Oblíbenost exportu dat z vašich e-shopů do módního portálu Glami výrazně předčila naše očekávání. Abychom vám co nejvíce usnadnili export dat, ale i obecně práci s tímto portálem, zapracovali jsme pro vás několik příjemných novinek.
Jaké možnosti toto rozšíření Glami tedy přináší?
1 – GLAMI nově i pro SK uživatele
Uživatelé slovenské verze systému www.eshop-rychlo.sk mohou nově v administraci svých e-shopů v sekci E-shop -> Export -> Export produktov vygenerovat XML feed pro portál Glami.sk a tím tak své produkty na tento porovnávač vyexportovat. S touto možností mohou využívat i další úpravy vypsané níže.
Proč vůbec své produkty na tomto portálu zobrazovat? Řadu pádných důvodů se dozvíte v článku Vyšší tržby pro e-shopy, který se představením tohoto portálu zabývá.
E-shop v plusu: 10. díl – Jak se nepohřbít ve vyhledávačích kvůli popiskům
Popisky u produktů mohou vynést váš e-shop nad konkurenci. Stejně jako ho „umí“ pohřbít hluboko v on-line hrobě (ze kterého se budete hrabat v šoku pěkně dlouho). O tom, jestli budete ve vyhledávačích stoupat nebo klesat, přitom rozhodují i zdánlivé maličkosti. Víte které?
2 – Volba správné GLAMI kategorie
Portál GLAMI vyžaduje, aby stromová struktura kategorií vždy začínala informací, zdali se jedná o pánský, dámský nebo dětský sortiment.
Tato logika se nemusí ale vždy shodovat s tou, kterou jste použili při budování vaší stromové struktury kategorií na eshopu.
Nic se neděje! Pro tento účel disponuje naše e-shopové řešení možností nastavit každé kategorii a podkategorii vašeho zboží vlastní „Glami kategorii“.
Stačí zadat prvních pár znaků názvu kategorie a systém vám následně sám nabídne, jaké kategorie jsou na GLAMI dostupné.
Pozor! Oproti nastavením pro jiné porovnávače zobrazuje našeptávač pro GLAMI kategorie i nadřazenou sekci (pouze informačně, nelze ji zvolit), aby bylo jasné, zdali se jedná například o pánský nebo dámský sortiment a vy jste tak zboží korektně zařadili.
3 – Vyřazení produktu z GLAMI feedu
I tuto možnost nově naleznete v nastavení jednotlivých produktů v záložce Exportní feedy.
Pokud pak potřebujete provést nastavení u více produktů, je dostupné i v sekci pro hromadné úpravy pod položkou Upravit.
4 – Konverzní kód
Jako u každého portálu je důležité vědět, zdali se na něm inzerce vašich produktů vyplatí.
Jak toto zjistíte? Pomocí konverzního kódu!
Ten byl přidán do sekce E-shop -> Analytika -> Konverzní kódy, kam stačí vložit vaše ID, které od GLAMI získáte.
Jak vydělávat na Glami?
V rámci ladění výkonnosti vaší inzerce na Glami vám určitě přijdou vhod i naše tipy, jak na tomto módním portále dosáhnout co nejlepších výsledků.
Články nenalezeny