jedná se o seriozní zprávu agentury Reuters, která uvádí, že společnost Amazon stáhla přes milion produktů, u kterých se nepravdivě uvádělo, že chrání před koronavirem, nebo jej dokonce léčí. Business nikdy nespí a bohužel ani ten špinavý. Poněkud praktičtější zprávou je, že se od září společnost Google zaměří primárně na weby optimalizované pro telefony. Inu už pár let žijeme v době dotykové a vliv mobilních telefonů na e-commerce stále roste, což jasně reflektují i strategie nejsilnějších hráčů ve světě internetu.

Dobrou zprávou na závěr pro všechny podnikavce je, že uspět ve světe e-podnikání a vybudovat úspěšný e-shop, a to i na tak saturovaném trhu, jakým česká e-commerce bezpochyby je, stále lze, jak říká v rozhovoru podnikatel Marek Černý, jeden ze zakladatelů největšího českého e-shopu s koberci.
Příjemné čtení a hodně zdraví přeje tým Eshop rychle.

Vliv koronaviru na globální e-commerce? I tak by se dala interpretovat zpráva, že Amazon odstranil více než milion produktů, u kterých se nepravdivě tvrdilo, že chrání před koronavirem, nebo jej dokonce léčí!
Bezpečnost je ve světě e-commerce ožehavé téma. Dnes již nejen bezpečnost finanční, ale i datová. Dle odborníků uspějí e-shopy, které zákazníka přesvědčí, že jejich údaje jsou u nich v bezpečí.
Velký potenciál i záludnější logistika. Proč se české e-shopy zajímají o Maďarsko?
Blízké sousední země lákají úspěšné české e-shopaře. Mnohým se prorazit již podařilo. Další zemí, která vábí české podnikavce je Maďarsko, jehož e-commerce roste přes 20 % ročně.
Pošta, nebo kurýr? Kdo je horší doručovatel balíků z e-shopu?
Logistika je jednou ze zásadních složek ovlivňující úspěch e-shopu. Náklady na dopravu, kvalita distributorské sítě, zákaznický servis a také pověst doručovatele. Co vše hraje roli při výběru správného dopravce?
Rozhovor s Michalem Šmídou, šéfem platební služby Twisto.
Nové platební nástroje se v e-commerce prosazují sice zvolna, ale houževnatě a tak slaví úspěchy a vytváří nová spojenectví. Takovým příkladem je spojení služby Twisto a platební brány PayU.
Od září se Google zaměří primárně na weby optimalizované pro telefony
Chystaný přechod Googlu na prioritní indexování mobilních verzí webů není nic překvapivého a firma jej chystá několik let. Nyní oznámila, že od září tohoto roku bude na všech webech indexovat skrze jeho mobilní verzi.
Pokud jde o počet kliknutí, není vždy kvantita tou nejdůležitější kvalitou! Podívejme se detailněji na následující čtyři nejčastější druhy kliků na Facebooku.
E-shop není automat na pasivní příjem. Odborník radí, jak nastartovat výdělečný internetový obchod
Česká republika je pro e-commerce zemí zaslíbenou s mnoha tisíci e-shopy. Prosadit se mezi zavedenými obchody není jednoduché. Jeden ze zakladatelů největšího českého e-shopu s koberci radí, jak na to.
Doba se mění. Polovinu zboží už lidé kupují pomocí mobilů
Zatímco před pěti lety si zboží přes mobil či tablet objednalo jen 28 procent uživatelů internetu, loni to bylo již přes polovinu lidí! Doba dotyková přichází v plné síle.
Kouzla s čísly při slevových akcích e-shopů inspekci netrápí. Podklady od hlídače cen odmítá
Jak se kouzlilo s čísly na Černý pátek? Velké e-shopy omezily obří slevy “naoko“, někteří to ale zkoušejí celoročně.
Infografika: malé a střední e-shopy v roce 2019
Víte, ve které dny zákazníci malých a středních e-shopů nakupují nejvíce? A dokonce, ve kterou hodinu? Zajímavá data přináší Infografika: malé a střední e-shopy v roce 2019.
Jaký dopad bude mít budoucí vývoj světa mobilního internetu na byznys?
Na setkání s odborníky na konferenci Mobile Internet Forum 8. dubna by měli dorazit všichni, kteří to s e-commerce v době dotykové myslí skutečně vážně. Zástupce Googlu a další ukáží, kudy vedou cesty pro růst v mobilní e-commerce.
Konec dezinformací? Facebook spustil v Česku a na Slovensku program prověřování zpráv
Pověstný pohár z množstvím falešných zpráv přetekl. Společnost Facebook proto spustila program prověřování pravdivosti zpráv, které se objevují na její platformě. Jde o součást celosvětového projektu, který firma realizuje v rámci boje proti dezinformacím.
Zásilkovna pokračuje v dobývání světa. Nově doručí balík za pár dní až do Spojených států
Zásilkovna se v e-commerce zprávách objevuje často a v pozitivních souvislostech. Tak je tomu i tentokrát. Zásilkovna pokračuje v dobývání světa a doručí balík až do Spojených států.
Virtuální nakupování a placení zabudovaným čipem. Sen, nebo noční můra?
To, co bylo před pár lety sci-fi, se stává skutečností. Placení mobilem, hodinkami, odloženými platbami apod. A co třeba nakupování ve virtuální realitě či doručování drony?
Uniklo nám něco?
Unikl nám nějaký zajímavý článek z poslední doby? Budeme rádi, když se o něj podělíte v komentářích.