Dobrá zpráva pro majitele e-shopů. Programátoři eshop-rychle.cz pro vás vytunili možnosti využití nástroje Facebook Pixel na maximum. Co všechno teď jeho prostřednictvím dokážete jednoduše ovlivnit?
Podtrhujeme slovo jednoduše, protože programátorský tým eshop-rychle.cz vyvinul aktivaci Facebook Pixelu na e-shopech klientů tak, že nyní stačí jen několik kliků a jeden z nejefektivnějších nástrojů remarketingu na nejrozšířenější sociální síti bude připravený efektivně pracovat.
Co Facebook pixel na e-shopech od eshop-rychle.cz dokáže
Přes propojení v administraci zautomatizuje propojení majitele e-shopu s Facebookem. Majitelé e-shopů jsou díky tomu schopni posílat Facebooku informace například o tom, které zboží si návštěvník prohlížel, které kategorie si prohlížel, které zboží si dal do košíku, jestli poté přešel přímo z košíku k vyplňování osobních údajů u objednávky, jestli objednávku dokončil, v jaké výši objednávka byla, jaké zboží koupil a řadu dalších detailnějších podnětů.
To ale zdaleka není všechno!
Majitel je na základě těchto informací schopen signály posílané Facebooku různě kombinovat a tvořit z nich publika pro svou reklamu.
Jeden příklad z mnoha možností: Sedmnáctiletá Eliška si prohlížela boty a jedny stříbrné sandálky vložila do košíku. Objednávku ale z nějakého důvodu nedokončila (proč? to nevíme 🙂 ). Díky nástroji Facebook Pixel se jí ale střevíčky znovu objeví přímo před očima při brouzdání po Facebooku. Eliška třeba podruhé nezaváhá a obuje si střevíčky už příští pátek do tanečních.
Majitel e-shopu může ve FB reklamě zobrazovat konkrétní produkty návštěvníkovi, o kterém ví, že si dané zboží prohlížel, ale nekoupil. Nebo si ho prohlížel, zboží vložil do košíku, ale objednávku nedokončil (jako Eliška 🙂 ).
Majitel e-shopu také získává příležitost například zobrazit reklamu typu: „Nechtěli jste náhodou stříbrné střevíčky? Jedny zapomenuté se našly u nás v košíku!“ přímo s fotkou daného produktu.
„Toto personalizované zobrazování reklam je v podstatě remarketingem na Facebooku a takový mocný nástroj je podle našeho názoru opravdu škoda nevyužít,“
podotýká Jan Brož z Eshop-rychle.
„Možností je ještě daleko víc a chtěli jsme je pro naše zákazníky otevřít a vytvořit jednoduché řešení, se kterým si poradí i bez odborných znalostí programování. To se podařilo a šablony e-shopů v naší nabídce tak získaly pro klienty další přidanou hodnotu.“
Jak Facebook pixel propojit s e-shopem?
FB pixel založíte podle instrukcí, které jsme pro vás shrnuli v návodu, jak založit Facebook pixel. V administraci e-shopu pak pouze vyplníte ID svého FB Pixelu. V článku se dočtete i informaci, kde toto ID nalézt.
Postupujte podle návodu a je to! Propojení je hotovo a jakmile nashromáždíte na své zákazníky nějaké informace, můžete se pustit do tvoření okruhů uživatelů pro zacílení vaší FB reklamy.
A jestli není a čemukoliv nerozumíte, zavolejte nám. Rádi pomůžeme.
Propojení Facebook pixelu s e-shopy je dalším krokem, kterým firma Golemos provozující eshop-rychle.cz nachystala pro své klienty v rámci zkvalitňování služeb.
„Náš focus na podporu majitelů e-shopů a jejich podnikání je veliký. Celou řadu dalších zajímavých novinek chystáme,“
konstatuje jednatel společnosti Karel Jeřábek.
Jak s Facebook pixelem pracovat?
O tom, jak s Facebook pixelem blíže pracovat a jak tvořit publika pro zobrazování reklam pro vás můžeme připravit návod zase příště.
Byly by pro vás takové informace zajímavé? Nebo se spokojíte s faktem, že díky implementaci této novinky za vás může vytvořit profesionální zacílení reklam jakýkoli specialista na Facebook reklamu a bude k tomu mít relevantní, a hlavně reálná data od vašich uživatelů?