Za poslední 2 týdny jsem auditoval desítky reklamních účtů klientů Eshopu-rychle a zjistil jsem, že jen 1 z 5 účtů využívá naplno možností k odlišení se díky rozšíření inzerátů.
Co to ta rozšíření inzerátů vlastně jsou?
Jedná se o doplňkové texty, které se můžou zobrazit u inzerátů ve výsledcích vyhledávání. A proč je řešit? Protože díky nim vaše inzeráty zaberou klidně až o 2-3 řádky navíc – reklamy budou výraznější, budou mít lepší skóre kvality a budou mít větší šanci k získání prokliku a ke konverzi. A o to nám přece jde. 🙂
Důležitá poznámka – za tato rozšíření se nic neplatí, nemusíte se bát, že by vás jejich používání něco stálo. Naopak – cenu za proklik vám můžou i snížit.
Jak zjistíte, jestli rozšíření používáte?
V Google Ads klikněte ve vaší vyhledávací kampani na záložky “Reklamy a podklady” a tam vyberte “Podklady”. Následně uvidíte všechna rozšíření, která aktuálně používáte – a rovnou můžete přidat i další.
V Seznam Skliku klikněte na vyhledávací kampaň – napravo od tlačítka “Vytvořit sestavu” a “Vybrané” je odkaz “Upravit Odkazy/Popisky”. Další rozšíření můžete najít ještě v nastavení kampaně.
Jaká rozšíření je možné přidat?
Začneme Sklikem:
- Odkazy.
- Popisky.
- Telefon (Click2Call).
- Rozšíření o adresu (Firmy.cz).
Více informací o jednotlivých rozšířeních na Skliku se dozvíte přímo v jejich nápovědě: https://akademie.sklik.cz/vyhledavaci-kampan/zalozeni-vyhledavaci-kampane-s-klicovymi-slovy/krok-4-zadejte-do-reklamni-sestavy-textove-inzeraty/rozsireni-inzeratu/
V Google Ads se používají podobná rozšíření jako v Skliku – jen se občas jinak jmenují:
- Odkaz na podstránku (= Odkazy).
- Popisek.
- Volání.
- Lokalita.
- Název firmy.
- Firemní logo.
- Strukturovaný úryvek.
Toto jsou ta nejčastěji používaná rozšíření. Více informací se o nich můžete dozvědět třeba v tomto skvělém článku od Hany Kobzové: https://hanakobzova.cz/rozsireni-reklam-google-ads-sklik-2/#Manualni_rozsireni_reklam_v_Google_Ads
—
Otázky na vás:
❓ Využíváte všech možností rozšíření, které Google Ads a Seznam Sklik nabízí?
❓ Zkoušeli jste nějaké jiné možnosti, jak se ve výsledcích vyhledávání odlišit?
—
Tento příspěvek je třetí v sérii “Úterní marketingové tipy”. Jmenuji se Karel Hladiš a můj marketingový tým v Eshop-rychle pomáhá e-shopařům růst díky online marketingu. Chcete růst i vy?