Díky novému XML feedu jsme e-shopům s módním zbožím a bytovými doplňky pomyslně otevřeli dveře do Glami.cz – do prostoru virtuální módní galerie.

Víte ale, jak se chovat „uvnitř“?
Které zásady k vám přivedou zákazníky a zvýší objednávky?

Je potřeba naučit se určité Glami-etiketě

Glami - prodávejte online

A tenhle článek vám s tím pomůže. Zásady správného chování na Glami (čili chování, které vám přivede zákazníky a zařídí větší tržby) nejsou nijak složité. Zapomeňte ale na to, že vám jen tak znenadání spadne do klína zlatá cihla.

Pro úspěch budete muset něco udělat. Především krmit svůj XML feed pravidelně kvalitním optimalizovaným obsahem. A pak také využít všechny možnosti, které hravý a opravdu hodně dobře promyšlený koncept virtuální obchodní galerie Glami.cz nabízí.

Co je Glami a příklady úspěšného připojení našeho zákazníka najdete TADY.

Co je potřeba dodržovat:

1. Pouze Móda a bydlení

Jak prodávat na Glami - návod

Je nám líto. S modely letadel nebo hudebními nástroji se tam fakt nedostanete (ale i pro vás určitě v Eshop-rychle existují zajímavé novinky.)

Také platí, že pokud máte na e-shopu širší sortiment, do feedu pro Glami vybírejte skutečně pouze produkty ze sekce Móda a Bydlení.

2. Opravdu skladem

Nic, co nemáte skladem, do feedu nepatří.

Zboží skladem

 

3. Feed nikdy nespí

Tedy neměl by spát. Feed má hlad i čtyřikrát denně, svědčí mu ale i častější krmení zajímavými aktualizacemi.

Pro zákazníky Eshop-rychle se feed automaticky aktualizuje na základě stažení 1x denně (v prémium řežimu).

Udělejte si čas, hrajte si. Jak vypadá feed?

Glami Feed

4. Fotky! Fotky! Fotky!

Rádi bychom vám zdůraznili, že tohle je opravdu důležité. Takže ještě jednou: Fotky! Fotky! Fotky! Na Glami.cz jsou klíčovým faktorem. Produkty bez kvalitních obrázků do feedu vůbec nedoplňujte. Fotky by měly být v co nejlepší kvalitě (alespoň 500 px na delší straně obrázku), bez vodoznaku.

Obrázky produktů na Glami.cz

s Glami.cz pěkně pracuje e-shop www.nejleginy.cz

Každá varianta produktu musí mít svůj vlastní obrázek, lepší jsou obrázky jednotlivých produktů bez modelek se světlým nebo rovnou bílým pozadím (zákazníci na Glami.cz s nimi totiž pak mohou lépe zacházet v editoru při tvoření out-fitů a totéž bude platit pro vás – jen čtěte dál a uvidíte proč).

Neznamená to ovšem, že neupotřebíte fotky s modelkami. Ty poslouží jako alternativní obrázky.

TIP + praktická ukázka: Jak pracuje s Glami obchod Nejleginy.cz?

5. Stromová struktura e-shopu a parametry

Je to dost jednoznačné. Kategorie jsou na Glami jen čtyři základní (ženy, muži, děti, bydlení) a vy se do nich musíte „vejít“.

Proto uvádějte vždy pořadí:

  1. pohlaví
  2. název zboží
  3. upřesňující detail.

Správný příklad: ženy-šaty-dlouhé pletené

A pak tu máme parametry, které (heuréka!) fungují podobně jako na Heurece. Nevyužít by je byla velká škoda, protože čím více parametrů vyplníte, tím lépe si vás zákazníci na Glami najdou.

parametry

Mezi nejčastější parametry patří: střih, délka, materiál, vzor, styl, trend, typ a další.

Jak vypadají parametry ve feedu:

 <PARAM>
<PARAM_NAME>velikost</PARAM_NAME>
<VAL>41;42;43</VAL>
</PARAM>

6. Nepokazte názvy

Odolejte touze do názvu produktu ve feedu napsat zákazníkům upřesňující informace, nebo dokonce propašovat sdělení o slevách apod.

Do názvu NEpatří ani varianty (velikost,  množství v balení apod.) Správný název obsahuje jen základní informaci.

Například v případě stříbrných balerín pouze: Forever Folie (všechny ostatní detaily o produktu se vyplňují jinam a do základního názvu nepatří).

ukazka

7. Kdo si hraje, vydělává

Využijte možnosti připoutat pozornost zákazníků. V editoru tvořte ze svých produktů módní sety, looky i kolekce. Buďte aktivní, vyjadřujte se k módě, pište zajímavé postřehy, hodnoťte ostatní a snažte se zaujmout a udržet své vlastní fanoušky.

Vlastní sety na Glami

 

TIP: Jak Glami napojit na svůj e-shop + praktický příklad

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Pingback: Glami.cz - Jak ho propojit se svým e-shopem a zvýšit tržby?()

  • Jadwiga Bečvářová

    Tak vypadá to vaše údajná aktualizace,už několikrát jsem na problém
    poukazovala -bohužel bez reakce! Vaše
    informace jsou lživé (Pro zákazníky Eshop-rychle se feed automaticky
    aktualizuje na základě stažení 1x denně (i v neprémium řežimu).

    https://www.obuv-trendy.cz/fotky14649/xml/glami_cz.xml 09.01.2017 15:47:48

    Jiné feedy jsou na tom podobně!

    • Jiří Košťál

      Můžete mi, prosím, upřesnit, kde tyto dle vašeho popis “lživé” informace uvádíme? Pokud jsem si dobře vědom, tak všude uvádíme informace o tom, že automatické generování pro ne-premium zákazníky se děje 1x za 14 dnů a pro premium 1x denně. Výjimkou je feed pro server Heureka, kde se generování děje vždy 1x denně.
      Váš web nefunguje v režimu ne-premium, takže pro vás platí první varianta.

      Samotné přegenerování feedu se děje na základě jejich stažení. Pokud vaše feedy nejsou tedy přegenerovány, nejsou ani danými porovnávači, pro které jsou určeny, stahovány.
      Samotné generování funguje.

    • audi s7

      Děkuji !

      • Pro úspěch budete muset něco udělat. Především krmit svůj XML feed pravidelně kvalitním optimalizovaným obsahem. A pak také využít všechny možnosti, které hravý a opravdu hodně dobře promyšlený koncept virtuální obchodní galerie Glami.cz nabízí.

shares
Starší příspěvky:
Vyšší tržby pro e-shopy: Přidejte své zboží na Glami.cz

E-shop v plusu - 6. díl
E-shop v plusu: 6. díl – 2 faktory, které ničí váš e-shop. Znáte je?

Nová verze platební brány GoPay
Šetříme e-shopařům peníze: Nová verze platební brány GoPay k dispozici

Zavřít